Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Nastopaška eleganca

BMW 640i cabrio

Avtor prispevka: Anže Jereb
Uspešnemu poslovnežu je bolj kot marsikateri drugi športni avto na kožo pisana takšna šestica. Je malce bolj umirjena in presneto elegantna. In brez skrbi, tudi opazili vas bodo v njej.
Nastopaška eleganca
Foto: Matej Mihinjač
4. 5. 2012 ob 19:56
Komentarjev: 1
video test BMW 640i cabrio
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Nova generacija je na ceste najprej zapeljala v izvedbi kabriolet, s čimer lepo nakazuje, da je pozerstvo pomemben del avtomobila. Je daljši in nižji od prejšnje generacije, zato deluje malce bolj športno, dolg nos, ki spomija na gobec morskega psa, pa doda ščepec agresivnosti. A avtomobil seveda ostaja predvsem eleganten, ker takšen pač mora biti, celoten paket pa na pogled mnogo bolj prijeten od prejšnje generacije. Nič več grdi raček torej.

Za zgoraj omenjeni znesek oziroma za vsaj slabih 90 tisočakov, kolikor stane vstopnina v svet nove šestice, kupec dobi veliko. Ker je nova generacija daljša od prejšnje, najprej dobi več prostora. A še vedno premalo, saj ga bo na zadnjih sedežih odraslim vseeno zmanjkalo, zlasti pri kolenih, kar je dejansko največja zamera. Če se v avtomobilu res udobno lahko vozita le dva, potem je dovolj tudi manjša trojka kabriolet. Pa še cenejša bo in to ne malo, res pa ne bo povzročala takšnega efekta na mimoidoče in ne bo tako opazna.

Vse ostalo je vrhunsko. Položaj za volanom je udoben in prijeten kot ležanje na prestižni usnjeni sedežni garnituri. Volan je malce večji, kar nakazuje, da je avtomobil namenjen predvsem prijetnemu ter umirjenemu križanjenju in nikakor ne divjanju, zato oznake M na njem ne boste našli. Potrditev omenjene teze sta tudi sprednja sedeža, ki ne ponujata dodatnega nastavljanja ledvene opore in sta le vrhunsko udobna. Seveda je ogromno elementov, ki sestavljajo takšno okolje na seznamu doplačljivih dobrot, a enega še posebej priporočam. Doplačljivo usnje na armaturni plošči izgleda fenomenalno in ima zelo lepo ukrivljene šive, zaradi česar armaturna plošča deluje zelo bogato.

Celo uporabnost lahko pohvalimo, z izjemo pomanjkanja prostora na zadnji klopi seveda. Dostop do zadnjih dveh sedežev je lahkoten in celo otroško lupinico sem uspel namestiti na enega od njih. Seveda to ni avtomobil, v katerem boste prevažali dojenčka in tudi malce postrani vas bodo gledali. Pravzaprav so me gledali postrani, ko sem vedno moral spustiti ostrešje, da sem malčka dobil iz avtomobila oziroma ga posadil zopet v njegov sedežek, a da se.

Zaradi platnene strehe prtljažnik ni tako zelo okrnjen in vseeno ponuja 350 litrov oziroma 300 pri zloženem ostrešju, platno res pohvalno dobro zvočno izolira potniški prostor, le malce slabše od prave trde strehe, odpremo pa ga lahko v 19 sekundah, pri hitrosti do 40 km/h. Pri BMW-ju pravijo, da v prtljažnik lahko pospravite dve torbi za golf, sam pa dodajam, da vanj lahko pospravite tudi prtljago dveh manj zahtevnih potnikov, ki se odpravljata na krajši oddih. Zelo dobra pogruntavščina se mi zdi tudi zadnja šipica, ki služi kot zasilna vetrna zaščita in dejansko nekoliko pripomore k manj vetrovnem potniškem prostoru, pri čemer tako v avtomobilu lahko sedijo štirje. Po potrebi pa lahko namestite še tisto pravo zaščito, ki prekrije zadnja dva sedeža in bistveno zmanjša vrtinčenje zraka okoli glav potnikov.

Med dodatki, ki jih ima ta avtomobil, je tudi nastavljivo podvozje. Tega smo že večkrat pohvalili, a bi ga v tem avtomobilu zlahka pogrešal, ker se z njim nihče ne bo res hitro vozil ali celo drsel skozi zavoje. Ta avtomobil se namreč odlično počuti pri normalno hitrih vožnjah in takrat je res odličen, pravi »kruzer«. Dirkanje pa mu ne ustreza, je preveč okoren, krmilni mehanizem pa premalo posreden. Še kakšno malenkost bi odstranil s spiska, recimo internet, saj to ni avtomobil, v katerem bi na zadnjih sedežih med vožnjo delal. Pa tudi električni pomik sedežev (kadar želimo nekoga posaditi na zadnji sedež, namreč lahko sprednjega s pritiskom na stikalo zapeljemo še malce naprej) me ni prepričal. Bi pa nedvomno obdržal samodejne žaromete in doplačljivo usnje na armaturni plošči.

Tudi ne bi posegal po močnejšem agregatu, ker je ta trilitrski turbo-šestvaljnik z 235 kilovati dovolj za pospešek do stotice v dobrih petih sekundah in pol oziroma dovolj, da v takšni križarki nikoli ne boste pogrešali več moči. Na močnejši osemvaljnik bi pomislil le zaradi zvoka, to pa res ni dovolj tehten razlog za nakup. Razen seveda, če želite, da vas prav vsi opazijo!

Iskanje napak v takšni šestici je skratka Sizifovo delo. Poleg malenkostnega pomanjkanja prostora na zadnji klopi ima avtomobil eno samo resno napako, ki pa ni tehnične narave. Ko se boste v njem vozili, si bodo prav vsi mislili, da ste eno naduto bogatunsko prase. Zgolj za uživanje v zavojih z vetrom v laseh obstaja mnogo bolj primernih in precej cenejših avtomobilov, tako pozerskih pa le malo. Če vas to ne moti, potem je šestica kabriolet pravi avtomobil za vas.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki BMW 640i cabrio
vrsta motorja turbobencinski, šestvaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2979
moč v kW (KM) pri vrt./min 235 (320) pri 5.800-6.000
največji navor v Nm pri vrt./min 450 od 1.300 do 4.500
menjalnik samodejni, osemstopenjski
pogon na zadnji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4894 x 1894 x 1365
medosna razdalja v mm 2855
prtljažnik v litrih 350
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1840 (450)
največja hitrost v km/h 250
pospešek 0-100 km/h v s 5.7
poraba (po normah EU) v l/100 km 10,9/6,2/7,9
poraba na testu v l/100 km 12,3
cena osnovnega vozila v EUR 88.500
cena testnega vozila v EUR 88.500
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 115.633

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
VEVTVC1CTVdkLTA1X2IuanBlZzEzMTU2NTk1NTk=.jpg
specto pravi:
bogatunsko prase :) hahha dobra. Meni 6ka nikol  ni bla všeč in tut ta novejša mi ne zgleda posrečeno.
(pred 8 leti )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 20. 10. 2020
Oktober 2020
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
28293001020304
050607  domača premiera - citroën C3
08  mednarodna premiera - ford transit
091011
121314  domača premiera - volkswagen ID.3
15161718
19202122232425
26272829303101

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 243
škoda octavia 226
volkswagen golf 120
renault captur 115
peugeot 2008 111

Podatki veljajo za september 2020.

Letos je bilo v SLO prodanih 43.232 novih avtov.

Anketa
Bodo cene goriv kmalu šle v nebo?
979Bom pač nalival, kjer bo ceneje! 978Zagotovo, nekdo mora zaslužiti. 977Upam, da ne. 976Ne, še naprej bo vse po 1 EUR!


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 6 dnevi  | 
carVertical Najbolj zanesljive znamke po mnenju ... pred 6 dnevi  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 2 tedni  | 
Zavarovalnica Triglav Prenovljena aplikacija DRAJV pred 2 tedni  | 
Toyota Slovenija Skupaj s partnerji za poostrenje ... pred 3 tedni  | 
Kia Najvišji tržni delež v zgodovini pred 3 tedni  | 
Renault, Nissan & Uber Elektrificirane vožnje v Evropi pred 3 tedni  | 
Toyota Slovenija Visoko srečanje pred 3 tedni  | 
GiroCarShare Najemi moje vozilo in ohrani naš planet pred 2 meseci  | 
Continental Avtodomi bolj priljubljeni kot kadar ... pred 2 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Manj prehitrih v Markovcih pred 3 meseci  | 
Continental & Extreme E Dirka za spremembe pred 3 meseci  | 
Suzuki Slovenija Sponzorska vozila za Judo zvezo ... pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Širitev delovnega časa poslovalnic pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Tri četrtine kolesarjev krši prometna ... pred 5 meseci  | 
Ford Izdelujejo maske za obraz in vizirje pred 5 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Bi danes še opravili vozniški izpit? pred 7 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Stanje prometne varnosti pred 9 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Nadzor nad področji prometne varnosti pred 9 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kdo vozi nocoj? Vi ali alkohol? pred 10 meseci  |