Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Najboljše za konec

Suzuki vitara 1.4 boosterjet 4WD AT elegance top

Avtor prispevka: Gašper Miš
Po vseh vitarah, ki smo jih že imeli na testu, je prišel čas za najboljšo! Takšno z bogatim paketom elegance top, pod pločevino pa kombinacijo bencinskega motorja, štirikolesnega pogona in samodejnega menjalnika.
Najboljše za konec
Foto: Anže Jereb, Gašer Miš
19. 8. 2019 ob 7:00
Komentarjev: 3

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

navduši že z opremo elegance, elegance top pa doda piko na i
velika panoramska streha lepo pripomore k bolj svetli notranjosti
materiali so po prenovi boljši, čeprav bi si želel še manj trde plastike
ker prazen tehta 1.260 kilogramov, se v zavoje zapodi s precejšno lahkoto
1,4-litrski turbobencinski motor je eden boljših v razredu
štirikolesni pogon allgrip poskrbi, da ne boste omejeni le na asfalt
klasični samodejni menjalnik je boljša izbira kot robotiziran
poraba je z dobrimi sedmimi litri in pol sprejemljiva
za tako bogat paket in prepričljiv pogonski sklop je cena dobra
2.100 evrov doplačila za samodejni menjalnik je veliko
položaj M (Manual) za ročno pretikanje je postavljen neposrečeno
asistenčni sistemi spominjajo na tečno varuško, ki ne dovoli zabave
na račun varčevanja zvočna izolacija ni najboljša
zaradi škatlaste oblike bo prepogosto ostal spregledan
4,1
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.1 (9 glasov)
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Prenovljeno vitaro smo Volanovci že preizkusili, kar lahko preberete tukaj, zdaj pa smo na test dobili še eno podobno. Glavna razlika je tokrat v paketu opreme, ker ta nosi še oznako 'top', da boste res vedeli, da ste kupili nekaj posebnega. Za dodatnih 800 evrov v primerjavi s tisto 'ta elegantno', ki že ima fine sedeže v kombinaciji usnja in alkantare, boste tu dobili še veliko panoramsko streho, ki se lahko na široko odpre, v našem primeru pa je bil dodan še šeststopenjski samodejni menjalnik.

Odlično deluje, ne cuka pri speljevanju, kot bi robotiziran (ki je bil pri dizelskem motorju), me pa moti, da je položaj M (Manual) za ročno pretikanje postavljen precej neposrečeno, zato se pri prestavljanju v D (Drive) hitro zmotiš in ročico takoj potisneš do konca. Tudi poceni ni, 2.100 evrov doplačila zahtevajo zanj, ampak če želite med vožnjo misliti na eno stvar manj, ga lahko samo priporočam. Ker je vitara še precej lahek avtomobil (s štirikolesnim pogonom in samodejnim menjalnikom tehta le 1.260 kilogramov), lahko to rečem tudi za 1,4-litrski turbobencinski boosterjet, ki je presenetljivo poskočen. S 103-kilovati (140 KM) ter 220 Nm navora, ki je na voljo že v spodnjih vrtljajih, se zdi, da moči nikoli ne primanjkuje, s samodejnim menjalnikom pa delujeta kot dobro uigran par. Tudi pri porabi nimam pripomb, ker ni bistveno večja kot z ročnim menjalnikom. Morda kakšen deciliter ali dva, kar v praksi pomeni, da se boste vozili s sedmimi litri in pol na 100 kilometrov.

Kar se vitare tiče, še vedno je super avtomobil, čeprav s precej 'škatlasto' obliko ne zaigra pretirano na čustva. Pri tej je bil slišen še nek čriček pod armaturo, za asistenčne sisteme pa menim, da z opozorili in piskanjem delujejo preveč panično. Me spominjajo na tečno varuško, ki ne dovoli nobene zabave, zato jih navadno kar izklopim pa je 'problem' rešen. Bolj me moti zvočna izolacija, ki ni pretirano dobra, zato je avtomobil na avtocesti precej glasen. Tudi na slabih cestah, kamor boste zaradi štirikolesnega pogona allgrip z lahkoto zavili, bi bila lahko vitara bolj udobna.

Vse ostalo štima, zato ta avto še vedno z lahkoto priporočamo. Če potrebujete panoramsko streho, veste sami, v vsakem primeru pa za ležerno vožnjo izberite samodejni menjalnik in kakšno bolj živahno barvo, da jo bodo opazili še ostali. Za dobrih 25 tisočakov nikakor ne boste ustrelili v prazno, je pa res, da konkurenca postaja v tem segmentu izredno močna, zato bo treba za najvišjo oceno pokazati vse več.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki suzuki vitara 1.4 boosterjet 4WD AT elegance top
vrsta motorja turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1373
moč v kW (KM) pri vrt./min 103 (140) pri 5.500
največji navor v Nm pri vrt./min 220 od 1.500 do 4.000
menjalnik samodejni, šeststopenjski
pogon na vsa štiri kolesa, allgrip
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4175 x 1775 x 1610
medosna razdalja v mm 2500
prtljažnik v litrih 375
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1260 (470)
največja hitrost v km/h 200
pospešek 0-100 km/h v s 10,2
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,3
poraba na testu v l/100 km 7,9
cena osnovnega vozila v EUR 14.950
cena testnega vozila v EUR 24.850
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 25.650

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDgyMC0xMjI5MzlfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NjYyOTcxMzk=.jpg
automobilistt pravi:
Ni za lovce haha....to je auto za folk k hoce suva za nic dnarja
(pred 7 meseci )
Ni slike
VidPeter pravi:
Po mojem mnrnju je to avto za lovca al pa za ljudi, ki živijo na pohorju... Za druge ni ravno pogosta izbira...
(pred 7 meseci )
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDgyMC0xMjI5MzlfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NjYyOTcxMzk=.jpg
automobilistt pravi:
Drago k hudic
(pred 7 meseci )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 5. 4. 2020
April 2020
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30310102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
27282930010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
škoda octavia 264
renault clio 245
volkswagen tiguan 198
hyundai tucson 129
dacia sandero 127

Podatki veljajo za februar 2020

Letos je bilo v SLO prodanih 11.765 novih avtov!

Anketa
Kakšen pogonski sklop bo imel tvoj novi avto?
970električni 969priključnohibridni 968hibridni 967blagohibridni 966bencinski 965dizelski


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Zavarovalnica Triglav Bi danes še opravili vozniški izpit? pred 3 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Stanje prometne varnosti pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Nadzor nad področji prometne varnosti pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kdo vozi nocoj? Vi ali alkohol? pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa V zimo trezno in z opremo ustrezno pred 4 meseci  | 
Regia Group Dolg zmanjšali za 100 milijonov evrov pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Vozi desno, prehitevaj levo! pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 8 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 8 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 8 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 9 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 9 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 9 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 9 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 10 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 10 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 10 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 10 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 10 meseci  |