Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Ni za varčne, je pa praktičen

Škoda yeti 1.6 TDI greenline

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
V osnovi velja yeti za nekakšen mali SUV, ni pa vedno na prvem seznamu tistih, ki kupujejo terensko vsaj malo zmogljiv avtomobil. Veliko kupcev namreč želi le avtomobil, v katerem sedi malo višje, ki je praktičen in ki je povrhu vsega še varčen. Tukaj pride v igro tudi yeti. Ampak greenline.
Ni za varčne, je pa praktičen
8. 4. 2012 ob 19:00
Komentarjev: 0
video test škoda yeti 1.6 TDI greenline
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Bistvo 'varčne' različice se skriva pod motornim pokrovom. Tam se vrti 1,6-litrski turbodizelski motor s 77 kW (105 KM), s katerim naj bi bil yeti še posebej varčen. 4,6 litra obljublja v povprečju tovarna in kljub temu da smo se že zdavnaj prepričali, da tovarniške obljube nikoli ne držijo v realnosti, se žal tudi takšen yeti ni izkazal kot pretirano varčen. Oziroma se je, v mestih, kjer mu pomaga sistem izklapljanja motorja start&stop in kjer se agregat z majhno prostornino še kar dobro odreže, tako da porabi nekje okrog 6 litrov. Čim se zapeljete na avtocesto, pa (pre)hitro zraste. V našem primeru na 6,4. Razlog je verjetno logičen. Yeti ima namreč zaradi oglate oblike velik zračni upor in čeprav so se trudili in za 25 mm zmanjšali odmik od tal, naredili dno bolj ravno, je upor še vedno največja težava. Octavia z istim motorjem porabi točno liter manj goriva pri isti avtocestni vožnji.

Če odmislite ekstremno varčevanje, pa je takšen yeti krasen avtomobil. Tudi z le sprednjim pogonom se krasno pelje. Malenkost nižje težišče se pozna v ovinkih, kjer je malo manj nagibanja. Slednje tudi po zaslugi precej trdega podvozja, zaradi katerega yeti ni tako udoben kot smo vajeni od ostalih različic. Še vedno pa ostajata prostornost in s tem povezana praktičnost. S svojo škatlasto obliko namreč ponuja veliko prostora, ki ga lahko zelo praktično izkoristite zaradi sedežev, ki se v drugi vrsti posamično odstranijo. Bodite pa pozorni na velika prtljažna vrata, ki se ne odprejo enostavno v vsaki garaži.

Tudi cena 17 tisoč evrov za osnovni model in 19 tisoč za testni je zelo dobra. Pri izbiri takšnega yetija mora biti kupec pač specifičen; veliko vožnje v mestih in okolici, malo avtoceste, majhne zunanje mere in veliko prostora ter nekaj višje sedenje. Če so vse to vaše želje, je izbira prava.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki škoda yeti 1,6 TDI greenline
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1598
moč v kW (KM) pri vrt./min 77 (105) pri 4.400
največji navor v Nm pri vrt./min 250 pri 1500-2500
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4223 x 1793 x 1691
medosna razdalja v mm 2578
prtljažnik v litrih 416 – 1760
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1410 (545)
največja hitrost v km/h 176
pospešek 0-100 km/h v s 12,1
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,2/4,2/4,6
poraba na testu v l/100 km 6,4
cena osnovnega vozila v EUR 15.999
cena testnega vozila v EUR 18.999
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 18.999

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 15. 10. 2019
Oktober 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30010203040506
070809  domača premiera - mitsubishi ASX
10  mednarodna premiera - renault captur
domača premiera - volkswagen passat
111213
141516  domača premiera - Oplova gospodarska vozila
domača premiera - kia Xceed
17181920
21  domača premiera - škoda kamiq
22  domača premiera - hyundai kona hybrid
23  domača premiera - Jesensko doživetje z BMW 1
24252627
2829  mednarodna premiera - ssangyong korando
3031010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
nissan qashqai 194
volkswagen tiguan 160
renault captur 159
renault clio 152
škoda octavia 146

Podatki veljajo za september 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 57.408 novih avtov!

Anketa
Kako se odločiš za nov avto?
957Ati kupi. 956An ban, pet podgan. 955Pogledam novosti na salonu. 954Kupim boljšega od soseda. 953Kdo še danes vozi avto? 952Vedno kupim isto znamko.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: FireFigh
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 2 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 2 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 3 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 4 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 4 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 4 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 4 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 4 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 4 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 4 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 5 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 5 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 5 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 5 meseci  |