Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Gre na fižol, ne na bencin

Renault megane R.S. TCe 300 energy trophy

Avtor prispevka: Anže Jereb
Z najbolj brutalnim in le še napol civilnim meganom RS trophy-R je Renault pred nedavnim na slavni Severni zanki postavil rekord med vozili s sprednjim pogonom. Mu je običajni trophy vsaj malo podoben?
Gre na fižol, ne na bencin
Foto: Anže Jereb
11. 8. 2019 ob 19:00
Komentarjev: 10

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

vsak RS v tej barvi deluje skoraj kot DTM-dirkalnik
pet vrat ga dela še družinsko uporabnega. Recimo!
pokanje in vsa ostala izpušna drama zasvojita
zavore Brembo primejo občutno bolj kot 'navadne'
podvozje cup je serijsko in RS naredi še precej bolj napadalen
več moči je dobrodošlo, še bolj pa drugačna krivulja navora
štirikolesno krmiljenje poskrbi za izjemno neposrednost in ubogljivost
sedeža Recaro sta vredna doplačila in konkretno objameta hrbet
podkrmiljenja ni, je pa zadek hitro lahkotno živahen
zelo čvrsto podvozje opozarja, da je to stroj za prave navdušence
menjalnik je natančen in precej hiter
pri spodnjih vrtljajih bi si želel še malo več navora
poraba goriva ne bo majhna, če boste izkoriščali potencial vozila
cena takšnega se spogleduje z ostalimi 'hudimi' tekmeci
4,5
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.8 (12 glasov)
2019 renault megane RS TCe 300 energy trophy
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Renault ima pestro zgodovino podiranja rekordov s svojimi nabritimi megani in tokratni rekord na Nordschleife ni nič presenetljivega, je pa vsekakor nekaj zelo pohvalnega. Konkurenca je namreč huda in inženirji so morali narediti veliko stvari, da je bil čas na stezi tako dober. Zato bo najbolj brutalni megane RS trophy-R na voljo le v omejeni izdaji 400 primerkov, cena pa najbrž vratolomna. Nekaj več civiliziranosti, a še vedno obilo brutalne navihanosti, pa prinaša drugi najbolj agresivni megane RS - takšen brez črke R in vseeno z oznako trophy.

Tukaj si lahko preberete test navadnega megana RS, če mu sploh lahko rečem 'navaden'. Že najosnovnejši RS je namreč precej agresivna zver, še najbolj me je motilo, da motor ne oddaja nobenega zanimivega zvoka. Izpuh je vse preveč zadušil ter odstranil tisto dramo, ki takšnemu avtomobilu pritiče. Trophy je dokazal, da megane RS lahko zelo samozavestno vpije in poka, da je profesor dramskega krožka in dobitnik velike nagrade za oponašanje grmenja.

Razlike med tem in prejšnjim? Po fotografijah sodeč jih skorajda ni in tudi prejšnji je imel podvozje cup, ki ga naredi še bolj cestno dirkaškega, je pa pri navadnem za takšno podvozje potrebno doplačati, pri različici trophy je serijsko. Prav tako so serijske zmogljive zavore Brembo, razlika je precej opazna že na cesti, najbrž pa še veliko bolj na dirkališču. Grabijo zelo močno in poskrbijo za zaviranje, ki oči skorajda potisne iz jamic. Priporočam še doplačilo za Recaro sedeža, ker poskrbita, da voznik lahko sedi res nizko in je njegovo telo zasidrano vanju kot Arturjev meč v skalo. Pa hkrati sploh nista neudobna in naporna.

Seveda je tudi tukaj serijska zapora diferenciala, ta je v teh vozilih nujno zlo, če želite res uživati in z meganom RS trophy nedvomno boste.

Seveda je tudi tukaj serijska zapora diferenciala, ta je v teh vozilih nujno zlo, če želite res uživati in z meganom RS trophy nedvomno boste. Trd je in glasen, pri pospeševanjih pa kljub zapori vleče volan malo po svoje, ker bi očitno najraje kar potrgal asfalt. Volan se zdi zaradi štirikolesnega krmiljenja hudo direkten in zato je megane RS za nežnejše voznike bolj naporen kot kakšen leon cupra. Za fanatike pa še bolj poseben in vozniško super. Točno takšen, kot takšen avto v bistvu mora biti!

In trophy je od navadnega RSa tudi močnejši, čeprav je to povsem nepomembno. Dvajset ’konjičkov’ več ponudi, skupaj okroglih 300, a bolj kot sama moč me navduši malce spremenjen režim delovanja. 1,8-litrski motor v tem primeru lepše vleče že pri najnižjih vrtljajih, pri prejšnjem pa se mi je zdelo, da vseeno potrebuje več vzpodbude. Pravi huligan je in meni zelo všeč. Pa do najboljše stvari še prišel nisem …

Tista največja in najbolj opazna razlika različice trophy je v zvoku. Drugačen izpušni sistem poskrbi, da je že v prostem teku zvok bolj rezek, da pri višjih vrtljajih motor bolj suvereno zarohni, predvsem pa, da ves čas poka in seka, ko prestavite v načina 'sport' ali 'race'. Porabo goriva sem imel ves čas več kot 13 litrov, ker sem vozil kot nekdo, ki je ravnokar naredil vozniški izpit in še nima občutka. Plin in spustiš, pa plin in spustiš in tako naprej. Ker vsakič po spuščanju tako suvereno poka in ropota, kot bi deloval na fižol in ne na bencin. To ’poprdevanje’ zasvoji in avto postane še večja igrača. Igrača, ki se je zlepa ne boste naveličali.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki renault megane R. S. TCe 300 energy trophy
vrsta motorja turbobencinski, štirivaljni, vrstni, štiri ventili na valj
prostornina v ccm 1798
moč v kW (KM) pri vrt./min 221 (300) pri 6.000
največji navor v Nm pri vrt./min 400 pri 3.000
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4372 x 1874 x 1445
medosna razdalja v mm 2669
prtljažnik v litrih 384
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1474 (425)
največja hitrost v km/h 260
pospešek 0-100 km/h v s 5,7
poraba (po normah EU) v l/100 km 8,2
poraba na testu v l/100 km 13,3
cena osnovnega vozila v EUR 15.640
cena testnega vozila v EUR 34.340 (*1.750)
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 41.530 (*1.750)

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDgyMC0xMjI5MzlfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NjYyOTcxMzk=.jpg
automobilistt pravi:
Sploh pa js vem o autih use....kr upras me kej
(pred 4 meseci )
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDgyMC0xMjI5MzlfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NjYyOTcxMzk=.jpg
automobilistt pravi:
Kako slovenceljska izjava....ce si tak oh in sploh kot govoris....zakaj pol ti nisi na top geatu alpa usaj na volanu.....pametnega se pa znas delat ane....dej pejd spat raje k pomoje vozis dacio
(pred 4 meseci )
Ni slike
Vinko pravi:
Lepota oziroma dizajn je subjektivna stvar in odvisna povsem od posameznika. Če pa Top Gear izjavi to pa sigurno drži ja par nestrokovnih in neveščih bumabrjev na TV. Raje si poglej ali pa preberi kake resne teste pa potem govori. Aja saj res zmerm pozabljam da govorim s človekom, ki nima pojma o avtomobilih.
(pred 4 meseci )
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDgyMC0xMjI5MzlfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NjYyOTcxMzk=.jpg
automobilistt pravi:
Vinko renault in dacia sta same shit....i30 je pa voznisko najboljsi se na top gearu so to rekli....pa se lep je
(pred 4 meseci )
Ni slike
Vinko pravi:
Vozil sem vse naštete, ker za razliko od tebe ko kaj napišem se prej prepričam in imam argumente za utemeljitev. Drugače si pa Megane ne deli prav ničesar z Dacio pa rudi če bi si to ne bi bilo nič slabega. Od vseh naštetih je prav Hyundai bil najslabši drugače, saj je pretrd, menjalnik ročni je zanič in motor ne pospešuje tako zvezno kot pri Meganu ali Hondi, prav tako lega ni tako dobro.
(pred 4 meseci )
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDgyMC0xMjI5MzlfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NjYyOTcxMzk=.jpg
automobilistt pravi:
A drgac si vozu ze use nastete aute????....najbrz ne....i30 fastback sm tud js ze vozu tud o nakupu sm razmisljal in morwm rect da me je prepricau ful....pa se lep je za razliko od tega grdobca ki si dele deli z dacio
(pred 4 meseci )
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDgyMC0xMjI5MzlfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NjYyOTcxMzk=.jpg
automobilistt pravi:
Vinko brigi se zase
(pred 4 meseci )
Ni slike
Vinko pravi:
V tej različici pa je Megane resnično fantatstičen, testiral sem ga neke 14 dni nazaj. Avto presenetljivo dobro vleče in je nastavljen vrhunsko, lega fantastična, 4 kolesni volan pa doda tisto nekaj več, kar ga dvigne nad tekmece kot so Cupra Leon, Hyundai i30N, Peugeot 308 gti, Honda Civic type R in nenazadnje tudi Audi S3 in Volkswagen Golf R. Vsi te tekmeci niso tako zabavni in zanimivi in ponovno je prevzel krono in zavzel vrh.
(pred 4 meseci )
Ni slike
Vinko pravi:
A se nisi še spravil s te strani jao bi bil počas ze čas s tem tvojim oznanjanjem si res že debilen.
(pred 4 meseci )
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDgyMC0xMjI5MzlfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NjYyOTcxMzk=.jpg
automobilistt pravi:
Lazete na bencin gre....noben auto negre na fizou....ne zavajajte ljudi
(pred 4 meseci )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 15. 12. 2019
December 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
25262728293001
020304  domača premiera - volkswagen ID.3
05060708
091011  domača premiera - peugeot 208
1213  domača premiera - land rover defender
1415
161718  domača premiera - renault ZOE
19  domača premiera - nissan juke
202122
23242526272829
30310102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen polo 173
fiat 500 172
volkswagen golf 166
renault clio 150
nissan qashqai 143

Podatki veljajo za november 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 68.714 novih avtov!

Anketa
Kako se odločiš za nov avto?
957Ati kupi. 956An ban, pet podgan. 955Pogledam novosti na salonu. 954Kupim boljšega od soseda. 953Kdo še danes vozi avto? 952Vedno kupim isto znamko.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: samson
Obvestila
Regia Group Dolg zmanjšali za 100 milijonov evrov pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Vozi desno, prehitevaj levo! pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 4 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 5 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 6 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 6 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 6 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 6 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 6 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 6 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 6 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 6 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 6 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 7 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 7 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 7 meseci  |