Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Dinozaver z botoksom

Nissan X-trail 2.0 dCi 4WD X-tronic tekna

Avtor prispevka: Jure Cehner
Dinozaver, tako po duši kot velikosti, ki se kliče X-trail, se poskuša z v morju sveže in trendi konkurence z malenkostnimi popravki obdržati nad gladino. In še vedno ponuja štirikolesni pogon.
Dinozaver z botoksom
Foto: Gašper Miš
16. 8. 2019 ob 7:00
Komentarjev: 1

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

nad konkurenco se dvigne predvsem v kategoriji udobja
prijetni so tako sedeži kot nastavitev blažilnikov
malenkost bolj svež je na pogled, ampak le spredaj
motor je zmogljiv in dovolj uglajen, da ni vreden grajanja
eden izmed redkih menjalnikov, ki ga ne bi zabrisali skozi okno
dober, športen volan, ki se super poda v dlani
še vedno je preveč podoben qashqaiju, znotraj je identičen
kabina je kljub kakovostnim materialom še vedno zastarela
celoten vmesnik z zaslonom vred je tudi za med staro šaro
položaj za volanom nekaterim z dolgimi nogami ne bo ustrezal
3,6
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.6 (10 glasov)
test nissan X-trail 2.0 dCi 4WD X-tronic tekna
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Nissan X-trail je bil na trg poslan že prehistoričnega leta 2013, kar pomeni, da ima v sebi le še za kakšno leto ali dve 'soka'. Na testu ga imamo, ker je predlani dobil rahlo osvežitev, tako motorno kot kozmetično. Od spredaj boste novi X-trail prepoznali po rahlo posodobljeni maski in lučeh. Linije okoli sprednjih meglenk so nove, takisto so malenkost, ampak res malenkost, drugačne tudi zadnje luči. Značka z logotipom je zdaj še bolj izpostavljena, to pa bo tudi vse, kar se tiče zunanjih novosti.

Nekaj novitet je za najti tudi v kabini. Nov je volan, ki je zdaj bolj našpičen in domala enak kot v vseh ostalih aktualnih nissanih ter v rokah zelo prijeten, tudi nekoliko športen; softverski vmesnik je tudi posodobljen, ampak to mu ne pomaga dosti, da ne bi še vedno izgledal zastarelo. V primerjavi s kakšnim peugeotom 5008 je nissan X-trail na oko ostal precej zadaj. Mene moti tudi, da je armaturna plošča nekoliko izbočena in sem se je občasno dotikal s kolenom.

Ob osvežitvi so predstavili še nov dvolitrski dizelski motor s 130 kW oz. 177 'konji'. Ta je zdaj močnejši od dveh dizlov, na voljo je še šibkejši s 110 kW, ampak glede na to, da avto tehta 1.720 kilogramov, je smotrna izbira močnejši motor. Ta ni več preglasen, bivši 1.6-litrski motor se je zdel glasnejši, četudi imamo občutek, da bi kabina lahko bila še bolje zvočno izolirana, kot je. Je tudi relativno uglajen, zmogljiv pa tudi dosti za praktično vsak teren. Ker je moči in navora (380 Nm) na pretek, se boste včasih peljali tudi hitro, ampak v tem primeru se izognite nenadnim zavijanjem. Na bok se seveda ne bi smeli prevrniti, ampak mu nenadni zavoji tipa losov test niso pisani na kožo, ker je precej visok in mehkega blaženja, zato pa prijetno udoben in kot takšen za umirjene voznike.

Menjalnik je neskončnostopenjski CVT, X-tronic, kot mu pravijo, in upam reči, da je na nivoju Subarujevega, kar pomeni, da sploh ni neprebavljiv. Običajno so rak rana vseh konfiguracij, saj so glasni, tečni in požrešni, pri X-trailu pa ob mirni vožnji sploh ne moti. Ko pohodite plin, bo itak tulil, ampak ker je motor dovolj umirjen, ne moti, navora je pa dovolj že takoj ob startu, da ga niti ni potrebno navijati. Menjalnik poskuša imitirati delovanje klasičnih oz. dvosklopčnih (beri: prestave) in do neke mere celo deluje, ampak le dokler ne pritisnete preveč na plin. Se pa težko izognete malce večji porabi, slabih 9 litrov nam je pil na testu, in kakšen liter je doprinesel ravno menjalnik.

Testni X-trail je opremljen še s 4-kolesnim pogonom, ki z močnejšim dizelskim motorjem pride serijsko in sam ve, kdaj se mora aktivirati, lahko ga pa tudi zaklenete za stalno. V tem načinu in s programom za spuščanje po klancu se X-trail prelevi v še kar zmogljivo beštijo za občasen izlet v neznano, pri čemer pa teren vseeno ne sme biti preveč zahteven, da mu ne odpade zaščitna plastika ali obstane v kakšnem blatu. Takole opremljen s praktično vsem razen tretje vrste sedežev stane 41 jurjev. Je veliko, ampak glede na to, da dobite SUV, ki mu zlepa ne bo zmanjkalo prostora za celo družino, niti ni preveč. Ga priporočam? Težko, konkurenca je enostavno prehuda, čeprav vse manjkrat ponuja štirikolesni pogon in zato tudi takšni dinozavri še ne bodo takoj izumrli.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki nissan X-trail 2.0 dCi 4WD X-tronic tekna
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1995
moč v kW (KM) pri vrt./min 130 (177) pri 3.750
največji navor v Nm pri vrt./min 380 pri 2.000
menjalnik samodejni, brezstopenjski, X-tronic
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4640 x 1830 x 1715
medosna razdalja v mm 2705
prtljažnik v litrih 550
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1720 (520)
največja hitrost v km/h 196
pospešek 0-100 km/h v s 10,0
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,7/5,8/6,1
poraba na testu v l/100 km 9,2
cena osnovnega vozila v EUR 25.900
cena testnega vozila v EUR 40.300
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 40.980

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDgyMC0xMjI5MzlfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NjYyOTcxMzk=.jpg
automobilistt pravi:
Poceni pa je ful
(pred 1 meseci )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 22. 9. 2019
September 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
0203  domača premiera - renault clio
04  mednarodna premiera - mazda CX-30
05060708
09  mednarodna premiera - ford focus ST in ford ranger raptor
101112  domača premiera - mitsubishi L200
131415
1617  domača premiera - toyota DriveMe
181920  domača premiera - mazda CX-30
2122
23242526  domača premiera - hyundai ioniq
272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
dacia sandero 178
renault clio 155
renault megane 142
volkswagen tiguan 139
škoda octavia 135

Podatki veljajo za julij 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 47.080 novih avtov!

Anketa
Kako se odločiš za nov avto?
957Ati kupi. 956An ban, pet podgan. 955Pogledam novosti na salonu. 954Kupim boljšega od soseda. 953Kdo še danes vozi avto? 952Vedno kupim isto znamko.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Marko Strupi
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 2 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 2 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 3 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 3 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 4 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 4 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 4 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 4 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 4 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 4 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 4 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 4 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 4 meseci  |