Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Reinkarnacija

Seat tarraco 2.0 TDI 4DRIVE DSG xcellence

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Veliki družinski avti kot alhambra izginjajo, ker so jih pregnali veliki družinski avti kot tarraco. Džipi, jim pravijo poznavalci, in terenci, jim pravijo tisti, ki nikoli ne zapeljejo na teren. Za SEAT je tarraco čisto nova zgodba in v bistvu jim je zelo dobro uspela.
Reinkarnacija
Foto: Gašper Miš
6. 5. 2019 ob 7:00
Komentarjev: 2

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

s svojim videzom deluje bolj zanimivo kot hišna konkurenta
kabina je izjemno prostorna in praktično uporabna
v njem se lahko vozi tudi sedem oseb
sedeži v drugi vrsti se lahko vzdolžno pomikajo
sovoznikov sedež se lahko zloži in ustvari dolg prostor za prevoz omar
odlična kamera top view bo pomagala pri manevriranju
dobre vozne lastnosti ga dvigujejo nad povprečje razreda
celo občutek na volanu je dovolj dober, da ni samo še en SUV
kombinacija motorja, menjalnika in pogona je praktično idealna
izdelava je zelo dobra, odlagalnih mest pa ogromno
menjalnik in motor nista najlepše usklajena pri speljevanju
digitalne merilnike bi lahko še bolje izkoristili
prevelika platišča pomenijo tudi manj udobja med vožnjo
4,4
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.6 (11 glasov)
2019 seat tarraco 2.0 TDI 4DRIVE DSG xcellence
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Saj ni bilo bojazni, da jim ne bi, ker je v ’družini Volkswagen’ veliko znanja, ki pomaga pri razvoju vsakega novega vozila. Ime tarraco so izbrali kar z glasovanjem, v katerem je sodelovalo 150 tisoč ljudi. Jaz sem navijal za Teide po vulkanu na Kanarskem otoku Tenerife, ampak bo tudi tarraco OK, dovolj resno in moško deluje. Samo ime pa ima v resnici zelo bogato zgodovino in je staro več kot 2 tisoč let; izhaja iz časa, ko so Rimljani na vzhodu današnje Španije za zemljo tepli Iberce.

Zadaj se za silo da sedeti, je pa v srednji vrsti veliko bolje in klop je vzdolžno pomična.

Tarraco je 4,73 metra dolg avto, zato vanj ni problem spraviti sedmih sedežev in cele družine peljati na izlete po deželici, če se vam bo dalo poslušati vreščanje toliko otrok. Zadaj se za silo da sedeti, je pa v srednji vrsti veliko bolje in klop je vzdolžno pomična. Sploh pa je super zadeva, da se da zložiti sovoznikov sedež, če kdaj vozite pohištvo, ker je lahko omara dolga kar 2,77 metra.

Najbolj bo tarraco seveda razvajal sprednja potnika. Materiali so prijetni, sedeži tako za sedenje kot na pogled fini, tukaj se vidi, da so se pri SEATu potrudili, ker tako nobel avta še niso imeli. Čeprav osnovni stane ’samo’ 28 jurjev, je bil testni vreden kar 47 z zelo bogato opremo. Za SEAT veliko, za avto pa niti ne, ker mu res nič ne manjka. Kakšno stvar ima še preveč, recimo 20-palčna platišča, zaradi katerih je blaženje marsikje pretrdo. Vem, da večina pri udobju potem zamiži na eno oko, ker z njimi res dobro izgleda, ampak sam bi se veliko raje bolj udobno vozil za manj denarja.

Zelo veliko je prostora za vaše drobnarije in vse tiste kljukice ima, če želite, da se dobro in visoko sedi, da je spredaj dolg pokrov motorja, da se dobro vidi iz avta in da je od tal odmaknjen 20 centimetrov. Ne za vožnjo po terenu, čeprav gre tudi lahko. S štirikolesnim pogonom 4drive lahko do največ pol navora prenese še na zadnji par koles, sicer pa sta v osnovi gnani sprednji in to se med vožnjo čuti. Tarraco naj bi bil najbolj športen SUV v segmentu in vsega ne rabite verjeti, ker ne vem, kaj je lahko športnega pri visokem in nekje 1.850 kilogramov težkem avtu, je pa občutek tudi na ovinkasti cesti dober, kar je vredno pohvale. Kljub velikosti je zelo lepo vodljiv in okreten, niti v zaprtih ovinkih ne deluje okorno ali težaško in vse to je v tem razredu prej posebnost kot pravilo.

Za pogon si v Sloveniji kar težko predstavljam drugačen motor, kot je dvolitrski turbodizel TDI s 140 kilovati, to je 190 ’konji’. Sploh skupaj s štirikolesnim pogonom. Vem, čas v najbolj razvitih državah sveta trenutno ni tako naklonjen dizlom, ampak za zmerno porabo okoli osem litrov ga boste kar morali izbrati. Moči je dovolj, malo več si je želim le pri spodnjih vrtljajih, ko je tudi 7-stopenjski menjalnik DSG nekam neodločen, potem pa se kar naenkrat mehanika zbudi in avto odločno pospešuje. Tukaj bi se lahko še malo bolj potrudili, da bi vse skupaj delovalo bolj tekoče in še bolj dajalo vtis, da tarraco sega višje kot ostali seati.

Lahko pohvalim še kamero top view, čeprav rabi dolgo časa, da se vklopi, pa bo vseeno rešila odbijač pred kakšno prasko.

Precej dobro deluje pomoč pri ohranjanju voznega pasu tudi tam, kjer črte niso dobro narisane na cesti. Boste kar lepo čutili, kako vam popravlja volan, kar seveda lahko tudi izklopite, kot večinoma naredim sam. Lahko pohvalim še kamero top view, čeprav rabi dolgo časa, da se vklopi, pa bo vseeno rešila odbijač pred kakšno prasko. Zaslon z merilniki je lepo pregleden, morda malenkost premalo izkoriščen, sem si pa zato ob vsej ostali bogati opremi zaželel še projekcijski zaslon.

Tarraco ima več karakterja kot kodiaq ali tiguan allspace, vsi trije so mehansko praktično isti. Seat bolje izgleda s svojimi zašiljenimi lučmi in verjetno jih bo manj na cestah, zato ima naše priporočilo! Zadek v živo izgleda bolje kot na posnetkih in tudi zato je med bogato ponudbo tovrstnih velikih križancev eden bolj zanimivih. Je pa res, da ravno z njihovim prihodom izginjajo udobni enoprostorniki. Cenovno je novi SEATov zastavonoša povsem na nivoju konkurence, zato visoko ceno brez težav upraviči z bogato opremo in v tem trenutku najbolj zmogljivo kombinacijo motorja, štirikolesnega pogona in menjalnika DSG. Na koncu se sprašujem le, zakaj so tako dolgo čakali s predstavitvijo, ampak si je očitno treba za reinkarnacijo vzeti čas.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki seat tarraco 2.0 TDI 4DRIVE DSG xcellence
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1968
moč v kW (KM) pri vrt./min 140 (191) od 3.500 do 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 400 od 1.750 do 3.250
menjalnik robotiziran, sedemstopenjski, DSG
pogon na vsa štiri kolesa, 4DRIVE
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4735 x 1839 x 1674
medosna razdalja v mm 2790
prtljažnik v litrih 230/700
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1845 (705)
največja hitrost v km/h 210
pospešek 0-100 km/h v s 8,0
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,4/5,1/5,6
poraba na testu v l/100 km 8,0
cena osnovnega vozila v EUR 28.065
cena testnega vozila v EUR 39.464
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 46.998

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
Ni slike
henduk pravi:
VW lover spet hvali spansko-nemsko navezo. BRUHH
(pred 1 dnevi )
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDQxMy0yMjE3MzNfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NTYxODEyODA=.jpg
automobilistt pravi:
Zakaj pusete da so velika platisca slabost...pri vsakem autu je man udobno ce so platisc velika...v kolikor te to moti pa usak auto lahko kupis z manjsimi in cenejsimi...logika no
(pred 1 meseci )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 25. 6. 2019
Junij 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
27282930310102
03040506  domača premiera - ford mondeo hibrid karavan
07  domača premiera - toyota camry hybrid
0809
10  domača premiera - peugeot 508 SW
111213  domača premiera - citroën praznuje 100 let
14  domača premiera - digitalno doživetje z BMW
1516
17  domača premiera - Mercedes-Benz V
18  domača premiera - jaguar I-pace
1920  domača premiera - Varno v poletje z AVP
212223
24252627282930

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 476
škoda octavia 365
dacia sandero 330
fiat 500 315
volkswagen polo 281

Podatki veljajo za maj 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 34.155 novih avtov!

Anketa
Ali uporabljaš mobilni telefon med vožnjo?
951samo za klice 950ja, pišem tudi sporočila 949samo prostoročno 947nikoli, vedno ustavim


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: sila2504
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 1 tedni  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 2 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 2 tedni  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 1 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 1 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 1 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 1 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 1 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 1 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 1 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 1 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 1 meseci  | 
Razstava umetnin Slovenca v Dubaju Preboj na zahtevnem arabskem trgu pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Uspešno zaključena prva terenska ... pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Manjša uporaba telefonov, boljša ... pred 3 meseci  | 
Ford Bi zmanjšali stroške za gorivo? pred 3 meseci  |