Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Himalaja, prihajamo!

Ford fiesta 1.0 ecoboost 92 kW active

Avtor prispevka: Anže Jereb
Ford kupcev ne nagovarja več le z bogato paleto različnih modelov, temveč tudi s številnimi različicami posameznega avtomobila. Fiesta, na primer, bo ustrezala še tako različnim okusom in željam.
Himalaja, prihajamo!
Foto: Gašper Miš
14. 2. 2019 ob 7:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

simpatične linije se z robustnimi dodatki lepo ujamejo
za tiste z željami po križancu bo prava
dodatna oddaljenost od tal na makadamu lahko naredi razliko
program slippery kolesoma omogoči malce več vrtenja in oprijema
litrski bencinski trivaljnik je še vedno odličen in pohvalno prožen
položaj za volanom fieste je naravnost odličen
odlični so tudi materiali znotraj
vozne lastnosti niso nič slabše od tistih pri klasični fiesti
udobje kljub 17-palčnim platiščem ne trpi
pogrešamo vzvratno kamero
cena zopet ni na strani tega malčka
nekateri predstavniki segmenta so bolj prostorni
4,3
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.6 (14 glasov)

Če se želite le odlično peljati, je dejansko vseeno, katero izberete, vse so odlične.

Če ponudbo fieste malo bolj razčlenim, gre nekako takole: za zadržane je navadna, razvajeni oziroma zahtevni boste posegli po vignale, za navihane je ST, za obisk Himalaje pa bo različica active. Če se želite le odlično peljati, je dejansko vseeno, katero izberete, vse so odlične. Sploh z motorjem, kot ga ima testna; litrski EcoBoost s 125 'konjički' prav prijetno rezgeta.

S Himalajo vseeno ’malce’ pretiravam, različica active je bolj primerna za tiste, ki se včasih zapeljete na makadam in bi vas z običajno skrbelo, da boste s trebuhom podrsali po tleh. Je namreč za 1,8 centimetra bolj oddaljena od tal, kar ni veliko, je pa včasih ravno dovolj za varno nadaljevanje poti. Celo program slippery ima, če bo podlaga slabša. Takrat program ESP (oziroma po Fordovo ESC) kolesom pusti malce več zdrsa in elektronika pogona ne prekine tako hitro, posledično pa boste prilezli kakšen meter dlje. Pogon je, logično, še vedno le spredaj.

Ima pa active tudi centimeter širši kolotek, da izgleda bolj nastopaško, za to pa skrbijo tudi plastični dodatki. Meni so všeč vsi razen okvirja zadaj pri tablici, takšna fiesta pa vsekakor izgleda bolj posebno. Sem skoraj prepričan, da jo bo večina izbrala zaradi bolj opazne zunanjosti, dandanes so križanci popularni predvsem zaradi 'uaaau' učinka in bistveno manj zaradi večje oddaljenosti od tal. In takšna fiesta je bolj opazna, bodo sosedje prej dvignili obrvi.

Sam poleg atraktivnega izgleda cenim predvsem, da je ostala vozniško prvovrstna in se dodatna oddaljenost od tal ne pozna pri udobju ali vozni dinamiki. Fiesta ostaja kraljica svojega razreda, vozniško izjemno lahkotna in prijetna, v zavoje pa se zapodi s takšnim veseljem, da se bo slednje preselilo tudi na vaša usta. Obenem seveda ostaja mestno okretna in dovolj udobna. Tudi preglednost ni slaba, bi pa vsekakor priporočil še vzvratno kamero, pri mestnih malčkih pogosto pride prav, ko boste parkirali na kakšnem majhnem parkirnem mestu.

Na našem primerjalnem testu PRIMA je bila odlična, zato je jasno, da tudi active znotraj navdušuje z odličnimi materiali. Hiba tega avtomobila je pravzaprav le ena in to je njegova cena. Pri opremi je težko delati neposredne primerjave, saj oprema active prinese zunanje dodatke in majhno višinsko spremembo, znotraj pa njena oprema ni povsem identična klasičnim opremam, na primer titanium ali style. Kakšen kos manj ima od titaniuma, a ne veliko, active pa je dražji od njega za slab tisočak. Ko boste vzeli še kakšno stvar s police dodatne opreme, bo cena seveda zrasla, v tokratnem primeru je svojo pot zaključila pri 23 tisočakih. Vredna jih je, vprašanje pa je, če ste vi pripravljeni odšteti toliko za malčka.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki ford fiesta 1.0 ecoboost 92 kW active
vrsta motorja turbobencinski, trivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 999
moč v kW (KM) pri vrt./min 92 (125) pri 6.000
največji navor v Nm pri vrt./min 170 pri 1.500 do 4.500
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4068 x 1756 x 1498
medosna razdalja v mm 2493
prtljažnik v litrih 311
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1241 (444)
največja hitrost v km/h 195
pospešek 0-100 km/h v s 10,4
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,8/5,4/5,1
poraba na testu v l/100 km 7,2
cena osnovnega vozila v EUR 12.130 (*600 EUR popusta)
cena testnega vozila v EUR 18.250 (*1.800 EUR popusta)
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 24.200 (*1.000 EUR popusta)

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 27. 11. 2020
November 2020
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 297
škoda octavia 280
nissan qashqai 198
renault captur 165
volkswagen golf 152

Podatki veljajo za oktober 2020.

Letos je bilo v SLO prodanih 47.781 novih avtov.

Anketa
Bodo cene goriv kmalu šle v nebo?
979Bom pač nalival, kjer bo ceneje! 978Zagotovo, nekdo mora zaslužiti. 977Upam, da ne. 976Ne, še naprej bo vse po 1 EUR!


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 2 tedni  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 2 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 tedni  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 3 tedni  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 4 tedni  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 1 meseci  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 1 meseci  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 1 meseci  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Prenovljena aplikacija DRAJV pred 1 meseci  | 
Toyota Slovenija Skupaj s partnerji za poostrenje ... pred 2 meseci  | 
Kia Najvišji tržni delež v zgodovini pred 2 meseci  | 
Renault, Nissan & Uber Elektrificirane vožnje v Evropi pred 2 meseci  | 
Toyota Slovenija Visoko srečanje pred 2 meseci  | 
GiroCarShare Najemi moje vozilo in ohrani naš planet pred 3 meseci  | 
Continental Avtodomi bolj priljubljeni kot kadar ... pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Manj prehitrih v Markovcih pred 4 meseci  | 
Continental & Extreme E Dirka za spremembe pred 4 meseci  | 
Suzuki Slovenija Sponzorska vozila za Judo zvezo ... pred 5 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Širitev delovnega časa poslovalnic pred 6 meseci  |