Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Nindža

Suzuki ignis 1.2 VVT 4WD elegance

Avtor prispevka: Anže Jereb
S prejšnjim testnim ignisom je Matej odkrival gorske koče in si privoščil konkreten test, sploh ga ni spustil iz rok, zato sem se tokrat bolje pripravil in takoj zaplenil ključe enega najboljših malčkov.
Nindža
Foto: Gašper Miš
7. 8. 2019 ob 9:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

ob pogledu na njegov nosek bodo punce rekle, da je 'luštkan'
dolgo medosje (glede na dolžino avta) pomeni veliko prostora
štirje odrasli boste v njem sedeli čisto brez težav
zadnja klop je vzdolžno pomična, kar je noro za ta segment
naslonjalo je pomično po naklonu, odlično
tudi prtljažnik je lahko povsem spodobno velik
majhen motorček se je izkazal kot varčen in dovolj zmogljiv
menjalnik je hiter in pet prestav je večinoma dovolj
štirikolesni pogon ga naredi posebnega in zelo sposobnega
tudi 18 centimetrov oddaljenosti od tal ni od muh
občutek na volanu je povprečen, malo mu vseeno manjka
ni na voljo še litrski turbomotor
stebriček C je konkretno širok in zmanjšuje preglednost
4,2
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.9 (17 glasov)

Med drugim je 'rinil' tudi na Kofce, kamor sem se kakšen teden za njim z enim od testnih pickupov podal tudi sam in povem vam, da me je bilo kar nekajkrat strah, da bom s pločevino udaril ob kakšno skalo. In sem potem premišljeval, kako je lahko enako pot preplezal bistveno manjši in tudi nižji ignis, a je očitno šlo in to brez poškodb. Manj kot tona 'pleha' in sposoben štirikolesni pogon sta očitno razloga, da po terenu skaklja kot kakšna kozica.

Ampak ignis ni kleni terenec. Nima nobenih dodatnih terenskih pomagal in zaradi pogona ni okrnjen, ko zapelje v mesto. Pravzaprav se tam počuti enako dobro, z le 3,7 metra dolžine pa je na ulicah zelo okreten. Super avtoček za divjino ali mestni vrvež, še najmanj pa za avtocesto, čeprav tudi tam ni neprijeten. Le menjalnik ima zgolj pet prestav, zato se pri 130 km/h motor vrti že s 3.500 vrtljaji in je potem vožnja malce glasnejša. Tam sem šesto prestavo pogrešal, drugod pa prav nikjer.
 

Če bi se šli igro iskanja razlik med tem testnim ignisom in prejšnjim, to je tale, bi bila igra zelo kratka. OK, barva, ta je očitna razlika. Pa vratni ročaji so tokrat bolj frajerske barve. To je pa najbrž vse. Aja, ne, druga radijska frekvenca je bila še nastavljena skozi celotno obdobje testa. Zakaj ga imamo spet na testu, vas zanima? Da se očitno še enkrat opomnimo, kako super avto je ignis, in da nam je povsem jasno, da se prodaja kot vroče žemljice.

Ker so kolesa nasajena na skrajne robove karoserije, je prostora v njem pravzaprav veliko. Dobro, ignis vseeno ni družinski avto, to je jasno, a pri svojih skromnih gabaritih znotraj ponudi več kot dovolj prostora za štiri potnike. Če sta v avtu le dva, pa lahko zadnjo klop vzdolžno pomaknete naprej in celo prtljažnik postane povsem spodoben … Takšne funkcije nima niti marsikateri pravi družinski avtomobil.
 

Ja, plastika je znotraj trda, ampak to ne moti. Je vse skupaj odlično sestavljeno in prav nič ne škripa, tudi odlagališč je v bistvu dovolj, zato tukaj nimam nikakršnih pripomb. Tudi pri obliki ne bom odkrival tople vode, meni je super, tudi zadek se mi zdi simpatičen, je pa ravno ignisova 'zadnjica' pogosto stvar polemik in mogoče je tako celo prav. Avto mora malce polarizirati, ker je bolj zanimiv, in ignis od zanimivosti kar poka.

Motor je še vedno eden in edini, kar je morda celo edina prava slabost, če vam točno takšen ni všeč. 1,2-litrski štirivaljni bencinski mlinček brez turbine je sicer dovolj zmogljiv, da je ignis živahen, na avtocesti malce glasnejši in jasno je, da to ni njegovo primarno okolje. Vas bo pa navdušil takrat, ko bodo razmere slabše, zato se mi zdi odličen stroj za vse, ki živite malce bolj odročno in cesta pozimi včasih ni splužena, ali pa je na poti kakšen kos makadama. Patronažne sestre, ki 'letajo' po vseh možnih lokacijah, so totalno zadovoljne z njim. In porabi le okoli 6 litrov, liter več, če boste več na avtocesti.

Ignis je enostaven, hudo privlačen, s takšnim pogonom sposoben, ob tem pa stane le 14 jurjev, kar sploh ni veliko. Če vam je všeč, takoj ponj! Samo drugo barvo priporočam, da bo še bolj vpadljiv.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki suzuki ignis 1.2 VVT 4WD elegance
vrsta motorja bencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1242
moč v kW (KM) pri vrt./min 66 (90) pri 6.000
največji navor v Nm pri vrt./min 120 pri 4.400
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na vsa štiri kolesa, allgrip
mere (dolžina x širina x višina) v mm 3700 x 1690 x 1595
medosna razdalja v mm 2435
prtljažnik v litrih 204/227
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 905 (425)
največja hitrost v km/h 165
pospešek 0-100 km/h v s 11,9
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,2/4,6/5,2
poraba na testu v l/100 km 6,3
cena osnovnega vozila v EUR 9.950
cena testnega vozila v EUR 14.050
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 14.700

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 29. 11. 2020
November 2020
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 297
škoda octavia 280
nissan qashqai 198
renault captur 165
volkswagen golf 152

Podatki veljajo za oktober 2020.

Letos je bilo v SLO prodanih 47.781 novih avtov.

Anketa
Bodo cene goriv kmalu šle v nebo?
979Bom pač nalival, kjer bo ceneje! 978Zagotovo, nekdo mora zaslužiti. 977Upam, da ne. 976Ne, še naprej bo vse po 1 EUR!


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 2 tedni  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 2 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 tedni  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 4 tedni  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 1 meseci  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 1 meseci  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 1 meseci  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 1 meseci  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Prenovljena aplikacija DRAJV pred 1 meseci  | 
Toyota Slovenija Skupaj s partnerji za poostrenje ... pred 2 meseci  | 
Kia Najvišji tržni delež v zgodovini pred 2 meseci  | 
Renault, Nissan & Uber Elektrificirane vožnje v Evropi pred 2 meseci  | 
Toyota Slovenija Visoko srečanje pred 2 meseci  | 
GiroCarShare Najemi moje vozilo in ohrani naš planet pred 3 meseci  | 
Continental Avtodomi bolj priljubljeni kot kadar ... pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Manj prehitrih v Markovcih pred 4 meseci  | 
Continental & Extreme E Dirka za spremembe pred 4 meseci  | 
Suzuki Slovenija Sponzorska vozila za Judo zvezo ... pred 5 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Širitev delovnega časa poslovalnic pred 6 meseci  |