Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Hibrid za risanje nasmehov

Toyota corolla 2.0 VVT-i e-CVT HSD sport

Avtor prispevka: Anže Jereb
Toyotini avti so dolgočasni! Hibridi so dolgočasni! Takšni avti se ne peljejo dobro! To se vse trditve, ki morajo biti zdaj napisane v pretekliku in pozabljene. Nova corolla namreč stvari konkretno obrača na glavo.
Hibrid za risanje nasmehov
Foto: Gašper Miš
3. 5. 2019 ob 19:00
Komentarjev: 1

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

zunaj je oblikovno prava atrakcija, ki obrača glave
znotraj je oblikovanje predvsem elegantno in moderno
notranja izdelava je vrhunska, materiali odlični
večina funkcij ima stikalo, kar je seveda najbolj uporabno
sedi se prijetno nizko, pa je corolla vseeno lepo pregledna
vozniško je postala zelo suverena in ostaja dovolj udobna
močnejši hibrid poskrbi za dovolj odločne zmogljivosti
zaradi večje moči je med vožnjo večino časa tiho
povprečna poraba okoli 6 litrov je dobra, v mestih še precej manj
pnevmatike imajo širok rob, ki ščiti lepa platišča pred praskami
prtljažnik je med najmanjšimi v segmentu
pospeševanje je tako zvezno, da zelo skrije pravo hitrost in nekaj užitkov
kdor vedno pospešuje na polno, ga bo še vedno motil tuleč zvok motorja
vmesnik na osrednjem zaslonu še ni tako enostaven, kot bi lahko bil
število in prostornost odlagališč sta zgolj povprečna
4,3
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.9 (23 glasov)
2019 toyota corolla 2.0 VVT-i e-CVT HSD sport
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Predstavljajte si umirjen značaj recimo angleške kraljice in ga zapakirajte v izgled, kaj pa vem … Ane de Armas. Ne gre najbolje skupaj, a ne? In dam še eno avtomobilsko. Zapakirajte karakter umirjenega hibrida v linije kakšne našpičene kombilimuzine in boste hitro ugotovili, da takšna kombinacija sploh ne obstaja. Ups, spet je čas za preteklik. Ni obstajala, sedaj pa jo vidite na teh posnetkih.

Ko je pred petimi leti Akio Toyoda, šef znamke Toyota, rekel, da ne bodo več izdelovali dolgočasnih avtov, je očitno mislil resno. Nova corolla izgleda bolj agresivno kot megane RS pa focus ST, samo kakšen civic type-R je bolj odbit, ampak omenjeni trije so vsi športniki, tole pa je umirjen hibrid. Zelo mi je všeč, sploh, če pomislim, da je bila njena predhodnica preceeeej bolj dolgočasna.

Samo poglejte širok zadek ali pa spredaj ostre luči. Seveda imajo takšne linije potem tudi kakšno slabost, v primeru močnejšega hibrida je to majcen prtljažnik s samo 313 litri prostornine. Ta je predvsem zelo plitek in v njem večjih predmetov ne boste uspešno prevažali, ker je bilo nekam seveda potrebno stlačiti tudi hibridno baterijo (NiMH). Šibkejši hibrid ima malenkost več prostora (361 litrov). Ampak to ni poseben minus, ker je corolla lahko tudi limuzina ali karavan s skoraj 600 litri prtljažnika, če pač potrebujete več prostora, in tudi ti različici izgledata dobro. Je pa za potnike že v tem primeru prostora dovolj.

Velikokrat pogrešam več svobode pri oblikovanju znotraj, kjer itak preživimo večino časa, in zato mi je pri corolli všeč, da je okolje zelo zanimivo. Merilniki izgledajo futuristično in so s kombinacijo klasičnega in digitalnega zelo lepo pregledni, materiali so svetlobna leta napredovali od prejšnje generacije, se vidi, da tekmeci očitno narekujejo hud tempo, in očitno smo prišli do tretje faze razvoja voznikovega okolja. Prva so bila stikala, druga samo še zasloni na dotik, tretja pa kombinacija obojega. Večina funkcij ima stikalo in zato je vse skupaj še veliko bolj uporabno, zaslon pa poskrbi za preglednost in modernost okolja, čeprav je še najmanj lep del vsega. Napredek je lepo viden, še C-HR ima na primer spreminjanje glasnosti le na dotik in prav tako večino ostalih funkcij, tukaj pa je za to namenjen vrtljiv gumb in tudi vse ostalo ima dejansko fizični gumb. Je pa vmesnik na zaslonu manj logičen kot pri najboljših konkurentih, čeprav je tudi ta postal nekoliko boljši. Odlagališča pa, no, ja, za telefon in denarnico bo eno skupno, pa za dve pijači je še odlagališče. Tukaj se odreže povprečno.

Prvič sta na voljo dve hibridni različici, testna je močnejša. Kombinacija elektromotorja in dvolitrskega bencinarja iztisne 132 kilovatov oziroma 180 ’konjičkov’, kar pomeni pospešek do sto v 7,9 sekunde. In porabo pod 6 litrov z lahkoto, obenem pa še vožnjo v čisti tišini večino časa. Precej impresivno, še posebej, če se vozite umirjeno in veliko po mestu. Sam pogrešam edino funkcijo ’brake’, ki jo ima zdaj samo še šibkejši hibrid, ta pa ima zdaj za bolj športen občutek obvolanski ušesi in programirane prestave. Čeprav se mi zdijo dokaj neuporabne, ker tudi pri večji hitrosti lahko prestavim v najnižjo in razen večjega zavornega učinka in glasnejšega motorja ne dosežem ničesar drugega. Morda še kot zanimivost omenim, da je ročica menjalnika pri tem močnejšem hibridu klasična, pri šibkejšem pa še vedno tista mala elektronska.

Inženirji bi vam povedali, da je v primerjavi s prejšnjo generacijo težišče nižje, karoserija 60 odstotkov bolj toga, jaz pa vam povem, da je vozniško corolla postala zanimiva. Deluje lahkotno, enostavno, dobro pregledno, presenetljivo udobno, hkrati pa celo ostro, če boste to zahtevali. V ovinke se prav rada zapodi, seveda ne tako suvereno kot kakšen focus, ki je kralj v tem segmentu, dosti pa ji ne manjka. Tudi občutek na volanu je dober, morda se mi zdi krmiljenje le za odtenek prelahkotno, a je seveda takšno zato, ker se boste večino časa vozili lepo in je tako bolj udobno. Bi pa malce več ’teže’ na njem bilo dobrodošlo ob hitreje odpeljanih zavojih. Sploh, ker se še sedi dovolj nizko, da boste uživali.

Namenoma sem pustil pogon za konec. Ja, če ga priganjate, še vedno ropota, ampak ni glasno in sploh ne moteče, kot je s takšnim neskončnostopenjskim menjalnikom tulilo prej. Tukaj se res pozna dodatna moč, zato absolutno priporočam močnejši hibrid, če vas je to prej motilo. Ni pa tistega pravega občutka pospeševanja med prestavami, ker vleče zelo zvezno in dobiš občutek o hitrosti šele takrat, ko koga prehitiš. Zato sem si občasno vseeno želel, da bi bil menjalnik kar ročni ali pa klasični samodejni in bi me bolj vabil k uporabi. Ampak … Lahko bi rekel, da je to nekako največ, kar lahko trenutno športnega ponudi hibrid, če celo to ni za vas, bo pa mogoče nekoč v prihodnosti GRMN, to je Toyotina kratica za pravo zverino.

29 jurjev stane nova corolla z bogato opremo sport in atraktivno barvo. S popustom pod 27, kar je dobra cena.

29 jurjev stane nova corolla z bogato opremo sport in atraktivno barvo. S popustom pod 27, kar je dobra cena. Toyota že več kot 10 let trdi, da so hibridi trenutno najboljša rešitev za majhno porabo in dolge poti brez skrbi, ker se ne rabite ukvarjati z iskanjem polnilnic, ampak samo dotočite gorivo. Mogoče imajo Japonci prav, ampak mene dejansko še bolj navduši, kako dober avto je corolla in da boste v njem uživali brez posebnih kompromisov. Saj veste, kako jamrajo ljudje. Imel bi hibrid, pa je preveč dolgočasen. Ali pa, imel bi športen avto, pa preveč žre. Ali pa, imel bi električen avto, pa ga nimam kje filat … no, sej ste dojeli. Še nekaj milijončkov in bo corolla dosegla prodajno številko 50.000.000, torej se vse te izkušnje očitno nekje dobro poznajo.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki toyota corolla 2.0 VVT-i e-CVT HSD sport
vrsta motorja bencinski in električni, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1987
moč v kW (KM) pri vrt./min 132 (180) pri 6.000
največji navor v Nm pri vrt./min 190 od 4.400 do 5.200
menjalnik samodejni, neskončnostopenjski, e-CVT
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4370 x 1790 x 1435
medosna razdalja v mm 2640
prtljažnik v litrih 313
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1510 (400)
največja hitrost v km/h 180
pospešek 0-100 km/h v s 7,9
poraba (po normah EU) v l/100 km 3,6/4,0/3,9
poraba na testu v l/100 km 6,7
cena osnovnega vozila v EUR 18.200
cena testnega vozila v EUR 27.790
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 29.100

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDgyMC0xMjI5MzlfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NjYyOTcxMzk=.jpg
automobilistt pravi:
Odlicen auto...ampak nekaj mu pa se fali da bi ga lah kupu
(pred 7 meseci )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 11. 12. 2019
December 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
25262728293001
020304  domača premiera - volkswagen ID.3
05060708
091011  domača premiera - peugeot 208
1213  domača premiera - land rover defender
1415
161718  domača premiera - renault ZOE
19  domača premiera - nissan juke
202122
23242526272829
30310102030405

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
volkswagen polo 173
fiat 500 172
volkswagen golf 166
renault clio 150
nissan qashqai 143

Podatki veljajo za november 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 68.714 novih avtov!

Anketa
Kako se odločiš za nov avto?
957Ati kupi. 956An ban, pet podgan. 955Pogledam novosti na salonu. 954Kupim boljšega od soseda. 953Kdo še danes vozi avto? 952Vedno kupim isto znamko.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: samson
Obvestila
Regia Group Dolg zmanjšali za 100 milijonov evrov pred 4 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Vozi desno, prehitevaj levo! pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 4 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 5 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 6 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 6 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 6 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 6 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 6 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 6 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 6 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 6 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 6 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 6 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 6 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 6 meseci  |