Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Triton po slovensko

Mitsubishi L200 DC 2.4 DI-D 4WD AT intense

Avtor prispevka: Anže Jereb
Mitsubishi L200 je pred nedavnim doletela rahla prenova, a je bolj pomembno, da kmalu na ceste prihaja zelo močno osvežena in oblikovno predrugačena izvedenka. Kljub temu pa tudi aktualna še ni za odmet.
Triton po slovensko
Foto: Jure Cehner
6. 2. 2019 ob 7:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

zunanjost je skoraj športno zaobljena
položaj za volanom je dober in prijeten
stikala so na priročnih mestih ter uporabna
prostora za potnike je dovolj, odlagališč tudi
nadgradnja kesona je z veliko okni priročna
terensko je sposoben, vozniško zelo prijeten
svoje mere med vožnjo odlično skriva
motor je eden bolj prijetnih v segmentu
menjalnik je kljub le petim prestavam dober
zadnje steklo se hitro zarosi in poslabša preglednost nazaj
sistem lane assist ne ostane izključen ob ponovnem zagonu
notranjost je na pogled stara in suhoparna
tudi materiali niso na nivoju najboljših
3,7
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.9 (12 glasov)
test mitsubishi L200 DC 2.4 DI-D 4WD AT intense
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Se spomnite, kako so vas učili, ko ste bili mladi? Da je treba starejše spoštovati in da so polni znanja. L200 je že en pravi avtomobilski starček, ker drugo leto pride na ceste novi, ampak tudi ta še vedno obvlada naloge. Da oblikovno ni tako nastopaški kot večina ostalih, je ena stvar. In da znotraj s trdimi materiali ter precej zastarelim voznikovim okoljem ni na nivoju najboljših, druga. Ampak to sta dejansko edini zameri, ki ju L200 pripišem, pa še ti nista pomembni za tiste, ki takšen tip vozila potrebujejo.

L200 je Mitsubishijev paradni konj in drugi najbolje prodajan model te znamke.

L200 je Mitsubishijev paradni konj in drugi najbolje prodajan model te znamke. V štiridesetih letih so jih prodali 4,7 milijona, prodaja se na 150 različnih trgih, torej je zelo priljubljen. Aktualnemu nekateri zamerijo premalo nastopaško obliko in premalo odrezave poteze, ki jih bo prinesla prenova naslednje leto, mehansko in uporabno pa skoraj noben okus ne bo ostal nepotešen.

Za začetek sta že notranja prostornost in udobje povsem zadovoljiva. Voznikovo okolje je sicer oblikovno duhamorno in materiali trdoplastični, je pa funkcijsko vse v redu, stikala so priročna in na pravih mestih, tudi odlagališč je kar nekaj. Prostora je dovolj, čeprav se sedi precej visoko, na zadnji klopi pa je udobje omejeno in na pričakovani ravni za pick-up. Ker L200 v dolžino meri skoraj 5,3 metra, je jasno, da je velik predvsem keson. Ta je tokrat ponudil še nadgradnjo, ki skrbi, da so predmeti znotraj bolj varni pred vremenom in dolgimi prsti pobalinov. Jo priporočam, ker ima stekla vse naokoli in posledično lahek dostop do prtljage, edino na pogosto zarošeno zadnje steklo nadgradnje se boste morali navaditi v slabem vremenu, ker nima ogrevalnih žičk.

Tudi terensko sposoben je, ima štirikolesni pogon, zaporo diferenciala ter reduktor, manjka mu le pomočnik pri spuščanju po klancu navzdol, ki ga imajo nekateri poltovornjaki. Na terenu vas ne bo skrbelo, ker bo preplezal še tako velike ovire. Tisto, kar mi je pri L200 najbolj všeč, je njegova cestna vozniška prijetnost. Se mi zdi eden manj okornih in vozniško bolj prijetnih pick-upov pri nas. Seveda zadek trese na grbinah, malce bolj kot pri najbolj uglajenih, ampak to je itak lastnost, na katero bodite pri teh vozilih pripravljeni, ko niso polno obtežena. Sicer je med zavoji presenetljivo lahkoten, občutek na volanu je kar dober, sploh se ne zdi tako ogromen, kot v resnici je. Svojo maso in velikost dobro skriva in tudi na manjših parkiriščih je med poltovornjaki med najbolj okretnimi.

Tudi motor je super, bistveno bolj umirjen od glasnega Fordovega petvaljnika in še kakšnega, pa ne kaj dosti manj zmogljiv. 185 ’konjičkov’ ponuja in je lepo prožen, ne zdi se podhranjen, porabi pa okoli 10 litrov; manj le, če boste res zelo umirjeni. In čeprav ima samodejni menjalnik samo 5 prestav, nimam pripomb; med njimi se lepo sprehaja in jih tudi zelo smotrna izbira, ker skupaj z motorjem skrbita, da ni preveč hrupa in da sta dovolj prožna.

Na koncu je tudi cena avtomobila privlačna, ker takšna zaradi starosti tudi mora biti. Z opremo invite in popustom stane 23.400 EUR, edini pomislek gre le dejstvu, da ga kmalu čaka konkretna oblikovna osvežitev. Takrat bo postal bistveno bolj nastopaški in bo lažje pariral ostalim, predvsem pa bo bolj sodobna tudi notranjost.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki mitsubishi L200 DC 2.4 DI-D 4WD AT intense
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2442
moč v kW (KM) pri vrt./min 133 (178) pri 3.500
največji navor v Nm pri vrt./min 430 pri 2.500
menjalnik samodejni, petstopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 5205 x 1815 x 1780
medosna razdalja v mm 3000
prtljažnik v litrih 1520 x 1470 x 475
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1875 (1035)
največja hitrost v km/h 177
pospešek 0-100 km/h v s 11,8
poraba (po normah EU) v l/100 km 9,1/6,6/7,5
poraba na testu v l/100 km 11,8
cena osnovnega vozila v EUR 24.900 (*3.500 EUR popusta)
cena testnega vozila v EUR 31.700 (*3.500 EUR popusta)
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 34.844 (*3.500 EUR popusta)

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 18. 8. 2019
Avgust 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29303101020304
05060708091011
1213  domača premiera - Toyota mobilne rešitve
1415161718
19202122232425
26  mednarodna premiera - škoda kamiq
mednarodna premiera - porsche cayenne coupe
272829  mednarodna premiera - mitsubishi L200
303101

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 385
renault captur 202
škoda octavia 196
volkswagen golf 196
nissan qashqai 163

Podatki veljajo za julij 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 47.080 novih avtov!

Anketa
Ali uporabljaš mobilni telefon med vožnjo?
951samo za klice 950ja, pišem tudi sporočila 949samo prostoročno 947nikoli, vedno ustavim


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: ursus
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 4 tedni  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 2 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 2 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 2 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 2 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 2 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 2 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 2 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 3 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 3 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 3 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 3 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 3 meseci  |