Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Še zadnji, krepak izdihljaj

Mazda6 CD184 AT takumi plus

Avtor prispevka: Jure Cehner
Ob izteku življenjske dobe aktualne Mazdine šestice smo priča verjetno še zadnji posodobitvi, ki pa jo zopet lansira v sam vrh segmenta.
Še zadnji, krepak izdihljaj
Foto: Jure Cehner, Gašper Miš
30. 7. 2019 ob 7:00
Komentarjev: 3

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

spredaj in zadaj še vedno lahko koga pretenta, da gre za nov model
dober dizelski motor, ki ga odlikuje uglajenost
počutje v kabini je zopet v samem vrhu razreda
takisto je vrhunski položaj za volanom
pri podvozju jim ni bilo treba kaj dosti spreminjati, lega je vrhunska
tišina v kabini na vaše razpoloženje deluje zelo zenovsko
zunanja podoba, predvsem s profila, ji malo izdaja leta
samodejni menjalnik je slabši od sodobnih pri konkurenci
res ne vem, kaj so razmišljali s sredinskim naslonom za roko
v primerjavi z vmesnikom iz nove mazde3 ta v šestici deluje zastarelo
4,1
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.6 (12 glasov)

Iztokovo levo ledvico podarim, če mazda6 ni največkrat in najbolj testiran avto v našem uredništvu. Ne gre za to, da bi pri Mazdi imeli preveč šestic na razpolago in premalo parkirišč, ampak da so Japonci zdaleč najbolj pridni pri posodobitvah. Zadnjo aktualno osvežitev je seciral že Matej, ampak on je imel plebejski ročni menjalnik, samo '150-konjski motor' in samo opremo revolution. Tokrat pa smo dobili na test mazdo6 z eno stopničko več na vseh področjih.

Najmočnejši dizelski motor zdaj ni več '175-konjski' oz. 129-kilovatni, temveč 135 oz. '184-konjski'. Tudi navora je za 25 Nm več, zato se večja moč malenkostno pozna med vožnjo, ampak glavna razlika napram tistemu pred posodobitvijo je glasnost oziroma manj le-tega. Ne vem, če motor dejansko proizvaja manj hrupa ali je le zvočna izolacija kabine boljša. Slednje so se pri prenovi tudi lotili, tako da bo verjetno že res.

Motor po novem seveda ustreza najstrožjim normativom euro 6d, ima pa tudi nov turbopolnilnik s spremenljivo geometrijo turbine. Ta spreminja kot lopatic turbine in na ta način uravnava polnilni tlak, kar pomeni boljše razporejen navor. V praksi bi to moralo pomeniti še malce več navora v zgornjem spektru vrtljajev, v spodnjem ga dizlom itak ne manjka. Ampak če se ne boste iz prejšnje mazde6 nemudoma usedli v to, razlike pri krivulji navora ne boste občutili. Zdaj ima tudi tehnologijo selektivne katalitske redukcije za čiščenje izpušnih plinov, kar pač pomeni, da boste morali vsakih 10 tisoč kilometrov dolivati še sečnino adblue, da boste v ozračje prispevali manj nesnage.

V praksi je motor torej res boljši, večinoma zaradi boljše zatesnitve kabine, predvsem pa, takrat ko ga slišite, dosti lepše rohni, tam proti 4 tisoč vrtljajem zveni že skoraj bencinsko. Klasični samodejni 6-stopenjski menjalnik je od ročnega boljši že zato, ker z njim manj časa s komolcem iščem podlago, saj mi ta pade direktno v luknjo oziroma na rolo, ki spodaj odpira prostor za pijače. Praktično edina stvar, ki mi gre pri tem avtu na živce in ki so jo pri novi mazdi3 rešili na najboljši možni način - z največjim naslonom za roke v razredu. Ne pričakujem nič manj pri novi šestici. Morda že naslednje leto? Sicer so samodejni menjalniki pri Mazdi v primerjavi s konkurenco že kar zastareli, kar je škoda, ker sicer slovijo po svojih odličnih ročnih. V praksi to pomeni občasno obotavljanje pri prestavljanju, predolgo vztrajanje v določeni prestavi, predvsem pa občutno večjo porabo goriva.

Testno mazdo6 krasi najbolj prestižna oprema takumi plus. Samo poglejte armaturo in takoj vam bo jasno, da ne gre za vstopni model. Še bolj zanimivo: primerjajte kabino s čisto prvo izpred šestih let in boste težko verjeli, da gre za isto znamko, kaj šele model. Zdaj so praktično vsi paneli odeti v prekrasno mehak, usnju podoben material, barve so prijetno pastelno rjave, a diskretne in ne dolgočasne črne. Zdaj v razredu, kar se takšnih stvari tiče, zopet nima konkurence. In to si upam izjaviti celo za praktično šest let star avto. Za ravno toliko evrskih tisočakov je takšna dražja od tiste Matejeve, kar je skupno 38 in pol. In še vedno jih je vredna.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki mazda6 CD184 AT takumi plus
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2191
moč v kW (KM) pri vrt./min 135 (184) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 445 pri 2.000
menjalnik samodejni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4870 x 1840 x 1450
medosna razdalja v mm 2830
prtljažnik v litrih 480
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1688 (494)
največja hitrost v km/h 219
pospešek 0-100 km/h v s 9,2
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,9/4,5/5,1
poraba na testu v l/100 km 7,2
cena osnovnega vozila v EUR 25.690
cena testnega vozila v EUR 37.890
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 38.600

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDgyMC0xMjI5MzlfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NjYyOTcxMzk=.jpg
automobilistt pravi:
Jaz pa ne
(pred 1 leti )
Ni slike
max123 pravi:
Jaz bi kar kupil.
(pred 1 leti )
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDgyMC0xMjI5MzlfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NjYyOTcxMzk=.jpg
automobilistt pravi:
Mazda6 CD184 AT
(pred 1 leti )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 29. 11. 2020
November 2020
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 297
škoda octavia 280
nissan qashqai 198
renault captur 165
volkswagen golf 152

Podatki veljajo za oktober 2020.

Letos je bilo v SLO prodanih 47.781 novih avtov.

Anketa
Bodo cene goriv kmalu šle v nebo?
979Bom pač nalival, kjer bo ceneje! 978Zagotovo, nekdo mora zaslužiti. 977Upam, da ne. 976Ne, še naprej bo vse po 1 EUR!


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 2 tedni  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 2 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 tedni  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 4 tedni  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 1 meseci  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 1 meseci  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 1 meseci  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 1 meseci  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Prenovljena aplikacija DRAJV pred 1 meseci  | 
Toyota Slovenija Skupaj s partnerji za poostrenje ... pred 2 meseci  | 
Kia Najvišji tržni delež v zgodovini pred 2 meseci  | 
Renault, Nissan & Uber Elektrificirane vožnje v Evropi pred 2 meseci  | 
Toyota Slovenija Visoko srečanje pred 2 meseci  | 
GiroCarShare Najemi moje vozilo in ohrani naš planet pred 3 meseci  | 
Continental Avtodomi bolj priljubljeni kot kadar ... pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Manj prehitrih v Markovcih pred 4 meseci  | 
Continental & Extreme E Dirka za spremembe pred 4 meseci  | 
Suzuki Slovenija Sponzorska vozila za Judo zvezo ... pred 5 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Širitev delovnega časa poslovalnic pred 6 meseci  |