Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Povezovanje po Fordovo

Ford transit connect furgon 1.5 TDCi ecoblue 88kW L1 220 trend

Avtor prispevka: Anže Jereb
Prenova Fordovega malega transita je poskrbela predvsem za bolj sodoben videz in obsežnejšo bero asistenčnih sistemov ter dodala nov turbodizelski pogonski stroj. Osnova ostaja enaka in še vedno simpatična.
Povezovanje po Fordovo
Foto: Anže Jereb, Jure Cehner
14. 8. 2019 ob 19:00
Komentarjev: 1

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

po prenovi je na pogled še bolj simpatičen
na kompaktnih merah ponuja veliko prostora
odpiranje vseh vrat je nadvse lahkotno in prijetno
nov 1,5-litrski motor je prijeten in zlahka kos zahtevam
sredinsko okence za potniškim delom povečuje preglednost
gumijasto dno tovornega dela uspešno preprečuje zdrse tovora
odlagališč je v kabini veliko
vozniško je connect zelo prijeten kombi
sedeža v osnovni opremi nista najboljša
radio namesto zaslona na dotik zmanjšuje občutek modernosti
cena ni ena od najmočnejših vrlin vozila
3,8
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.8 (6 glasov)
2019 ford transit connect furgon 1.5 TDCi ecoblue 88kW L1 220 trend
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Štiri leta so minila, odkar je Ford na ceste postavil svoj transit connect, in od takrat sem sam že vsaj dvajsetkrat skrajšal svoje lase, najmanj 250-krat obril svojo brado in zamenjal kakšnih tisoč majic. Pa mi svoje starosti vseeno ne uspe skriti tako dobro, kot je to uspelo Fordu, čeprav se je preobrazbe svojega modela lotil šele prvič. Sedaj je spet lep in mladosten, kar meni uspeva vedno težje.

Saj se spominjate connecta pred prenovo, ne? Tistega z dvodelno motorno masko in precej ostrimi linijami, takoj nam je bil všeč in še danes ne izgleda slabo. Je pa prenovljeni malce bolj lično zaobljen, maska je postala enodelna, luči so po vzoru ostalih najnovejših predstavnikov iz osebnega programa in nasploh je celoten izgled svež ter prijeten. Voznikovo okolje je sedaj skoraj identično tistemu iz focusa, stikal je malo in zelo smiselno so razporejena, tudi izgledajo bolje.

Je pa seveda od stopnje opreme odvisno, kako močno vas bo notranjost navdušila. Tokratni trend je vsaj z dvema elementoma pešal pri splošnem navdušenju, pa tudi pri uporabnosti ter sodobnosti izgleda. Namesto velikega zaslona (doplačilni ima diagonalo 6 palcev) je vrh armaturne plošče krasil majhen radijski sprejemnik po vzoru tistih iz konca devetdesetih let, pri katerem sem najprej preveril, če sploh ponuja prostoročno povezljivost z mobilnim telefonom. Jo, je pa to tudi vse, nad čimer sem bil pri njem navdušen. Zato vseeno priporočam, da kakšen evro namenite še doplačilu za zaslon, ker je posledično dostop do pomembnejših informacij lažji in hitrejši. Mimogrede, v našem primeru se je slika vzvratne kamere pojavila na osrednjem vzvratnem ogledalu. Ni slaba, tudi njena ločljivost je več kot spodobna, je pa bistveno manjša od tiste, ki bi bila na veliko večjem zaslonu.

Drugi pomislek imam pri sedežih, tokratna nista posebej dobra in na daljših poteh vam bo to sporočil tudi hrbet. Sicer pa so materiali nasploh trdi in robustni, a to ne zmoti, saj med vožnjo prav nič ne škripa in tudi uporabnost zaradi tega ne trpi. Odlagališč je dovolj, ročica menjalnika je prijetno blizu, položaj za volanom dober, posebno pohvalo pa si zasluži še preglednost. Zlasti vetrobransko steklo je zelo veliko in v kombinaciji z relativno tankima stebričkoma A pomeni, da je potniški del svetel, voznikov pogled pa zlahka pregleduje okolico.

Zopet sta na voljo dve dolžini, tokratni connect je krajši, ob 4,4 metra dolžine pa v svoj nahrbtnik lahko pospravi 2,9 kubika tovora, pri čemer je najdaljši predmet lahko dolg celo tri metre, a le v primeru, da boste doplačali za predelno steno s posebno odprtino, ki je testni ni imel. Za večino obrtnikov bo najbrž zadostovala že manjša dolžina, recimo za Pošto Slovenije ali številne druge obrtnike, mi smo cenili predvsem nekaj drugih lastnosti.

Na primer ogromno številno pritrdilnih zank na dnu, zaščitenost tovornega dela na najbolj obremenjenih mestih, ki so sicer hitro podvržena praskam, gumena prevleka na dnu je odlična in preprečuje, da bi se med vožnjo predmeti po njej premikali, pa izjemno lahkotno zapiranje stranskih drsnih ali krilnih zadnjih vrat. Tudi doplačilni stekli na zadnjih vratih priporočamo, k sreči sta celo ogrevani, da boste še v zimskih mesecih videli skoznju, ker omogočata vsaj nekaj pogleda za vozilo. Pa čeprav je stekelce za voznikom precej majhno in ukrivljeno, zato preglednost nazaj vseeno ni najboljša.

1,6-litrski TDCi se je poslovil že pred časom in v takšen transit connect so namestili novejšo zamenjavo, ki ob decilitru manjši prostornini ponuja največ 88 kilovatov moči. Takšnih 120 ’konjičkov’ 1,5-litrskega motorja EcoBlue je dejansko največ v ponudbi in je povsem dovolj. Najmočnejšo dizelsko pogonsko alternativo priporočam predvsem tistim, ki opravljate daljše poti in ste veliko na hitrih avtocestah, ali pa tistim, ki boste velikokrat izkoriščali okoli 900-kilogramsko nosilnost avtomobila. V nasprotnem primeru bo vsekakor dovolj zmogljiva tudi srednje močna različica s 74 kW moči, za šviganja po mestu pa morda celo osnovna s 55 kilovati.

Motor hvalim zaradi prožnosti in dovolj uglajenega teka, sploh nikoli ne deluje premalo zmogljivo, pri porabi pa je zgolj povprečen. Nam je za vsakih 100 kilometrov zahteval okoli 6,5 litra goriva, kar glede na bolj visoko podobo ni slabo, vseeno pa sem pričakoval še vsaj pol litra manj. Tudi pri voznih lastnostih si zasluži pohvalo, je namreč tako lahkoten in enostaven, da vliva veliko zaupanja, predvsem pa je vozniško nenaporen.

Morda še beseda ali dve glede asistenčnih sistemov. Spisek vseh je dokaj dolg in večina je na seznamu doplačilne opreme; ker te tokrat ni bilo ogromno, sta nas od sodobnejših pripomočkov varovala le sistem za preprečevanje naleta in sistem, ki opozarja pred nenamerno menjavo voznega pasu. Prvi stane 680 evrov in ga priporočam, ker precej hitro in predvsem pravočasno opozarja na ovire pred nami, kar je zlasti priročno v mestih in pri manjših hitrostih, ko smo manj pozorni, predvsem pa ni moteč in ne piska za vsako figo.

Takšen motor in oprema ter nekaj doplačil, pa se je cena tokratnega transita connect ustavila pri dobrih 26 tisočakih.

Takšen motor in oprema ter nekaj doplačil, pa se je cena tokratnega transita connect ustavila pri dobrih 26 tisočakih. Oziroma brez DDVja na dobrih 20.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki ford transit connect furgon 1.5 TDCi ecoblue 88kW L1 220 trend 
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1499
moč v kW (KM) pri vrt./min 88 (120) pri 3.600
največji navor v Nm pri vrt./min 270 od 1.750 do 2.500
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4425 x 1835 x 1860
medosna razdalja v mm 2662
mere tovornega prostora (dolžina x širina x višina) v mm 1786 x 1543 x 1263 (2,9 m3)
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1553 (817)
največja hitrost v km/h /
pospešek 0-100 km/h v s /
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,7/4,9/5,2
poraba na testu v l/100 km 6,5
cena osnovnega vozila v EUR 19.310 (*2.000 EUR popusta)
cena testnega vozila v EUR 22.230 (*2.000 EUR popusta)
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 26.250 (*2.000 EUR popusta)

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDgyMC0xMjI5MzlfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NjYyOTcxMzk=.jpg
automobilistt pravi:
Haaaaa
(pred 3 dnevi )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 24. 8. 2019
Avgust 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29303101020304
05060708091011
1213  domača premiera - Toyota mobilne rešitve
1415161718
19202122232425
26  mednarodna premiera - škoda kamiq
mednarodna premiera - porsche cayenne coupe
272829  mednarodna premiera - mitsubishi L200
303101

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 385
renault captur 202
škoda octavia 196
volkswagen golf 196
nissan qashqai 163

Podatki veljajo za julij 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 47.080 novih avtov!

Anketa
Ali uporabljaš mobilni telefon med vožnjo?
951samo za klice 950ja, pišem tudi sporočila 949samo prostoročno 947nikoli, vedno ustavim


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: lol1234
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 1 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 2 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 2 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 3 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 3 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 3 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 3 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 3 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 3 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 3 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 3 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 3 meseci  |