Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Dileme in izgovori

Mercedes-Benz E 250 CDI 4matic BlueEFFICIENCY

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Ker je najpogostejša dilema pri kupcih, ki bi radi takšno veliko limuzino, zadnji pogon in so se potem raje odločili za audije, sta seveda tudi BMW in Mercedes-Benz morala ponuditi pogon na vsa kolesa. Vsak sicer s svojim sistemom, vsi po vrsti pa seveda odlično delujejo v razmerah, s katerimi se srečajo navadni smrtniki.
Dileme in izgovori
Foto: Matej Mitruševski
22. 4. 2012 ob 18:00
Komentarjev: 0
video test mercedes-benz E250 CDI 4matic BlueEFFICIENCY
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Morda niste vedeli, ampak Mercedesova tradicija štirikolesnega pogona ni tako kratka, že 25 let traja v tem razredu, kjer se je tudi prvič pojavil. Gre za stalni pogon, ki mu izdatno pomaga elektronika in zavre kolo, ki se zavrti v prazno, najbolj pa ga boste verjetno veseli pri kakšnem speljevanju na spolzkem klancu, ko bo tudi zadek ubogljivo sledil vašim željam. Sam sistem v praksi deluje brezhibno, če govorimo o speljevanju na spolzkem, sploh v klanec. Ko postanete bolj zahtevni, pa se konkurenca odpelje bolje in dlje, ker zna učinkoviteje razporediti navor motorja k posameznemu kolesu. Tukaj so tisti z izkušnjami pač v prednosti, vendar praktično noben voznik v svoji vozniški karieri tega ne bo izkusil, ker se ne bo vozil v skrajnih razmerah.

Sicer pa je vožnja s takšnim E-jem ena sama sprostitev. Oznaka na zadku pomeni, da gre za štirivaljni 2,2-litrski dizelski motor z dvojno turbino in 150 kilovati, ki je v tej kombinaciji na testu v povprečju porabil dobrih 8 litrov goriva na 100 kilometrov. To je dober rezultat, saj moči ni malo, štirikolesni pogon in samodejni menjalnik pa tudi zahtevata nekaj davka. Tako pri masi, kar poveča porabo pri speljevanju, kot med vožnjo zaradi povečanega trenja. Kljub temu da sta v tem primeru gnani tudi prvi kolesi, manevriranje na parkiriščih in podobnem ni veliko težje, le malo več prostora boste potrebovali kot pri tistem, ki je gnan le na zadnji kolesni par. Navduši podvozje, ki je tista prava kombinacija varnosti in udobja, saj se odlično obnese v ovinkih in na slabih podlagah, zato je E ena najudobnejših limuzin, ki si jo lahko omislite.

Super se obnese samodejni menjalnik, ki ima sedem prestav in zelo praktično ročico desno ob volanu, da je lahko med sedežema več prostora za vaše drobnarije. In ne vem, zakaj še niso ostali skopirali tega, ampak ideja z zavoro je genialna. Ko se ustavite, jo še malo bolj pohodite in avto stoji na mestu. Totalno nasprotje pa je pomožna zavora, da ne bom rekel ročna, ker jo moraš pohoditi, če jo hočeš spustiti pa potegniti vzvod. Pri novih generacijah mercedes-benzov je postala elektronska, tako da je bo verjetno v prihodnosti deležen tudi E.

Položaj za volanom je tipično mercedesovski – gosposki: udoben, z velikim volanskim obročem pred sabo in pregledno armaturno ploščo. Vse skupaj je oblikovano bolj oglato, tako kot zunanjost, kar razredu E daje klasičen pridih, s čimer ne bo razočaral tradicionalnih kupcev. Prostora je seveda veliko, prtljažnik pa je limuzinsko (ne)uporaben, vendar imajo v ponudbi tudi karavana, če potrebujete še več prostora. Cena je žal in pričakovano visoka, za vsak dodaten kos opreme je potrebno doplačati, ampak tudi to je mercedes in zato ga imajo nekateri tako radi. Če ima še štirikolesni pogon, dilem in izgovorov glede zimskih razmer ni.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki mercedes-benz E250 CDI 4matic BlueEFFICIENCY
vrsta motorja turbodizelski, 4-valjni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2143
moč v kW (KM) pri vrt./min 150 (204) pri 4.200
največji navor v Nm pri vrt./min 500 od 1.500 do 2.000
menjalnik samodejni, sedemstopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4864 x 1854 x 1465
medosna razdalja v mm 2874
prtljažnik v litrih 540
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1830 (545)
največja hitrost v km/h 238
pospešek 0-100 km/h v s 7,9
poraba (po normah EU) v l/100 km 8,0/5,3/6,3
poraba na testu v l/100 km 8,2
cena osnovnega vozila v EUR 40.170
cena testnega vozila v EUR 53.900
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 71.830

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 21. 9. 2019
September 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
0203  domača premiera - renault clio
04  mednarodna premiera - mazda CX-30
05060708
09  mednarodna premiera - ford focus ST in ford ranger raptor
101112  domača premiera - mitsubishi L200
131415
1617  domača premiera - toyota DriveMe
181920  domača premiera - mazda CX-30
2122
23242526  domača premiera - hyundai ioniq
272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
dacia sandero 178
renault clio 155
renault megane 142
volkswagen tiguan 139
škoda octavia 135

Podatki veljajo za julij 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 47.080 novih avtov!

Anketa
Kako se odločiš za nov avto?
957Ati kupi. 956An ban, pet podgan. 955Pogledam novosti na salonu. 954Kupim boljšega od soseda. 953Kdo še danes vozi avto? 952Vedno kupim isto znamko.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Marko Strupi
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 2 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 2 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 3 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 3 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 3 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 3 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 4 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 4 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 4 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 4 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 4 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 4 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 4 meseci  |