Grdi raček postane labod
BMW 330i M sport

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

330i ni tako dober zaradi zmogljivosti motorja, ampak zaradi avta kot celote. Kar kliče po dinamični vožnji, pa je daleč od kakšnega športnega avtomobila. BMW se je res potrudil in sploh s tem modelom 330i M sport naredil limuzino, ob kateri se vam bo na lepi zaviti cestici kar smejalo.
Z zadnjim pogonom boste na suhi cesti uživali kot z redkokaterim tako velikim avtom, sploh, ker ima opcijsko še športno zaporo diferenciala.
Podvozje je fantastično odzivno, brez oklevanja zagrize v še tako oster ovinek. Navdušil vas bo dober občutek na volanu, čeprav se mi je nekajkrat zazdelo, da je servo počasen, ampak so mogoče kriva že moja leta in imam počasne roke. Z zadnjim pogonom boste na suhi cesti uživali kot z redkokaterim tako velikim avtom, sploh, ker ima opcijsko še športno zaporo diferenciala in pusti, da takšna trojka zelo elegantno tudi pomiga z ritjo in je pri tem vseeno ubogljiva kot vaša žena. Mogoče sem kaj narobe napisal … ampak saj ste dojeli bistvo.
Absolutno priporočam verzijo 330i. Vsaj, dokler ne preizkusim 340i … V tem trenutku je ta najmočnejša, ker ima zelo živahnih 190 kilovatov, to je v našem jeziku 258 ’konjev’, in s katerimi se z mesta do 100 premakne v 5,8 sekunde. Sliši se zelo dobro in tudi občutek je dober. Če vam povem, da ima motor samo štiri valje in samo dva litra delovne prostornine, boste sicer malo razočarani, ampak brez panike, zelo rad se vrti krepko čez 6 tisoč vrtljajev in ima celo malo športen zvok. Malo, pravim, ker ga na koncu pri najvišjih vrtljajih zmanjka, ampak v spodnjih vrtljajih je pri polnem plinu zelo prijeten in malo naježi kožo. Tudi ob vžigu se oglasi s prijetnim grgranjem. Motor se daleč najbolje počuti v srednjem območju vrtljajev, ko je krasno odziven in zelo elastičen kljub razmeroma majhni prostornini. Samodejni menjalnik z osmimi prestavami samo omenim, ker je še vedno tako dober, da med vožnjo v bistvu pozabim nanj.
70 ’jurjev’ pripravite, da bo trojka izgledala tako kot testna.
70 ’jurjev’ pripravite, da bo trojka izgledala tako kot testna in da boste z njo uživali na cesti kot z malokatero klasično limuzino. Seveda so tudi cenejše, ampak se ne bi vračal k tistim mislim na začetku.
tehnični podatki | BMW 330i M sport |
vrsta motorja | turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 1998 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 190 (258) od 5.000 do 6.500 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 400 od 1.550 do 4.400 |
menjalnik | samodejni, osemstopenjski, steptronic |
pogon | na zadnji kolesi |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4709 x 1827 x 1435 |
medosna razdalja v mm | 2851 |
prtljažnik v litrih | 480 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1545 (515) |
največja hitrost v km/h | 250 |
pospešek 0-100 km/h v s | 5,8 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 7,7/5,2/6,1 |
poraba na testu v l/100 km | 9,1 |
cena osnovnega vozila v EUR | 40.950 |
cena testnega vozila v EUR | 45.064 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 70.017 |




Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 01 |
02 | 03 | 04 domača premiera - volkswagen ID.3 | 05 | 06 | 07 | 08 |
09 | 10 | 11 domača premiera - peugeot 208 | 12 | 13 domača premiera - land rover defender | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 |
volkswagen polo | 173 |
fiat 500 | 172 |
volkswagen golf | 166 |
renault clio | 150 |
nissan qashqai | 143 |
Podatki veljajo za november 2019
Letos je bilo v SLO prodanih 68.714 novih avtov!
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

















