Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Sprejmite odlično igro

Audi A6 50 TDI quattro tiptronic sport S line

Avtor prispevka: Anže Jereb
Včasih iščem primerjave z avti kar v svetu znanih in tokrat sem se spomnil na Vero Farmiga. Vem, hecna primerjava, ampak sem ravno gledal film z njo v glavni vlogi in videl, kako sta z audijem A6 na svojih področjih med najboljšimi. Prva med igralkami, drugi med avtomobili, vseeno pa noben pretirano ne izstopa.
Sprejmite odlično igro
Foto: Jure Cehner
21. 1. 2019 ob 7:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

ostrejše poteze opreme S line poskrbijo za zelo odločen izgled
zračno vzmetenje zna močno spremeniti obnašanje vozila
notranjost je enostavno vrhunsko izdelana
haptični zasloni so ena najboljših zamenjav za klasične gumbe
prostora je ogromno tudi na sedežih zadaj
doplačilna sprednja masažna stola sta vrhunska
nivo vozniškega udobja je na zavidljivi ravni
tudi med dinamično vožnjo mu glede na velikost težko karkoli očitam
trilitrski stroj je zelo zmogljiv in hkrati pohvalno varčen
8-stopenjski samodejni menjalnik je bliskovit in nasploh odličen
cena meji na groteskno, čeprav v razredu več nič posebnega
občutek na volanu ni tako dober kot pri najboljšem v razredu
oblikovno bi bil vseeno lahko malce bolj oster in poseben
4,6
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.7 (19 glasov)
test audi A6 50 TDI quattro tiptronic sport S line
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Je pa audi 100, davni predhodnik današnjega A6, na svet prišel že leta 1968, medtem ko Vera pet let kasneje, zato moramo ženski dati prednost pri lepoti. Seveda je lepota subjektivna stvar, vseeno pa smo vsi pri Volanu mnenja, da bi bil lahko Audi še bolj pogumen pri oblikovanju. Po drugi strani je to že druga, morda celo tretja generacija A6, ob kateri se sprašujem, zakaj bi kdo sploh potreboval večji A8. Potreboval, ne želel, ker mi je jasno, da si hud direktor pač zasluži najboljše in največje, kar premore znamka. In si želi A8. Morda ga tudi potrebuje, da v stilu na zadnjih sedežih vozi ostale pomembne direktorje, ampak potem naj nujno vzame podaljšanega, da bo tam zadaj res razkošno.

Oblikovno je A6 tipičen audi: eleganten in z ostrimi potezami malo nastopaški, hkrati pa precej generičen, ker so takšni pač vsi njihovi modeli. Na petdeset metrov daleč je težko razločiti, če gre za A6 ali A4. Ali celo A8. In ta prevelika podobnost mi ni všeč, čeprav razumem, da je zanjo tehten razlog. Tokratni A6 je bil še v dolgočasni direktorski barvi, zato ga boste prej spregledali, verjamem pa, da je veliko kupcem všeč ravno diskretnost. Se vam bodo pa že ob tem cedile ’S line’, kot napis na njegovem boku označuje dodaten paket opreme.

Ni veliko tekmecev, ki bi nad notranjostjo takšnega A6 lahko vihali nosove, ker je spet vse skupaj naravnost perfektno. Izdelava je brezhibna, haptične zaslone poznamo že iz A7, A8 in Q8 ter so super. Še vedno imam raje klasične gumbe, ampak potem notranjost ne more izgledati tako futuristično, njihova ločljivost je odlična, predvsem pa dajo z mini tresljajem povraten občutek in uporabnik ve, da je nekaj dejansko pritisnil. Tudi materiali so seveda odlični, aluminij se zelo poda armaturki, seveda pa je A6 v razredu, kjer je od debeline denarnice odvisno marsikaj. In notranjost je lahko še veliko bolj živahna od te. Če želite bolj 'toplo' okolje, aluminij lahko zamenja les.

Si predstavljam, da si tipičen lastnik tega avtomobila v prvi vrsti želi udobje in umirjenost, športnost je nekje na šestem tiru. Zato je A6 najprej izjemno udoben. Za začetek s sedeži, ki so res dobri, celo zadnji, in na njih je veliko prostora. Spet je precej pogojeno z doplačili, seveda, vsekakor pa priporočam takšno kombinacijo, če le gre. Torej da sta tudi zadnja sedeža ogrevana in je potnikoma tam namenjeno še dodatno uravnavanje temperature, ta A6 je imel namreč štiripodročno klimatsko napravo. Še več razvajanja je namenjeno vozniku in sovozniku, saj sedeža ne le grejeta oziroma hladita zadnjici, temveč tudi masirata hrbta. Sedežna masaža ni nič novega, vseeno pa se kakovost in zmogljivost med proizvajalci in vozili zelo razlikuje. Audijeva je v samem vrhu, številni programi pa poskrbijo, da bo hrbet dodobra sproščen. Škoda, da masaža ni še na sedalnem delu, ki jo ponuja A8.

A6 navduši tudi z vožnjo. Zračno vzmetenje ima, zato je zelo udoben, obenem pa ponuja kar dober občutek na volanu, pač, vedno je jasno, kar se dogaja pod vami. Celo testni z velikimi in atraktivnimi 21-palčnimi platišči ni poskrbel za pretresanje, ampak ostal pohlevno udoben kot kakšen tepih. Tudi zvočna zatesnjenost je vzorna, drugega nisem pričakoval. Če vas zanimajo športne vrline, obvlada tudi to, saj pravim, zračno vzmetenje. Lahko je hiter in precej dobro skriva svojo maso, zato vam v zavojih ne bo nerodno, niti vas ne bo strah. Dovolj je le premik stikala v program ’dynamic’ in podvozje postane občutno bolj čvrsto.

Pomaga seveda štirikolesni pogon, pri katerem ta audi ne sili kaj dosti z nosom iz zavoja za vsako figo, kot so to počeli včasih, ampak ostaja lepo nevtralen. Da vse skupaj navduši, svoje doda še trilitrski turbodizelski stroj. 210 kW oziroma 286 ’konjičkov’ in 620 Nm navora pač ni malo. V bistvu dovolj za pospešek do sto v petih sekundah in pol. V praksi pospeševanje ni tako brutalno, vsaj po občutku ne, ker je avto pač dobro izoliran in precej velik, naraščanje hitrosti najbolj opaziš pri opazovanju merilnika hitrosti, ki pleza kot zmešan. Ali pa pri kakšni kazni za prehitro vožnjo, če se boste večkrat spozabili. Občutek pri pospeševanju ni takšen, kot bi te Tyson mahnil po nosu, ampak kot bi te sumo borec rinil iz ringa. Manj nasilno, občuti se pa še kako, ne glede na hitrost ali izbrano prestavo. Ob vsem tem zna popiti le dobrih sedem litrov, kar je še eden od njegovih dosežkov.

Tudi 8-stopenjski menjalnik je bliskovit, pri A7 in Q8 me je občasno malo motil, ker je bilo srednje hitro skoraj nemogoče pospeševati, tukaj pa prav nič, kar se mi zdi zanimivo, saj gre za enak menjalnik. Pri omenjenih dveh ob kakšnem četrtinskem potisku na stopalko ni bilo skoraj nikakršnega odziva, ker je menjalnik pač presodil, da ne gre za hitro pospeševanje, pustil izbrano prestavo in rezultat je bilo pospeševanje, ki je mejilo na trud po dvigovanju hitrosti. Le malenkost močnejši potisk na plin pa je vse skupaj spremenil v neprijetno in preveč odločno potiskanje potnikov v naslonjala sedežev. Povsem nepotrebno in vsaj zame moteče, tukaj pa tega nisem opazil.

Naj mu pripnem titulo najboljšega v razredu? To zaenkrat še težko, čeprav ne bi bila neupravičena. Kompletno gledano je brez dvoma najbolj popoln predstavnik razreda. Seveda je volvo S90 oblikovno bolj atraktiven in seveda je BMW-jeva petica z dinamičnega vidika še za odtenek bolj ostra. Izbira zato ne bo lahka, ne glede na njen rezultat pa boste dobili vrhunski avtomobil. Najbrž bo na koncu spet prevladala pripadnost znamki. Naj pa vas ne preseneti, da bo eleganco in prestiž potrebno tudi plačati. V tokratnem primeru in z vsemi dodatnimi pritiklinami cena nikakor ni majhna, skoraj 120 tisočakov hočejo za testni A6. Ogromno, ampak, tudi Vera Farmiga kot igralka ni poceni. In če želite odlično igro, boste to sprejeli.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki audi A6 50 TDI quattro tiptronic sport S line
vrsta motorja turbodizelski, šestvaljni, V oblike, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2967
moč v kW (KM) pri vrt./min 210 (286) od 3.500 do 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 620 od 2.250 do 3.000
menjalnik samodejni, osemstopenjski, tiptronic
pogon na vsa štiri kolesa, quattro
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4936 x 1886 x 1457
medosna razdalja v mm 2924
prtljažnik v litrih 530
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1900 (575)
največja hitrost v km/h 250
pospešek 0-100 km/h v s 5,5
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,4/5,4/5,8
poraba na testu v l/100 km 8,2
cena osnovnega vozila v EUR 55.000
cena testnega vozila v EUR 71.910
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 118.220

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 18. 2. 2019
Februar 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
28293031010203
04050607080910
11121314  domača premiera - toyota RAV4
15  domača premiera - BMW xDrive
domača premiera - mercedes-benz B
1617
18  domača premiera - fiat 500X
192021222324
25262728010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 282
renault captur 181
škoda octavia 132
volkswagen polo 113
volkswagen golf 107

Podatki veljajo za leto 2018

Lani je bilo v SLO prodanih 72.835 novih avtov!

Anketa
V letu 2019 bom:
934šel na tečaj varne vožnje 933zamenjal avtomobil 932pogledal vse dele oddaje Volan 931še več za volanom


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: petravic
Obvestila
Ford Pametna postelja za sebičneže pred 5 dnevi  | 
Citroën jumper Policija ima nova vozila pred 3 meseci  | 
Ford focus Svetlejša nočna vožnja pred 3 meseci  | 
Volkswagen SUV-ji bodo leta 2025 najbolje prodajani pred 3 meseci  | 
Opel insignia Novi sistemi za informacije in ... pred 3 meseci  | 
Ford focus Pohvale za napredne tehnologije pred 3 meseci  | 
Ford Nič več rdečih luči pred 3 meseci  | 
Citroën berlingo van Mednarodni dostavnik leta 2019 pred 3 meseci  | 
Opel Opel praznuje 120 let proizvodnje ... pred 3 meseci  | 
Citroën berlingo, C4 cactus Finalista izbora Autobest 2019 pred 4 meseci  | 
Ford S-max, galaxy Nove tehnologije, novi pogoni pred 4 meseci  | 
Peugeot Nova ponudba vozil na elektriko pred 4 meseci  | 
Ford 25 let delovanja v Sloveniji pred 4 meseci  | 
Opel combo cargo Mednarodni dostavnik leta pred 4 meseci  | 
Citroën 2 CV Spaček praznuje 70 let pred 4 meseci  | 
DGR Ljubljana 2018 Šesta vožnja ugled­nih džentelmenov pred 4 meseci  | 
Goodyear Testiranja na vesoljski postaji pred 5 meseci  | 
Opel grandland X Še več moči in prefinjenosti pred 5 meseci  | 
Ford focus Tudi za otroke, ki se vračajo v šolo pred 5 meseci  | 
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 6 meseci  |