Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Šminker, ki ni za šminkerje

Mini coupe cooper S

Avtor prispevka: Anže Jereb
Družina mini je zopet dobila novega člana. Že petega po vrsti, a kot se za novorojenca spodobi, tudi najmanjšega. Najmanj prostornega, a najbolj položnega, najbolj športnega in najbolj nastopaškega. Takšen mini vam bo padel v oči, četudi ne bo imel atraktivnih črt na sebi. Ali, če iz izpuha ne bo rohnelo.
Šminker, ki ni za šminkerje
Foto: Matej Mitruševski
16. 4. 2012 ob 17:23
Komentarjev: 8
video test mini coupe cooper S
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

O posebni prostornosti pri miniju težko govorim; kot pove že ime samo, je avtomobil majhen. No, vsaj za večino predstavnikov te znamke to drži, zlasti, ko govorimo o prostoru na zadnji klopi. Ta je v navadnem miniju tako stisnjena, da odrasle osebe ne bi posedel tja, ker bi v nekaj minutah začela glasno negodovati. Zato mi je pri tem coupeju zelo všeč, da zadnjih sedežev sploh ni. Na račun tega avtomobil ni nič manj praktičen, saj tja zadaj itak ni mogoče nikogar posesti, temveč kvečjemu bolj. Namesto tega je namreč mnogo večji prtljažnik, ki sedaj ponuja 350 litrov prostornine, vanj pa dejansko lahko pospravite tudi kaj več kot le majhno torbo.

Druga prednost je lahko tudi v tem, da sedaj ne bo potrebno več razlagati, zakaj kakšnega prijatelja ne morete peljati. Avtomobil ima le dva sedeža, oba sta zasedena in pika. Razlage, da mu zadaj ne bo udobno, so torej povsem odveč.

Kot vsi ostali pa seveda tudi mini coupe ponuja dovolj prostora potnikoma spredaj. Celo višji boste sedeli udobno, naš Žiga meri v višino 1,90 metra pa se ni prav nič pritoževal. Okolje je zaradi črnega stropa navidezno utesnjeno, a v športnem avtomobilu tudi mora biti. Le od preglednosti ne pričakujte preveč. Ker so stekla majhna in streha podobna nazaj obrnjeni čepici za baseball, se nazaj vidi slabo. V primeru, da se boste peljali hitreje od 80 km/h oziroma boste ročno dvignili zadnji spojler, pa še mnogo slabše.

A zaradi prostornosti oziroma preglednosti proti temu miniju ne pogleduje nihče. Večino zanimajo vozne lastnosti, pospeški, občutek v vožnji in podobno, kajne? Pa začnimo. Dober občutek boste doživeli že, ko se boste v ta avtomobil usedli. Se zasidrali v dokaj športen sedež, v roke prijeli majhen in debel volan ter poprijeli za kratko prestavno ročico. Potem boste avtomobil prižgali. Iz izpuha bo pribrzel zvok, ki ga od le 1,6-litrskega motorja ne bi pričakovali. Potem vas bo zamikalo stikalo »sport« in ga boste pritisnili, na mestu dodali plin in iz izpuha bo prav dirkaško počilo. Takrat vas bo mini coupe cooper S prevzel.

Potem se boste odpeljali. Upam, da sami oziroma vsaj brez vreščeče sopotnice. Prvi pospešek vas bo presenetil, motor ima zaradi majhne prostornine veliko turbino. Ta poskrbi za pogosto preveliko količino navora in tega boste na volanu še kako občutili. Zato volan držite močneje, ker ga bo ob pospeševanju vleklo levo in desno. Avtomobil bo pospešil zelo suvereno, iz izpuha pa bo počilo vsakič, ko boste popustili plin. Morda se vam bo zazdelo, da so pozabili namestiti vzmetenje, a brez skrbi. So ga, kljub temu pa je avtomobil sila trd. Na grbinah pošteno pretresa in ni za tiste s slabimi hrbtenicami. Je kot pravi gokart, zato se skoraj ne nagiba, le prilepljen je na cesto.

Stanje bo sicer bolj človeku prijazno takrat, ko način »sport« ne bo vključen, saj je stopalka za plin takrat manj občutljiva, predvsem pa volan manj trd in primeren tudi za kakšno nežno deklino. Naj vas pa opozorim, da je to vseeno avtomobil za tiste, ki v vožnji uživate in ne za nastopače. Slednji boste namreč ob njegovi trdoti trpeli.

Vse lepo in prav, a je tudi vsaj ena slabost. Cena. Takšen testni mini namreč stane 35.000 evrov. Za ta denar sicer dobite posebneža, ki ga ne bo imelo veliko ljudi, a za omenjeni znesek lahko dobite tudi megana RS. Ta je še hitrejši, zaradi zapore diferenciala bolj suveren v zavojih in konec koncev tudi prostornejši. In tudi tam ni potrebno skrbeti, da vas ne bodo opazili...

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki mini coupe cooper S
vrsta motorja turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1598
moč v kW (KM) pri vrt./min 135 (184) pri 5.500
največji navor v Nm pri vrt./min 240 od 1.600 do 5.000
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 3729 x 1683 x 1414
medosna razdalja v mm 2467
prtljažnik v litrih 280
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1165 (290)
največja hitrost v km/h 230
pospešek 0-100 km/h v s 6,9
poraba (po normah EU) v l/100 km 7,3/5,0/5,8
poraba na testu v l/100 km 8,4
cena osnovnega vozila v EUR 21.350
cena testnega vozila v EUR 25.750
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 35.674

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
X01HXzUwMzcuanBnMTM4Njg2NDkzNw==.jpg
Iztok Krajnc pravi:
Fajn sta napisala :D
(pred 6 leti )
b25lLWhwLmpwZzEzMTU4Mzg3NjQ=.jpg
jzvelc pravi:
a
(pred 6 leti )
b25lLWhwLmpwZzEzMTU4Mzg3NjQ=.jpg
jzvelc pravi:
aaa
(pred 6 leti )
b25lLWhwLmpwZzEzMTU4Mzg3NjQ=.jpg
jzvelc pravi:
aaa
(pred 6 leti )
b25lLWhwLmpwZzEzMTU4Mzg3NjQ=.jpg
jzvelc pravi:
dsadsa
(pred 4 desetletji )
90207705134525888.jpg
Anže Jereb pravi:
dsadass
(pred 4 desetletji )
90207705134525888.jpg
Anže Jereb pravi:
aaa
(pred 4 desetletji )
90207705134525888.jpg
Anže Jereb pravi:
adsdas
(pred 4 desetletji )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 18. 8. 2019
Avgust 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29303101020304
05060708091011
1213  domača premiera - Toyota mobilne rešitve
1415161718
19202122232425
26  mednarodna premiera - škoda kamiq
mednarodna premiera - porsche cayenne coupe
272829  mednarodna premiera - mitsubishi L200
303101

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 385
renault captur 202
škoda octavia 196
volkswagen golf 196
nissan qashqai 163

Podatki veljajo za julij 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 47.080 novih avtov!

Anketa
Ali uporabljaš mobilni telefon med vožnjo?
951samo za klice 950ja, pišem tudi sporočila 949samo prostoročno 947nikoli, vedno ustavim


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: ursus
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 1 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 2 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 2 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 2 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 2 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 2 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 3 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 3 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 3 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 3 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 3 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 3 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 3 meseci  |