Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Družinski bolid

Ford S-max 2.0 SCTi ecoBoost powershift titanium S

Avtor prispevka: Miha Dovč
V partnerski zvezi nastopi trenutek, ko se dvema odraslima pridruži en ali več 'prestolonaslednikov'. In takrat ne rabiš biti mojster tetrisa, da ugotoviš, da je športni kupe premajhen za prirastek. Da se bodoči družinski očka ne bo odpovedal vsem užitkom za volanom, si lahko omisli takšnega S-maxa.
Družinski bolid
Foto: Anže Jereb
21. 5. 2012 ob 18:12
Komentarjev: 0
video test ford S-max 2,0 SCTi ecoBoost powershift titS
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Fordov S-max velja za najbolj limuzinskega enoprostorca. To nakazuje njegov izgled z nizko silhueto in položnim sprednjim steklom. Tudi počutje za zopet pretankim volanom je na las podobno tistemu v mondeu. Je pa res, da nekaj športnosti izzveni v ogromnem vetrobranu z grelnimi žičkami za odmrznitev pri temperaturah s predpono minus. Tudi S-max je s prenovo dobil led svetila spredaj in zadaj ter tudi za osvetlitev notranjosti. Poglavje, kjer Ford še vedno najbolj šepa, je končna obdelava, saj plastika pri menjalniku spušča obupne zvoke in si tega nikakor ne bi želel imeti v svojem vozilu, sploh, če bi zanj plačal dobrih 41 tisočakov.

Za ta denar dobite dobrih 200 'konjičev', atraktivno obliko in cel kup opreme, ki vam lajša vožnjo in skrbi da je le-ta tudi varnejša. Radarski tempomat skrbi za primerno varnostno razdaljo, samodejne dolge luči, da bo cestišče vedno dobro osvetljeno, hkrati pa s tem ne boste motili še ostalih udeležencev v prometu. Potem sta tu še sistem za nadzor mrtvega kota ter sistem za nadzor zbranosti voznika. Slednjega zaradi naše nestresne službe nismo mogli preizkusiti... Še največ stresa vam bo (poleg pogojno dobre izdelave) povzročala velikost vozila. Že res, da so centimetri v vozilu prednost (prostornost), a za parkiranje in manevriranje po parkiriščih, ki niso šla s trendom rasti avtomobilov, vam tudi parkirna tipala ne bodo nič pomagala. Fizike se tu pač ne da premagati.

Z opremo titanium S izgleda športno, po mojem mnenju najbolj med vsemi enoprostorci. In še najboljše? Kakor izgleda, se tudi pelje. Z nastavljivim vzmetenjem, ki kar petkrat na sekundo nastavi trdoto blažilnikov, in tradicionalno izvrstnim Fordovim podvozjem se S-max pelje kot marsikateri manj družinski avto. Je pa s tem rahlo okrnjena njegova družinska uporabnost. A bolj kot na trdo podvozje se lahko izgovorite na slabo cestišče.

S prenovo je prišel tudi novi rod agregatov; tega žene dvolitrski bencinski, podprt s turbino. 149 kilovatov skrbi, da je moči več kot zadosti, s porabo točno deset litrov pa je glede na velikost, težo, način vožnje in menjalnik presenetljivo varčen. Za povprečnega uporabnika bi bil povsem zadovoljiv dizelski 2,0 TDCi ali 1,6 litrski EcoBoost za tiste, ki ste simpatizerji bencinskih hlapov. Menjalnik z oznako powershift je edina izbira z dotičnim agregatom. Kljub temu da ima dve sklopki, ni tako hiter, kot sem od njega pričakoval, nekaj zaslug za to ima tudi specifika turbomotorja, ki je manj odziven kot atmosferski.

Ford S-max s svojim izgledom cilja na družine, čeprav ne želi biti tipičen družinski avto (nima drsnih vrat) in si je tudi zaradi tega nabral ogromno oboževalcev. Z dobrimi voznimi lastnostmi, atraktivno obliko in naprednim pogonskim sklopom pa cilja predvsem na kupce z večjo kupno močjo. Na koncu bi ga pa tako ali tako imel vsak.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki ford S-max 2,0 SCTi ecoBoost powershift titanium S
vrsta motorja turbobencinski, 4-valjni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1999
moč v kW (KM) pri vrt./min 149 (203) pri 5.800
največji navor v Nm pri vrt./min 300 od 1.750 do 4.500
menjalnik robotizirani, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4770 x 1885 x 1660
medosna razdalja v mm 2850
prtljažnik v litrih 285 - 854 - 2100
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1676 (729)
največja hitrost v km/h 221
pospešek 0-100 km/h v s 8,5
poraba (po normah EU) v l/100 km 11,0/6,4/8,1
poraba na testu v l/100 km 10,0
cena osnovnega vozila v EUR 25.460
cena testnega vozila v EUR 35.740
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 41.450

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 22. 10. 2019
Oktober 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30010203040506
070809  domača premiera - mitsubishi ASX
10  mednarodna premiera - renault captur
domača premiera - volkswagen passat
111213
141516  domača premiera - Oplova gospodarska vozila
domača premiera - kia Xceed
17181920
21  domača premiera - škoda kamiq
22  domača premiera - hyundai kona hybrid
23  domača premiera - Jesensko doživetje z BMW 1
24252627
2829  mednarodna premiera - ssangyong korando
3031010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
nissan qashqai 194
volkswagen tiguan 160
renault captur 159
renault clio 152
škoda octavia 146

Podatki veljajo za september 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 57.408 novih avtov!

Anketa
Kako se odločiš za nov avto?
957Ati kupi. 956An ban, pet podgan. 955Pogledam novosti na salonu. 954Kupim boljšega od soseda. 953Kdo še danes vozi avto? 952Vedno kupim isto znamko.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: jeanpu
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Vozi desno, prehitevaj levo! pred 23 urami  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 6 dnevi  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 3 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 4 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 4 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 4 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 4 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 5 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 5 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 5 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 5 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 5 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 5 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 5 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 5 meseci  |