Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Najlepši karavan tega časa

Volvo V60 T6 AWD A inscription

Avtor prispevka: Iztok Krajnc
Veste, kateri je najlepši karavan na cestah? Vam kar povem, da ne bo dvoma: volvo V60. Je višek elegance in čistega oblikovanja na štirih kolesih, podoben večjemu V90, ampak lepši, bolj skladen in malo bolj dinamičen.
Najlepši karavan tega časa
Foto: Jure Cehner, Gašper Miš
11. 2. 2019 ob 7:00
Komentarjev: 3

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

verjetno je najlepši karavan na cestah
dobra preglednost zaradi premišljene postavitve ogledal
parkiranje ne bo težava, ker kamere pričarajo 360-stopinjski pregled okoli vozila
multimedijski sistem je logičen in hitro nastavljiv, ko se ga privadiš
materiali so kvalitetni in vse skupaj je zelo dobro sestavljeno
prostora je napram pretekli generaciji precej več
zadnja klop za potnike ponuja dovolj prostora, če niso previsoki
prtljažnik s 529 litri ponuja največ prostora med prestižno konkurenco
premikanje manjših predmetov lahko omejite z vgrajeno dvižno prepreko
motor ponuja veliko moči …
… ne pričakujte pa športnosti
poraba goriva je daleč od majhne
menjalnik bi lahko bil bolj odločen
zaradi velikih platišč ni najbolj udoben
4,0
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.6 (23 glasov)
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Vem, da ni samo izgled pomemben, ampak sem prepričan, da vas bodo navdušile tudi LED-luči in zelo lepo urejena kabina. Mogoče kar preveč in bo kdo rekel, da je dolgočasna, ampak to je za ljudi s stilom. Za tiste, ki bodo z veseljem doplačali za najbogatejši paket opreme inscription, da bodo uživali v prefinjenih materialih, na odličnih sedežih, ki so pri volvih vedno vredni pohvale (tokrat usnjeni, spredaj sta ogrevana in prezračevana ter z nastavljivo bočno oporo), gledali pa bodo velik, kar 12,3-palčni zaslon z merilniki ali, med vožnjo še bolje, projekcijo na šipi spredaj.

Če bo komu postalo dolgčas, bo lahko izbiral med 4 različnimi temami merilnikov, kljub temu pa prostor na zaslonu ostaja malenkost neizkoriščen. Prikazanih bi lahko bilo več informacij, ampak je verjetno tako bolj varno. Še v sončnem vremenu boste na merilnike videli brez težav, tudi če se rolo panoramske strehe ob žgočem soncu ne bo zaprl samodejno. Multimedijski sistem je podoben kot pri ostalih modelih in domuje v zelo odzivnem 9-palčnem zaslonu, vendar je na voljo toliko različnih nastavitev, da je najprej potrebno spoznavanje z njim, da ga boste med vožnjo lahko suvereno uporabljali. Lahko pa seveda številne funkcije uporabljate preko glasovnih ukazov.

V60 je kar konkreten avto, 4 metre 76 je dolg, 18 centimetrov krajši od V90, s katerim si sicer deli platformo, zato je celo na zadnji klopi zdaj prostora dovolj za odrasle. Sicer je strop dokaj nizek, ampak je sedenje vseeno prijetno. Še prtljažnik je konkretno zrasel, za točno 99 litrov, tako da je s 529 litri zdaj celo največji med prestižno konkurenco, kot je serija 3, A4 in razred C. Z zlaganjem naslonov se poveča na 1.441 litrov in praktično nima nakladalnega roba, premikanje manjših stvari med vožnjo pa boste enostavno preprečili z vgrajeno dvižno prepreko.

Prva lastnost, ki sem jo opazil pri novem V60, je, kako zelo umirjen značaj ima ta avto. Saj ne, da sem pričakoval kaj drugega, ampak me veseli, da ohranjajo svojo posebno vlogo med prestižno konkurenco in se ne trudijo izdelovati avtomobilov, ki vse stavijo na dinamično vožnjo, obenem pa pozabijo na udobje in vsakodnevno uporabnost. Pri tem boste dobili točno to, užitek v sproščenih potovanjih in nezahtevni uporabi, četudi boste morali potem kdaj zamižati na eno oko. V testnem konkretno zaradi velikih 19-palčnih platišč, čeprav v načinu comfort še vedno ni pretrd.

Nič dramatičnega nimam v mislih tukaj, je pa res, da je občutek na volanu pač malo slabši, ker je servo premehak, podvozje pa v bistvu zelo dobro sledi željam. Tehtnica pokaže zajetnih 1.824 litrov, kar se pozna v ovinkih, ampak tu je še samodejni menjalnik. Ta je precej samovoljen, včasih prestavi, ko ne želite, včasih pa predolgo traja, da se kaj zgodi. Sicer lahko sami prestavljate s prestavno ročico, ampak potem bi bil lahko tudi ročni. Boljša rešitev bi bili obvolanski ročici, ki pa sta rezervirani samo za opremo R-design. Celo preglednost je zaradi dobre postavitve ogledal odlična in če vas bodo pri pogledu nazaj motili dvignjeni vzglavniki, jih boste lahko podrli s pritiskom na gumb.

Motor je tudi zanimiv, če ga opišem z eno besedo. Oznaka T6 na zadku v tem primeru pomeni štiri valje, dva litra prostornine, turbo in še kompresor. Ja, kar oboje ima, da stisne iz razmeroma majhnega motorja kar 228 kilovatov, to je 310 ’konjev’. Sliši se zelo obetavno, ampak je spet pomembno zavedanje, da je to volvo. 400 Nm navora med 2.200 in 5.400 vrtljaji že pomeni, da lepo vleče in da pospeši do 100 km/h v 5,8 sekunde, občutek pa je daleč od športnega. Najprej, ker je zvočno dobro zatesnjeno, in drugič, ker motor ne sune, ampak samo lepo vleče. To je za tiste, ki imajo radi nekaj zaloge moči, če bo kdaj res treba pohoditi plin, ker bo sicer tudi poraba velika. Sicer 11 litrov za dobrih 300 bencinskih ’konjev’ še ni tako hudo, nikakor pa ni malo.

Kar priznajte, kdaj ste nazadnje videli tako skladno oblikovan avto z odrezanim zadkom, ki se poklanja staremu V70.

Za umirjeno požiranje asfalta in tiho rezanje zraka na avtocestah je volvo V60 fantastičen avto. Sploh, če želite to početi v stilu. Kar priznajte, kdaj ste nazadnje videli tako skladno oblikovan avto z odrezanim zadkom, ki se poklanja staremu V70. Volvo je še vedno sinonim za varnost, zato zna V60 sam zavirati v sili, prepozna kolesarje, pešce in večje živali, ohranja celo vozni pas in prepreči morebiten odvzem prednosti pri zavijanju levo. K temu dodajte še elektronsko nadzorovan štirikolesni pogon in bo takoj jasno, da s to opremo stane preko 60, testni pa preko 68 tisočakov, kar pa smo tudi pričakovali, kajne?

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki volvo V60 T6 AWD A inscription 
vrsta motorja turbobencinski in kompresorski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1969
moč v kW (KM) pri vrt./min 228 (310) pri 5.700
največji navor v Nm pri vrt./min 400 od 2.200 do 5.100
menjalnik samodejni, osemstopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4761 x 1850 x 1427
medosna razdalja v mm 2872
prtljažnik v litrih 529
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1628 (692)
največja hitrost v km/h 250
pospešek 0-100 km/h v s 5,8
poraba (po normah EU) v l/100 km 7,4
poraba na testu v l/100 km 7,2
cena osnovnega vozila v EUR 34.990
cena testnega vozila v EUR 60.742
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 68.049

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDgyMC0xMjI5MzlfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NjYyOTcxMzk=.jpg
automobilistt pravi:
Cisto novega
(pred 6 meseci )
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDgyMC0xMjI5MzlfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NjYyOTcxMzk=.jpg
automobilistt pravi:
Imam ga doma
(pred 6 meseci )
U2NyZWVuc2hvdF8yMDE5MDgyMC0xMjI5MzlfSW5zdGFncmFtLmpwZzE1NjYyOTcxMzk=.jpg
automobilistt pravi:
Definitivno najlepsi
(pred 6 meseci )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 22. 8. 2019
Avgust 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29303101020304
05060708091011
1213  domača premiera - Toyota mobilne rešitve
1415161718
19202122232425
26  mednarodna premiera - škoda kamiq
mednarodna premiera - porsche cayenne coupe
272829  mednarodna premiera - mitsubishi L200
303101

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 385
renault captur 202
škoda octavia 196
volkswagen golf 196
nissan qashqai 163

Podatki veljajo za julij 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 47.080 novih avtov!

Anketa
Ali uporabljaš mobilni telefon med vožnjo?
951samo za klice 950ja, pišem tudi sporočila 949samo prostoročno 947nikoli, vedno ustavim


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: lol1234
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 1 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 2 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 2 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 2 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 2 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 3 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 3 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 3 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 3 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 3 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 3 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 3 meseci  |