Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Razburljivost 1.5

Toyota C-HR 2.0 VVT-i e-CVT HSD launch edition

Avtor prispevka: Iztok Krajnc
Konec leta 2016 so Japonci pokazali enega oblikovno najbolj razburljivih avtomobilov leta – toyoto C-HR. S prenovo ostaja enako razburljiv, tehnološko pa navduši z novim pogonskim sklopom.
Razburljivost 1.5
Foto: Gašper Miš
20. 1. 2020 ob 18:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

oblika je tudi po prenovi markantna in posebna
vožnja ostaja vrhunska in udobna, med ovinki celo zabavna
krmilni mehanizem je natančen in z dobrim občutkom na volanu
z lahkoto več kot 50 odstotkov časa voziš na elektriko …
… tako v mestih kot na regionalnih cestah
poraba bencina je ob lepi vožnji zlahka pod 5 litrov
več zvočne izolacije pomeni manj hrupa ob močnem pospeševanju
multimedijski sistem se razume z Android Auto in Apple CarPlay …
… je izboljšan a še vedno ni najboljši v ponudbi
prtljažnik zaradi večje baterije pogoltne 'samo' 358 litrov
temna notranjost, širok C-stebriček in majhne šipe = utesnjenost
4,1
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.1 (9 glasov)

Recepta, ki deluje, načeloma ne spreminjaš, s čimer se strinjajo tudi Japonci. Zato so zunanjosti osveženega C-HR samo malo polikali ’gube’, meglenki na odbijaču spredaj postavili malo višje, povsod pa za osvetljevanje avtomobila in cestišča skrbijo LED-diode. Drugačna je še grafika luči, da bodo lastniki prvih C-HR takoj vedeli, da gre za osveženi model, na zadku pa luči povezuje še črna plastika, ki gre krasno skupaj s črno streho. Če želite izstopati, boste vzeli tudi takšno oranžno barvo, ki je pri najboljšem paketu opreme launch edition na avtomobilu že v osnovi.

Znotraj je na videz zelo malo sprememb, nekaj je novih materialov in plastika na vratih je gumirana in bolj topla. Najbolj boste veseli novega multimedijskega sistema, ker je bil prej eden slabših, zdaj pa je zelo odziven in se že v osnovi razume z Applovim CarPlay in Android Auto. Res, da je v primerjavi s konkurenco po enostavnosti še vedno kakšen korak zadaj, so pa vsaj na dotik občutljive površine na vsaki strani zamenjali gumbi, ki so bolj odzivni in tudi bolj varni, ker veste, da jih dejansko pritisnete. Tudi LED-uro iz leta 1980 so poslali v večna lovišča, ostajata pa črna stropna obloga in občutek utesnjenosti. Tudi preglednost nazaj je enako slaba zaradi zajetnih C-stebričkov in majhnega stekla, kar je pač cena za atraktivnost avtomobila.

Ta se je še povečala z novim hibridnim pogonskim sklopom, najzmogljivejšim v ponudbi. Voznik ima tako na voljo 135 kilovatov, torej 184 'konjev', sistemske moči in 190 njutonmetrov navora, 2,0-litrski bencinski motor pa je termalno najbolj učinkovit na tržišču. Sliši se dobro, v praksi pa je takšen pogon, ki je na voljo tudi v corolli, poskrbel za bolj elegantno vožnjo, ker se ne rabi toliko mučiti kot šibkejši 1,8-litrski stroj. Poleg tega je večja tudi kapaciteta nikelj-metal-hidridne baterije pod zadnjo klopjo, ki ima trikrat več modulov (180) kot baterija pri šibkejšem hibridnem pogonskem sklopu (56), skupno pa vase sprejme 1,4 kWh elektrike. Tako je mogoče na elektriko premagovati malenkost daljše razdalje, predvsem če ste zelo nežni s stopalko za moč, je pa tudi elektromotor bolj zmogljiv (80 kW/109 KM), tako da lažje premika dobro poldrugo tono težki C-HR.

Še vedno bo zaradi menjalnika e-CVT ob močnem pospeševanju pogonski sklop glasen, se pa pozna, da so dodali več zvočne izolacije, ker ni moteč. Vožnja je ostala vrhunska in udobna, za tip avtomobila je med ovinki presenetljivo zabaven, malo se nagiba, krmilni mehanizem pa je natančen in z dobrim občutkom na volanu. Res ga je fajn peljat in do 100 km/h se požene skoraj 3 sekunde prej kot katerikoli drug C-HR, v 8,2 sekunde, in doseže omejeno hitrost 180 km/h.

Pri Toyoti pravijo, da lahko v mestu vozite do 80 odstotkov časa na elektriko, čeprav mi je tudi na regionalni cesti uspelo številko spraviti skoraj do 60, ko sem tekmoval sam s sabo. Na dobrih 20 kilometrov dolgi poti sem 57 odstotkov časa vozil na elektriko, pri čemer je bila poraba 4,6 litra bencina na 100 prevoženih kilometrov. Ja, C-HR je lahko zelo varčen, ima pa veliko moči, zato te mimogrede zanese. Tudi mene je, zato je bila testna poraba večja, med 6 in 7 litrov, kar je še vedno primerljivo z enako močnimi dizli. Zmogljivejši pogonski sklop je kriv še za 19 litrov manjši prtljažnik, skupno gre vanj za skromnih 358 litrov robe, cena tega avta pa se začne pri 30 tisoč evrih. Ni malo, ampak napredna tehnologija še nikoli ni bila poceni in v tem primeru je zelo bogata. Prenova je torej odlično uspela in C-HR je še vedno šik!

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki toyota C-HR 2.0 VVT-i e-CVT HSD launch edition
vrsta motorja bencinski in električni, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1987
moč v kW (KM) pri vrt./min 135 (184) pri 6.000
največji navor v Nm pri vrt./min 190 od 4.400 do 5.200
menjalnik samodejni, neskončnostopenjski, e-CVT
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4395 x 1795 x 1555
medosna razdalja v mm 2640
prtljažnik v litrih 358
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1600 (330)
največja hitrost v km/h 180
pospešek 0-100 km/h v s 8,2
poraba (po normah EU) v l/100 km 4,2/3,7/4,0
poraba na testu v l/100 km 6,9
cena osnovnega vozila v EUR 22.200 (*2.210 EUR popusta)
cena testnega vozila v EUR 33.390
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 33.390

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 10. 4. 2020
April 2020
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30310102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
27282930010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
škoda octavia 264
renault clio 245
volkswagen tiguan 198
hyundai tucson 129
dacia sandero 127

Podatki veljajo za februar 2020

Letos je bilo v SLO prodanih 11.765 novih avtov!

Anketa
Kakšen pogonski sklop bo imel tvoj novi avto?
970električni 969priključnohibridni 968hibridni 967blagohibridni 966bencinski 965dizelski


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Zavarovalnica Triglav Bi danes še opravili vozniški izpit? pred 4 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Stanje prometne varnosti pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Nadzor nad področji prometne varnosti pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kdo vozi nocoj? Vi ali alkohol? pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa V zimo trezno in z opremo ustrezno pred 4 meseci  | 
Regia Group Dolg zmanjšali za 100 milijonov evrov pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Vozi desno, prehitevaj levo! pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 8 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 8 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 8 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 9 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 9 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 10 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 10 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 10 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 10 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 10 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 10 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 10 meseci  |