Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Visokotehnološki dostavnik

Mercedes-benz sprinter furgon 316 CDI AUT L3H2

Avtor prispevka: Jure Cehner
So navadne delavske mule in so delavske mule, ki delo opravljajo v stilu. Novi Mercedes-Benzov sprinter nedvomno spada med slednje. Za koga pa je sploh ustvarjen?
Visokotehnološki dostavnik
Foto: Gašper Miš
25. 2. 2019 ob 7:00
Komentarjev: 2

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

podjetju da vsem viden pečat, da je uspešno
maska, ki kombijem načeloma ne pritiče
tudi ta še ni največji sprinter, če imate tako zahtevno dejavnost
visokotehnoloških bombončkov je na pretek
res udobni sedeži, celovito nastavljivi, vključno z ledvenim in stegenskim delom
namestitev za volanom je skoraj perfektna
volan, povzet neposredno iz Mercedes-Benzovih avtomobilov
kamere in dober zaslon močno pomagajo pri parkiranju
glavne LED-luči ponoči razparajo temo
7-stopenjski samodejni menjalnik z obvolanskima ročicama hitro najde ustrezno prestavo
če ga želite znotraj zaščiti pred praskami, je v konfiguratorju potrebnih veliko kljukic
cena je znamki primerna in pričakovana
zadnja vrata se odpirajo le do kota 180 stopinj
zvočna zatesnjenost bi lahko bila boljša, ob priganjanju zvok dizla ni prijeten
4,2
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.6 (9 glasov)
test mercedes-benz sprinter furgon 316 CDI AUT L3H2
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Takšna gmota je kajpak namenjena izključno transportiranju večjih stvari.

Takšna gmota, katere gravitacijo bi nedvomno lahko izmerili s kakšnim supernatančnim fizikalnim instrumentom, je kajpak namenjena izključno transportiranju večjih stvari. Od strani novi sprinter izgleda kot vsak drug kombi, takisto od zadaj, spredaj pa si marsikateri detajl deli z ostalimi predstavniki družine, recimo z razredom S. Z elegantnimi dnevnimi LED-lučmi in ogromno zvezdo na pročelju je nedvomno eden elegantnejših dostavnikov na trgu.

Gre torej za tretjo generacijo Mercedes-Benzovega sprinterja in testni niti ni inkarnacija v njegovi največji možni obliki. Gre za karoserijo z oznako L3H2; od štirih dolžin, ki so na voljo, je to tretja, predzadnja. Dobre 3 centimetre pod 7 metri meri v dolžino, lahko pa si omislite še za 40 cm daljši sprinter, nekoliko ga lahko povečate tudi v višino. Jasno je, da kot družinski človek ne kupujete takšnega kombija, razen če imate ducat otrok, potem boste oprezali za sprinterjem tourer. Tako opremljenega tovornega sprinterja pa verjetno niti večje firme ne bodo kupovale za svoje voznike. S takšnim kombijem se spogledujete, če imate lastno prevozno podjetje in ga vozite sami, obenem pa sta vam pomembna še imidž in udobje na visokem nivoju. Zakaj?

Ker je sicer dokaj špartansko in kombijevsko oblikovana kabina polna naprednih bombončkov, kot sta zaslon z najnovejšim vmesnikom iz razreda A in volan, skoraj docela enak tistemu, ki ga najdemo v razredu S; ker tudi sedeži niso veliko manj udobni kot tam, nastavljiva ste celo stegenski in ledveni del, in ker je volan globinsko nastavljiv praktično enako kot pri vseh ’tapravih’ mercedesih; ker se lahko z njim pogovarjate kot z razredom A in ker ima obvolanske ročice za pretikanje prestav kot AMGji; ker imate, ko prestavite v vzvratno, 360-stopinjski pogled; ker tudi pritiskate po enakih stikalih, kot so, recimo, v razredu E. Pač, vsesplošno počutje v kabini kontrira dejstvu, da sedite v delovni muli. Izda ga le to, da vsem, ki jo imajo, skozi strešno okno vidite plešo. K pomembnim stvarem - koliko robe pa je sploh možno peljat z njim?

14 kubikov. V praksi to verjetno pomeni par kavčev, kakšno kredenco, eno ali dve kravi, mogoče še manjšo kuhinjo. Že sestavljeno, seveda. Za lažjo (ali težjo) predstavo: za skoraj 38 prtljažnikov razreda A ima sprinter tovornega volumna. Kot rečeno, streha tudi ni najvišja, saj lahko naročite 'posebno visoko streho', ampak že v tem z več kot 2,6 metra višine je potrebno paziti na vejevje in kakšne nizke balkone. Stranska drsna vrata, ki so le na desni strani, so dokaj velika in težka, zato se opcijsko lahko zapirajo z električnim pomagalom, ki vas bo stalo slabih 370 evrov. Priporočamo. Zadnja vrata pa se odpirajo le do kota 180 stopinj, kar zna biti neugodno, če ste omejeni s prostorom. Vredno je razmisliti tudi o letvah za privez na bočnih stenah in aluminijasti zaščiti za leseni pod pri zadnjih vratih. Pa tudi o notranjih oblogah vrat, če se sekirate, da ga boste prehitro opraskali. Ker je pač mercedes-benz, kajne?

Za 2.325 kilogramov, kolikor tehta, se sploh ne pelje slabo. Dokler je prazen, kajpak. Če ga po romunsko napolnite, pa ne vem, nimam doma toliko robe, da bi ga lahko. Ampak celotna izkušnja je sila brezskrbna, predvsem zaradi izvrstnih kamer in velikega visokoločljivostnega zaslona, ki res pomagajo pri takšni velikosti vozila. Si sploh ne predstavljam, kako bi bilo manevrirati brez njih. Pa tudi zaradi sedemstopenjskega menjalnika 7G-Tronic plus, ki odločno in odlično prestavlja takrat, ko to od njega pričakujete. Če ne, pa ga lahko hitro popravite z obvolanskima ročicama, pri čemer prestavlja z minimalnim zamikom. Testni model ima dokupljen tudi sistem za samodejno ohranjanje varnostne razdalje ’distronic plus’, s katerim je življenje v prometnih konicah in po mestu neprimerljivo prijaznejše. Če avto pred vami počaka, zna sistem kombi čisto ustaviti in nato sam ponovno speljati, za kar se je potrebno le dotakniti stopalke za plin. Tehnološko gledano je to avtomobil znamke Mercedes-Benz, ki je pač velik kot garsonjera.

Motor je že poznan 2,1-litrski štirivaljni dizelski agregat. Ta ponuja 120 kW moči oziroma 163 ‘konjev’ ter 360 Nm navora, kar je praktično vedno dovolj, nekoliko tudi zaradi pomoči hitrega menjalnika, ki bo urno razbral razmere in našel ustrezno prestavo za potrebno moč. To žene na zadnji kolesni par, kar omogoča več okretnosti, saj sta sprednji kolesi manj obremenjeni, pa tudi nekaj več oprijema, ko je vozilo obteženo z robo. Ko je prazen, pa situacija v hud klanec ni najbolj rožnata. Pri temperaturah pod ničlo zna hitro zakopati.

Zvezda na nosu se torej pozna povsod, za konec pa še pri ceni. Takšen v osnovi stane malo manj kot 37 tisočakov, v primeru testnega in s kupom dodatne opreme pa se dvigne na 57.294 EUR. Precejšen znesek, ja, ampak poglejte, koliko 'avta' dobite! In v tem primeru enega najbolj vsestransko prijetnih in elegantnih velikih dostavnikov.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki mercedes-benz furgon 316 CDI AUT L3H2
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2143
moč v kW (KM) pri vrt./min 120 (163) pri 3.800
največji navor v Nm pri vrt./min 380 od 1.400 do 2.400
menjalnik samodejni, sedemstopenjski, 7G-tronic plus
pogon na zadnji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 6967 x 2020 x 2616
medosna razdalja v mm 4325
mere tovornega prostora (dolžina x širina x višina) v mm 4410 x 1787 x 1818 (14,0 m3)
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 2356 (1144)
največja hitrost v km/h 160
pospešek 0-100 km/h v s /
poraba (po normah EU) v l/100 km 8,2/7,7/7,9
poraba na testu v l/100 km 12,1
cena osnovnega vozila v EUR 23.912
cena testnega vozila v EUR 36.844
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 57.294

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
Ni slike
henduk pravi:
Al bo to ene rje čez 5 let...
(pred 5 meseci )
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDgyMC0xMjI5MzlfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NjYyOTcxMzk=.jpg
automobilistt pravi:
Dobr strojjjj
(pred 6 meseci )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 21. 9. 2019
September 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
0203  domača premiera - renault clio
04  mednarodna premiera - mazda CX-30
05060708
09  mednarodna premiera - ford focus ST in ford ranger raptor
101112  domača premiera - mitsubishi L200
131415
1617  domača premiera - toyota DriveMe
181920  domača premiera - mazda CX-30
2122
23242526  domača premiera - hyundai ioniq
272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
dacia sandero 178
renault clio 155
renault megane 142
volkswagen tiguan 139
škoda octavia 135

Podatki veljajo za julij 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 47.080 novih avtov!

Anketa
Kako se odločiš za nov avto?
957Ati kupi. 956An ban, pet podgan. 955Pogledam novosti na salonu. 954Kupim boljšega od soseda. 953Kdo še danes vozi avto? 952Vedno kupim isto znamko.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Marko Strupi
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 2 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 2 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 3 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 3 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 3 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 3 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 4 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 4 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 4 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 4 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 4 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 4 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 4 meseci  |