Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Samo malo je potrebno

Nissan micra 1.0 IG-T 100 N-connecta

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Kako malo je potrebno, da mi je določen avto takoj bolj všeč kot prej. Nissan me je prepričal z novim motorjem v micri, ki z nekaj zadržki ponuja točno tisto, kar smo pogrešali doslej.
Samo malo je potrebno
Foto: Anže Jereb
25. 9. 2019 ob 7:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

novi motor si zasluži pohvale, z njim je micra še boljši avto
odzivnost motorja je boljša v celotnem območju delovanja
poraba goriva je na pričakovanem nivoju
tudi tek je po novem bolj miren in vožnja zato prijetnejša
vožnja je nastavljena predvsem udobno
v kabini je dobro odmerjen prostor za potnike
armaturna plošča je prijetna tako na pogled kot otip
bogata oprema micro dviguje nad določene tekmece v segmentu
celo tehnologijo nissana GT-R ima!
menjalnik ima le pet prestav
občutek na prevelikem volanskem obroču še ni najboljši
micra zaradi bogate opreme ni med cenejšimi malčki
3,9
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.8 (4 glasov)
2019 nissan micra 10 100 N-connecta
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Oblika mi je bila že prej všeč, sploh tale testna je izgledala res dobro. Ampak 900-kubični Renaultov trivaljnik nam vsem v uredništvu že od nekdaj ni bil všeč, ker je bil neuglajen in požrešen, zato so pri Nissanu pohiteli in prvi v skupini začeli v malo micro vgrajevati novo ’mašino’.

Še vedno je motor turbobencinski in ima tri valje, zato pa je prostornina zrasla na en liter, moč pa za 10 ’konjev’, da jih ima zdaj okroglo 100 (74 kilovatov). Tudi navora je za 10 Nm več. Vse skupaj se sliši malo, v praksi pa je kar veliko. Motor je po zaslugi električnih aktivatorjev turbopolnilnika precej lepše odziven, čeprav še vedno potrebuje nekaj časa, da se odzove. Ko se, presenetljivo lepo vleče tudi pri nižjih vrtljajih in še kar rad se zavrti, da sem se pogosto zalotil, kako sem prestavljal pri višjih vrtljajih, kot bi bilo dejansko treba, ker je pač fino. Če bi bil še menjalnik malo bolj natančen in z eno prestavo več, bi se mi že smejalo. Šest prestav žal dobite samo pri močnejšem litrskem motorju.

Pa je micra daleč od športnosti, v resnici je avto nastavljen precej udobno, kar mi je seveda tudi všeč. Sicer se zato malo bolj nagiba in občutek na prevelikem volanskem obroču ni ne-vem-kaj, je pa vožnja prijetna in mogoče ima tako sovoznik vseeno malo več časa, da občuduje tudi kvalitetno armaturko pred sabo. Za malenkost več vozniške ostrine bi bilo potrebno izbrati različico N-sport, ki je pri nas ni v ceniku, se pa zdi testna N-connecta nekako najbolj smiselna izbira, ker ima že alu platišča, ’talepšo’ delno mehko armaturko, električno pomična vsa stekla, samodejno klimatsko napravo, navigacijski sistem ter pametni ključ. V kabini je prostor glede na zunanje mere dobro odmerjen, prtljažnik pa s 300 litri zadostuje za povprečno zahtevne. Zvočna zatesnitev še vedno ni v vrhu razreda, je pa po zaslugi malo tišjega motorja tudi vožnja po avtocesti prijetnejša.

Novi motor v micri lahko samo priporočim, v tem trenutku je skupaj z močnejšo različico edini v ponudbi. Tudi poraba okoli 7 litrov, z lahkoto še manj, je znosna. Bistvo novih motorjev je seveda skladnost s predpisi, ki prihajajo, zato so inženirji na primer izpušni kolektor vgradili kar v glavo valja, da se katalizator hitreje ogreje. Samo cena me še vedno ne prepriča. Vem, ima boljše materiale in veliko opreme, zato je med dražjimi malčki, tale recimo stane dobrih 17 jurjev. Če obrnem drugače in povem, da ima celo tehnologijo nissana GT-R, je pa še kako vredna! Pa čeprav je to samo premaz v valjih, da je manj trenja.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki nissan micra 1.0 IG-T 100 N-connecta
vrsta motorja turbobencinski, trivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 999
moč v kW (KM) pri vrt./min 74 (100) pri 5.000
največji navor v Nm pri vrt./min 160 pri 2.750
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 3999 x 1743 x 1455
medosna razdalja v mm 2525
prtljažnik v litrih 300
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1105 (445)
največja hitrost v km/h 184
pospešek 0-100 km/h v s 10,9
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,6/4,0/4,6
poraba na testu v l/100 km 6,4
cena osnovnega vozila v EUR 14.650 (*2.660 EUR popusta za vozila iz zaloge)
cena testnega vozila v EUR 16.650 (*2.660 EUR popusta za vozila iz zaloge)
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 17.410 (*2.660 EUR popusta za vozila iz zaloge)

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 19. 10. 2019
Oktober 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30010203040506
070809  domača premiera - mitsubishi ASX
10  mednarodna premiera - renault captur
domača premiera - volkswagen passat
111213
141516  domača premiera - Oplova gospodarska vozila
domača premiera - kia Xceed
17181920
21  domača premiera - škoda kamiq
22  domača premiera - hyundai kona hybrid
23  domača premiera - Jesensko doživetje z BMW 1
24252627
2829  mednarodna premiera - ssangyong korando
3031010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
nissan qashqai 194
volkswagen tiguan 160
renault captur 159
renault clio 152
škoda octavia 146

Podatki veljajo za september 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 57.408 novih avtov!

Anketa
Kako se odločiš za nov avto?
957Ati kupi. 956An ban, pet podgan. 955Pogledam novosti na salonu. 954Kupim boljšega od soseda. 953Kdo še danes vozi avto? 952Vedno kupim isto znamko.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: FireFigh
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 4 dnevi  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 3 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 4 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 4 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 4 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 4 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 5 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 5 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 5 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 5 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 5 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 5 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 5 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 5 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 5 meseci  |