Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Drugačen pogled na svet

Toyota corolla sedan 1.8 VVT-i e-CVT HSD executive

Avtor prispevka: Iztok Krajnc
Če imate pretežko nogo, je ena od rešitev nakup hibrida. Ker v hibridu enostavno hočeš voziti ekonomično pa še dober je občutek vsakič, ko vidiš, kako majhna je dejansko poraba bencina.
Drugačen pogled na svet
Foto: Anže Jereb, Gašper Miš
9. 7. 2019 ob 19:00
Komentarjev: 1

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

oblikovno je posrečena, zato bo zanimiva za mimoidoče
materiali v notranjosti navdušijo, takisto izdelava
nova generacija je kriva za velike moderne zaslone
vozniku so digitalni merilniki na voljo na 7-palčnem zaslonu
upravljanje s funkcijami in multimedijo je mogoče preko stikal
izboljšan hibridni pogon in večja baterija sta kriva za več vožnje na elektriko
pri manjših obremenitvah je mogoče na elektriko voziti do hitrosti 115 km/h
povprečna poraba je med 5 in 6 litri dobra, v mestih je lahko še manjša
prtljažni prostor vase sprejme 471 litrov tovora …
… a zaradi limuzinske zasnove ni najbolj praktičen
odlagalnih površin bi lahko bilo več
pri sunkovitem pospeševanju je pogonski sklop še vedno glasen
čeprav je izboljšan, multimedijski sistem še ni med najboljšimi
4,1
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.8 (14 glasov)
2019 toyota corolla sedan 1.8 VVT-i e-CVT HSD executive
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Limuzinska corolla je nekaj posebnega, saj je prvič na voljo kot hibrid in deluje v primerjavi s kombilimuzinskim bratom bolj elegantno. Razlog za to verjetno tiči v dejstvu, da so Japonci lansko leto dokončno prenehali proizvajati model avensis, z limuzinsko corollo, ki je od avensisa sicer krajša za dobrih 5 centimetrov, pa so kupcem večje limuzine ponudili čistejšo alternativo. Oblika je privlačna in maska drugačna kot pri kratki corolli, drugačne so tudi luči spredaj in zadaj, bodo pa potniki na zadnji klopi imeli več prostora za noge, ker si medosje deli s karavanom. Po drugi strani bo malenkost manj prostora za glave potnikov na klopi, zaradi podaljšane riti pa gre več prtljage v prtljažnik, ki napram kombilmuzini pogoltne za 110 litrov več prtljage, skupno 471. Seveda morate pri tem računati, da je odprtina prtljažnika manjša, zato na prevoz pralnega stroja pozabite, pa še uporabnost zmanjšajo nosilci, ki se zajedajo v prtljažni prostor. Preverjeno pa vanj zbašete otroški voziček.

Testni primerek je premogel najboljšo opremo executive, zato je bil obut v krasna 18-palčna platišča, v notranjosti pa so navdušili odlični materiali, ki so skoraj povsod mehki. Kabina navduši še z zelo dobro izdelavo, je pa zanimivo, da limuzinskih primerkov ne sestavljajo v Veliki Britaniji ampak Turčiji. Glavni razlog za to verjetno ni skorajšnji izstop Britancev iz Evropske unije, temveč zmanjševanje stroškov transporta, saj bo glavnina takšnih coroll svoj dom verjetno našla na vzhodnih tržiščih. Kabina je enaka kot pri ostalih dveh izvedenkah, zato se potnika spredaj nad odmerjenim prostorom ne bosta pritoževala, čeprav so jima inženirji namenili premalo odlagalnih površin. Mogoče komu ne bo všeč postavitev multimedijskega zaslona, ki z velikim robom prav nič elegantno štrli iz armaturne plošče, je pa sistem izboljšan napram staremu, namesto na dotik občutljivih površin pa ima na vsaki strani fizične gumbe. Tako ima uporabnik na eni strani boljši občutek, ker začuti, da je nekaj pritisnil, po drugi strani pa ni treba stalno tipkati po 8-palčnem zaslonu.

Palec manj v diagonalo meri zaslon za prikaz digitalnih merilnikov, ki ga objemajo merilniki za vrtljaje motorja, nivo goriva in temperaturo hladilne tekočine. Preko gumbov na levi strani volanskega obroča je možno prehajati med šestimi meniji, ki na sredini zaslona prikazujejo ekonomičnost vožnje, stanje asistenčnih sistemov, multimedijo, podatke o vožnji, nastavitve posameznih varnostnih in drugih sistemov ter opozorila. Sistemov za bolj varno vožnjo je že v osnovi veliko, corolla pa lahko opozarja na nenamerno menjavo voznega pasu, zna prebrati prometne znake, opozarja na morebitna vozila v mrtvem kotu in v primeru nevarnosti trka tudi samodejno zavira. Za avtocestne vožnje je na voljo radarski tempomat, ki samodejno prilagaja oddaljenost do vozila pred vami in za razliko od klasično gnanih coroll, kjer v primerjavi ročnega menjalnika deluje nad hitrostjo 40 km/h, v povezavi s samodejnim menjalnikom deluje v celotnem razponu hitrosti.

Lastniki modelov avensis so pred leti zaman tarnali, da bi tudi sami radi vozili hibridno različico, pa so jih Japonci na nek način uslišali z limuzinsko corollo, pri kateri je na voljo samo šibkejši hibridni pogonski sklop z 1,8-litrskim bencinskim motorjem in elektromotorjem, kar bo najbolj zaželen hibrid pri nas. Elektromotor da od sebe 53 kilovatov, torej 72 'konjev', skupaj s klasičnim motorjem pa proizvedeta 90 kilovatov sistemske moči, se pravi 122 'konjev', in 142 Nm navora. V primerjavi z aurisom se zdi pogonski sklop čudežno izboljšan in deluje precej bolj umirjeno, če ne pospešujete na vso moč. Takrat se motor seveda še vedno zažene v visoke vrtljaje in je tečno glasen, po doseženi hitrosti pa se lepo umiri in utiša, da boste občasno okoli zunanjih ogledal slišali samo še piš vetra. Baterija pod klopjo je po novem pri šibkejšem hibridu litij-ionska in vase sprejme do 0,75 kWh elektrike, zaradi česar bo mogoče v mestu prevoziti nekaj več metrov samo na elektriko. Japonci pravijo, da celo do 60 odstotkov celotne poti, kar je seveda odvisno od stanja na cesti in navajenosti voznika na hibridni pogon. Zanimivo je še spremljati, kako se do hitrosti 115 km/h redno izklaplja bencinski motor, pa tudi sicer na avtocesti ob stalni hitrosti ni glasen. Manj užitkov boste deležni, če boste hoteli voziti dinamično. Ne zaradi podvozja, ker zmore veliko, samo pogonski sklop je premalo zmogljiv za napad na ovinke. Pa tako ali tako že z obliko kaže, da je za umirjene voznike. Takrat je tudi poraba zelo solidna, na našem testu med 5 do 6 litrov bencina na 100 kilometrov.

Vstopni hibrid je sicer lahko vaš za 23.600 evrov in če so te cifre za vas sprejemljive ter se želite umirjeno in predvsem tiho voziti, ste našli limuzino zase.

Zanimivo je, da je limuzina celo 200 evrov cenejša od kombilimuzine z enako opremo luna, testna, naložena z vsem možnim, pa je na ceniku dosegla ceno dobrih 29 tisočakov. Vstopni hibrid je sicer lahko vaš za 23.600 evrov in če so te cifre za vas sprejemljive ter se želite umirjeno in predvsem tiho voziti, ste našli limuzino zase.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki toyota corolla sedan 1.8 VVT-i e-CVT HSD executive
vrsta motorja bencinski in električni, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1798
moč v kW (KM) pri vrt./min 90 (123) pri 5.200
največji navor v Nm pri vrt./min 142 pri 3.600
menjalnik samodejni, neskončnostopenjski, e-CVT
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4630 x 1780 x 1435
medosna razdalja v mm 2700
prtljažnik v litrih 471
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1425 (410)
največja hitrost v km/h 180
pospešek 0-100 km/h v s 11,0
poraba (po normah EU) v l/100 km 3,6/3,9/3,8
poraba na testu v l/100 km 5,4
cena osnovnega vozila v EUR 17.900
cena testnega vozila v EUR 28.100
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 29.103

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDgyMC0xMjI5MzlfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NjYyOTcxMzk=.jpg
automobilistt pravi:
Zaradi limuzinske zasnove ni najbolj prakticen....ja no shit Sherlock....limuzine ne kupis ker hoces prostor....to res ni slabost hahah....
(pred 3 meseci )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 16. 10. 2019
Oktober 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30010203040506
070809  domača premiera - mitsubishi ASX
10  mednarodna premiera - renault captur
domača premiera - volkswagen passat
111213
141516  domača premiera - Oplova gospodarska vozila
domača premiera - kia Xceed
17181920
21  domača premiera - škoda kamiq
22  domača premiera - hyundai kona hybrid
23  domača premiera - Jesensko doživetje z BMW 1
24252627
2829  mednarodna premiera - ssangyong korando
3031010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
nissan qashqai 194
volkswagen tiguan 160
renault captur 159
renault clio 152
škoda octavia 146

Podatki veljajo za september 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 57.408 novih avtov!

Anketa
Kako se odločiš za nov avto?
957Ati kupi. 956An ban, pet podgan. 955Pogledam novosti na salonu. 954Kupim boljšega od soseda. 953Kdo še danes vozi avto? 952Vedno kupim isto znamko.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: FireFigh
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 1 dnevi  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 2 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 3 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 4 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 4 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 4 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 4 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 4 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 5 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 5 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 5 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 5 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 5 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 5 meseci  |