Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Kapo dol za pogum

Mercedes-benz B 220 d AMG line

Avtor prispevka: Jure Cehner
Ne bi se čudil, če bi pri Mercedes-Benzu ukinili razred B in namesto tega ponudili kakšen razred A all-terrain. Tega niso storili, zato zdaj bolščimo v čisto sveži, veliko bolj zaobljeni razred B.
Kapo dol za pogum
Foto: Jure Cehner
12. 7. 2019 ob 7:00
Komentarjev: 8

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

z novim oblikovalskim jezikom brez linij so zadeli žebljico na glavico
s paketom AMG-line še toliko bolj
v notranjosti vse štima, od materialov do modernega pridiha
tehnološka naprednost je neoporečna
varnostna oprema je praktično na nivoju razreda S
zelo zmogljiv in za ušesa prijeten dizelski motor
zelo prepričljiv robotiziran menjalnik s kar osmimi prestavami
poraba pri šestih litrih in pol je pohvalna
zadušenost in odmaknjenost od vozne izkušnje
slednje štejemo tudi v minus, odvisno od vašega karakterja
19-palčna platišča so enostavno prevelika, cenite vašo zadnjico
za ta avtomobilski razred bi si želel še več prostora
tudi kakšna prostorska pogruntavščina in odlagalno mesto več ne bi škodila
4,0
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.6 (14 glasov)
2019 mercedes-benz B 220 d AMG line
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Kapa dol Mercedes-Benzu, da imajo še vedno pogum narediti mini enoprostornik. Saj veste, ta segment je praktično izginil s pojavom križancev, kot da glavna tegoba družin ni bil manko prostora, ampak višina, kamor odlagajo kramo. Pa še nekaj so odkrili Nemci, in sicer da ni potrebno, da enoprostorniki izgledajo kot jajce, ampak so lahko na oko tudi čisto kombilimuzinski. Novi razred B je tako zelo podoben Aju, le malce bolj napihnjen je, ampak še vedno širok, malenkost agresiven in popolnoma brez ostrih linij tudi izjemno eleganten. Količnik upora je zato le še 0,24 s pravimi platišči, najmanj od vseh majhnih enoprostornikov na trgu. V takšni barvi in opremi AMG-line pa je povrhu še hud kot poper.

Četudi je prostornejši kot razred A, prtljažnik je, recimo, večji za 85 litrov, skupno 455, mu kar težko rečem čistokrvni enoprostornik. Zakaj? Prtljažnik je še vedno manjši od, denimo, tistega v hondi civic, manjkajo kakšne pametne prostorske pogruntavščine, dobro, naslon zadaj je razdeljen v razmerju 40:20:40, potem sploh nima opcije sedmih sedežev ... BMWjeva dvojka grand tourer ponuja tudi to. Pomik zadnje klopi naprej in nazaj tudi ni serijski. Namesto super praktičnosti se mi zdi, da jim je bila prioriteta, da mora biti super privlačen.

In slednje jim je zelo uspelo. Glavnina v notranjosti je enaka kot v razredu A, torej vse deluje ultra moderno in s turbinsko navdihnjenimi zračniki že kar malce ekstravagantno. Pametni vmesnik z asistentom je tudi identičen kot tam, kar pomeni, da se ga boste z drsnimi komandami na volanu en teden navajali, potem bo pa šlo. Edine razlike pri obliki armaturne plošče so na sovoznikovi strani in za zaslonoma ter pri vratih, pa sedi se za 9 centimetrov višje kot v Aju, sicer pa je počutje enako. Kar je super. Le armaturno ploščo bi sam naročil v dveh barvah, komplet črna je malce depresivna. Sicer pa je zunaj cel kup kamer, tudi za vzvratnim ogledalom, da vam kaže sliko, ko stojite na semaforju, trije radarji in stereokamera pa stalno spremljajo promet 150 metrov pred avtom. Končno sem v akciji videl tudi z grafiko obogateno navigacijo v obliki puščic, ki navidezno lebdijo v križiščih, ko se jim približujete. Izgleda zelo kul.

Ko kupim enoprostornik, bom, kar se vožnje tiče, želel samo eno stvar - udobje. Pa ga razred B ponudi dovolj? Preden odgovorim, naj povem, da ima takole opremljen novi razred B prilagodljivo vzmetenje, zato sem se večinoma vozil v načinu comfort. Blažilniki so krasno nastavljeni, kakšno vzporednico bi pri obnašanju ob nagibanju lahko potegnili celo z zračnim vzmetenjem … ima pa tale B tudi 19-palčna platišča. No, zdaj lahko odgovorim na tisto vprašanje. Ne. Kolikor se trudi podvozje ravnati gube na cesti, manko preseka pnevmatik večinoma vse pokvari. Na luknjah tako dosti poka in trese ritnici, zato si naredite uslugo in se raje ozrite za kašnimi 17-palčnimi platišči. S paketom AMG line serijsko sicer pridejo 18-palčna, zato, če ne še manjša, vzemite raje tista.

Občutek na volanu je zelo po 'mercedesovsko' zadušen, nekaj zamika je pri kretnjah koles napram volanu, predvsem pa ni tako natančen.

Občutek na volanu je zelo po 'mercedesovsko' zadušen, nekaj zamika je pri kretnjah koles napram volanu, predvsem pa ni tako natančen; ko za kakšen centimeter ali dva premaknete volan, se nič kaj ne zgodi. Ampak to je vse namenoma, vedo, da so njihove stranke drugačne od tistih, ki kupujejo BMWje. Eleganca čez športnost, kajne?

Motor v testnem primeru je najmočnejši dizel z oznako 220 d, torej dvolitrski agregat s 140 kW oz. 190 'konji'. Toliko moči v takšnem avtu sumim, da ne potrebujete. Oziroma, bolje rečeno, navora, saj ga je poštenih 400 Nm. Saj je fino, do stotice potrebuje tako le dobrih 7 sekund in brni dejansko prijetno, brez težav bi koga nahecal, da spredaj prede bencinski motor, še posebno pri visokih vrtljajih. Sam bi pogledoval za 200 d, s 150 'konji' je tudi dovolj močan, pa še kakšen deci manj bi pil od tega. Tu se je poraba ustavila pri 6 litrih in pol. Pa je že to zelo dobro, gotovo tudi na račun dobre aerodinamike, in če bi se še bolj potrudil, bi jo brez težav zmanjšal še za kakšen deciliter. Pri dizlih ročnega menjalnika sploh ni več, tako da ste obtičali z 8-stopenjskim robotiziranim menjalnikom z dvema sklopkama. ’Obtičali’, ja, čisto dober je, izredno paše karakterju avtomobila, le iz vzvratne v prvo prestavo in obratno bi lahko hitreje pretikal.

O ceni na kratko: 54 jurjev hočejo za testni model! Za toliko denarja bi pa marsikdo hotel še kakšen meter več prostora. Pri Mercedes-Benzu pravijo ’seveda, noben problem, imamo tudi večje’. Sam dodajam, da boste na 4,42 metra, kolikor je dolg B, težko dobili boljše.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki mercedes-benz B 220 d AMG line
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1950
moč v kW (KM) pri vrt./min 140 (190) pri 3.800
največji navor v Nm pri vrt./min 400 pri 1.600 do 2.600
menjalnik robotiziran, osemstopenjski, 8G-DCT
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4419 x 1796 x 1562
medosna razdalja v mm 2729
prtljažnik v litrih 455
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1545 (535)
največja hitrost v km/h 234
pospešek 0-100 km/h v s 7,2
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,3/3,9/4,4
poraba na testu v l/100 km 6,5
cena osnovnega vozila v EUR 25.870
cena testnega vozila v EUR 33.670
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 54.155

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDgyMC0xMjI5MzlfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NjYyOTcxMzk=.jpg
automobilistt pravi:
Štala
(pred 4 meseci )
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDgyMC0xMjI5MzlfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NjYyOTcxMzk=.jpg
automobilistt pravi:
Mravljisce
(pred 4 meseci )
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDgyMC0xMjI5MzlfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NjYyOTcxMzk=.jpg
automobilistt pravi:
Termitnjak
(pred 4 meseci )
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDgyMC0xMjI5MzlfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NjYyOTcxMzk=.jpg
automobilistt pravi:
Kurnik
(pred 4 meseci )
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDgyMC0xMjI5MzlfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NjYyOTcxMzk=.jpg
automobilistt pravi:
Pesjak
(pred 4 meseci )
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDgyMC0xMjI5MzlfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NjYyOTcxMzk=.jpg
automobilistt pravi:
Bednak
(pred 4 meseci )
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDgyMC0xMjI5MzlfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NjYyOTcxMzk=.jpg
automobilistt pravi:
Gejj
(pred 4 meseci )
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDgyMC0xMjI5MzlfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NjYyOTcxMzk=.jpg
automobilistt pravi:
Zgleda lepo ampak da bi dau 55k za enoprostorca z sibkim motorjem mi se na misel ne pride
(pred 4 meseci )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 21. 11. 2019
November 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
28293031010203
040506  domača premiera - ford ranger
07  domača premiera - audi Q3 sportback
080910
11121314  domača premiera - toyota GR supra
151617
181920  domača premiera - volkswagen T6.1
2122  mednarodna premiera - opel corsa
2324
2526  mednarodna premiera - subaru forester
Heroji furajo v pižamah
2728293001

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
nissan qashqai 194
volkswagen tiguan 160
renault captur 159
renault clio 152
škoda octavia 146

Podatki veljajo za september 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 57.408 novih avtov!

Anketa
Kako se odločiš za nov avto?
957Ati kupi. 956An ban, pet podgan. 955Pogledam novosti na salonu. 954Kupim boljšega od soseda. 953Kdo še danes vozi avto? 952Vedno kupim isto znamko.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: nmalej
Obvestila
Regia Group Dolg zmanjšali za 100 milijonov evrov pred 1 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Vozi desno, prehitevaj levo! pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 4 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 5 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 5 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 5 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 5 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 6 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 6 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 6 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 6 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 6 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 6 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 6 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 6 meseci  |