Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Toplo-hladne žemljice

Kia ceed 1.6 CRDi 100 kW LX edition

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Ceed z dizelskim motorjem bi bil pred nekaj leti zaželen kot tople žemljice zjutraj, zdaj pa bo, v duhu časa, verjetno precej manj voznikov izbralo takšen motor, kot je poganjal testni avtomobil.
Toplo-hladne žemljice
Foto: Gašper Miš
13. 3. 2019 ob 18:00
Komentarjev: 5

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

sodoben dizelski motor prepriča z ugodno porabo goriva
največji navor doseže že pri 1.500 vrtljajih
ročni menjalnik je prijeten za uporabo z natančnimi gibi ročice
kvaliteta izdelave se zdi brezhibna
volanski obroč je prijetno oblikovan, gumbi na njem so zelo uporabni
prostor okoli voznika je dobro urejen in ima dovolj odlagalnih mest
motor ni med najtišjimi
v hladnih jutrih se je motor obotavljal pri zagonu
bistveno boljša izbira je precej cenejši turbobencinski 1.4 T-GDI
ceed želi ugajati vsem možnim okusom, zato je postal preveč dolgočasen
3,8
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.5 (10 glasov)
2018 kia ceed 1.6 CRDi 100 kW LX edition
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Nov dizelski 1.6 CRDi, interno poimenovan ’U3’, je sicer pustil mešane občutke. Čeprav ga ne poganja več veriga, pač pa zobati jermen, po občutku ni bistveno bolj tih, kar so izpostavili ob premieri. Verjetno je bistveni razlog za menjavo pogona odmične gredi v ceni vzdrževanja, je pa tudi to dokaz o prepričanju Korejcev, da dizelski motorji (vsaj v Evropi) še niso rekli zadnje besede, in so dejansko razvili novega. Gre za njihov najčistejši dizelski motor s kar nekaj zanimivimi modernimi rešitvami, kot so preoblikovani zgorevalni prostori in nov sistem za učinkovito vbrizgavanje goriva ter sesanje. Turbopolnilnik je vgrajen kar v glavo, da se hitreje ogreje in prilagodi zahtevam voznika, vse komponente pa so s tem tudi bolj učinkovito (predvsem hitreje) ogrevane ob hladnem zagonu, čeprav se je v mrzlih jutrih kar obotavljal.

Moči je načeloma dovolj, če niste preveč zahtevni, čeprav je šlo za močnejšo in za 600 EUR dražjo različico od dveh, torej s 100 kW, 136 ’konji’. V praksi je kar lepo prožen, čeprav si vedno želimo še kakšen njutonmeter več pri tovrstnih motorjih v spodnjih vrtljajih; vseeno potem precej hitro doseže največji navor 280 Nm že pri 1.500 vrtljajih, tako da bo tudi z ročnim menjalnikom dovolj prijeten za vožnjo. Predvsem v srednjem režimu delovanja je lepo prožen tudi takrat, ko je avto bolj obtežen. Veseli natančen ročni menjalnik, čeprav bi danes večini voznikov priporočil robotizirani DCT. Ampak tudi končna cena je pri avtomobilu pomembna in tu veseli še, da je povprečna testna poraba znašala 5,9 litra na 100 kilometrov. Kdor bo veliko na cesti, bo poleg dobre porabe cenil še 7-letno garancijo (ali 150 tisoč kilometrov). Tudi ta ceed je bil kvalitetno sestavljen, kar smo pohvalili že pri tem testu, zato bo zlahka zadovoljil številne okuse, le pri oblikovanju ne smete biti preveč zahtevni, ker ceed tokrat stavi na zadržane voznike.

Če bi gledal ceno v ceniku, bi rekel, da je takšen za slabih 25 jurjev absolutno predrag. Z vsemi možnimi popusti pa se s čisto spodobnim paketom opreme edition spusti pod 19, kar je v redu, če še vedno vztrajate pri dizelskem motorju. Tale v ceedu je dober in dovolj varčen, je pa naš absolutni favorit 1,4-litrski turbobencinski T-GDI, ker je zmogljiv, miren, ne bistveno bolj požrešen in kar 1.800 EUR cenejši.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki kia ceed 1.6 CRDi 100 kW LX edition
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1598
moč v kW (KM) pri vrt./min 100 (136) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 280 od 1.500 do 3.000
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4310 x 1800 x 1447
medosna razdalja v mm 2650
prtljažnik v litrih 395
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1388 (492)
največja hitrost v km/h 200
pospešek 0-100 km/h v s 10,2
poraba (po normah EU) v l/100 km 4,7/4,0/4,3
poraba na testu v l/100 km 5,9
cena osnovnega vozila v EUR 19.190 (*6.200 EUR popusta)
cena testnega vozila v EUR 24.490 (*6.200 EUR popusta)
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 24.910 (*6.200 EUR popusta)

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
ZmVycmFyaS5wbmcxNTQxMDcwMTI0.png
Borut V pravi:
"Borut kdo pa kupi taksen cheapshit avto" .... Racionalni kupci in teh je pri nas in še marsikje vedno več. Je že res, da smo se pred več kot desetimi leti vsi po malem norčevali iz Kie. Ampak kdor jo je kupil, je ugotovil, da dela in da s temi avti ni nikoli omembe vrednih težav. V zadnjih desetih letih je pa Kia ogromno naredila na dizajnu, začela razvijati avtomobile v Nemčiji in postala tako priljubljena, da drži danes ceed bolje ceno od golfa. In to pravijo nemške statistike, ne pa "rekla-kazala".
(pred 2 dnevi )
Ni slike
automobilistt pravi:
Borut kdo pa kupi taksen cheapshit avto
(pred 4 dnevi )
ZmVycmFyaS5wbmcxNTQxMDcwMTI0.png
Borut V pravi:
"je pa naš absolutni favorit 1,4-litrski turbobencinski T-GDI, ker je zmogljiv, miren, ne bistveno bolj požrešen in kar 1.800 EUR cenejši." Sem ga vozil in je res top izbira, če ne delaš na leto več kot 20k kilometrov.
(pred 5 dnevi )
ZmVycmFyaS5wbmcxNTQxMDcwMTI0.png
Borut V pravi:
"je pa naš absolutni favorit 1,4-litrski turbobencinski T-GDI, ker je zmogljiv, miren, ne bistveno bolj požrešen in kar 1.800 EUR cenejši."
(pred 5 dnevi )
Ni slike
automobilistt pravi:
Samo se eden izmed brezveznih cenenih automobilov iz vase skope testne flote...cudim se da ste dejansko stestirali Phantoma...ostalo je pa polom
(pred 5 dnevi )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 19. 3. 2019
Marec 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
25262728010203
0405060708  domača premiera - honda CR-V hibrid
0910
11  domača premiera - mazda3
1213  domača premiera - hyundai i30 fastback N
14151617
18192021  domača premiera - toyota corolla
222324
25262728  domača premiera - seat tarraco
293031

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 282
renault captur 181
škoda octavia 132
volkswagen polo 113
volkswagen golf 107

Podatki veljajo za leto 2018

Lani je bilo v SLO prodanih 72.835 novih avtov!

Anketa
Kaj mislite, da je najboljša rešitev za črne točke v križiščih?
938Krožišča, jasno. 937Semaforji. 936Višji ležeči policaji. 935Ne vozim, kjer so črne točke.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: vale.46
Obvestila
Škoda Auto Vzpostavili 7.000 električnih polnilnih ... pred 11 urami  | 
Ford Nov poskus dostave paketov pred 12 urami  | 
Volkswagen 22 milijonov e-avtomobilov v desetih ... pred 13 urami  | 
Ford & LEGO Ford mustang iz kock pred 4 dnevi  | 
Ford focus Sedeži pomagajo odpraviti boleč hrbet pred 1 tedni  | 
DS Automobiles Zasedajo vodilno mesto pred 1 tedni  | 
Peugeot Elektrifikacija in nov slogan pred 3 tedni  | 
Ford Pametna postelja za sebičneže pred 1 meseci  | 
Citroën jumper Policija ima nova vozila pred 4 meseci  | 
Ford focus Svetlejša nočna vožnja pred 4 meseci  | 
Volkswagen SUV-ji bodo leta 2025 najbolje prodajani pred 4 meseci  | 
Opel insignia Novi sistemi za informacije in ... pred 4 meseci  | 
Ford focus Pohvale za napredne tehnologije pred 4 meseci  | 
Ford Nič več rdečih luči pred 4 meseci  | 
Citroën berlingo van Mednarodni dostavnik leta 2019 pred 4 meseci  | 
Opel Opel praznuje 120 let proizvodnje ... pred 4 meseci  | 
Citroën berlingo, C4 cactus Finalista izbora Autobest 2019 pred 4 meseci  | 
Ford S-max, galaxy Nove tehnologije, novi pogoni pred 4 meseci  | 
Peugeot Nova ponudba vozil na elektriko pred 4 meseci  |