Dinamično varčevanje
Seat leon 1,6 TDI sport


Testni je sploh privlačen še zaradi paketa opreme sport, no takšen, ki ga vidite, pa stane okoli 19.500 evrov, ker ima dodane še ksenonske luči, tehnični paket in bluetooth. Ampak največja novost pri tem je 1,6-litrski dizelski motor TDI s skupnim vodom, ki je zamenjal ostareli 1,9 TDI. Pa je res boljši? Je, ampak z zadržki. Z mesta je še vedno zelo neodločen in v nizkih vrtljajih komaj pospešuje, potem pa veliko bolj zvezno deluje kot stari TDI. Ni nenadnega sunka moči, ampak je navor lepo razporejen. Pri porabi ni bistvenih razlik in ta še vedno znaša nekje med 5, če ste res varčni, ali dobrih 6 litrov, če se več vozite po mestu.
Najbolj pa boste verjetno cenili, da je servisni interval sedaj podaljšan na kar 30 tisoč kilometrov in da je motor bistveno tišji. Sploh pri večjih hitrostih ga komaj slišite. V naslovu sem zato zapisal 'dinamično varčevanje', saj je leon kljub motorju, ki ga ne razganja od moči, še vedno dovolj temperamenten avtomobil, pri katerem voznik 'čuti', kaj se dogaja s kolesoma spredaj, in pri katerem dovolj dobro ve, kdaj bo podvozje pričelo popuščati. Ovinke ima rad in čeprav je malenkost trši od konkurence, še zdaleč ni neudoben.
Tudi s prostorom je nekje v povprečju razreda, se pa spredaj zelo dobro sedi, ker sta sedeža dobra, in voznik se hitro navadi na postavitev gumbov, ki je pri seatu predvsem z nizko nameščenim radijskim sprejemnikom malo bolj nerodna kot pri ostalih avtomobilih iz istega koncerna. Prtljažnik ima še vedno visok nakladalni rob, je pa pogled nazaj zaradi manjših sprememb na šipi sedaj bolj odprt.
Skupaj z odličnim podvozjem je tako leon še vedno prav fin avtomobil. Dobra in bolj športna alternativa golfu.
tehnični podatki | seat leon 1,6 TDI sport |
vrsta motorja | turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1598 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 77 (105) pri 4.400 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 250 od 1.500 do 2.500 |
menjalnik | ročni, petstopenjski |
pogon | na sprednji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4315 x 1768 x 1455 |
medosna razdalja v mm | 2578 |
prtljažnik v litrih | 341 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1365 (495) |
največja hitrost v km/h | 185 |
pospešek 0-100 km/h v s | 11,7 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 5,6/3,9/4,5 |
poraba na testu v l/100 km | 6,2 |
cena osnovnega vozila v EUR | 12.990 |
cena testnega vozila v EUR | 17.736 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 19.484 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 01 |
02 | 03 | 04 domača premiera - volkswagen ID.3 | 05 | 06 | 07 | 08 |
09 | 10 | 11 domača premiera - peugeot 208 | 12 | 13 domača premiera - land rover defender | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 domača premiera - renault ZOE | 19 domača premiera - nissan juke | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 |
volkswagen polo | 173 |
fiat 500 | 172 |
volkswagen golf | 166 |
renault clio | 150 |
nissan qashqai | 143 |
Podatki veljajo za november 2019
Letos je bilo v SLO prodanih 68.714 novih avtov!
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

















