Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Legenda kompromisov

Volkswagen golf 2.0 TSI DSG GTI performance

Avtor prispevka: Anže Jereb
Kdor bi imel rad nabrito bombico pa tega hkrati noče, naj kupi volkswagen golf GTI. Z ’noče’ mislim na tiste, ki jih motijo pretrdi in naporni avti … Golf GTI ni takšne sorte nastopač.
Legenda kompromisov
Foto: Jure Cehner
28. 12. 2018 ob 7:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

oblikovno je ravno dovolj oster, da ne bo ostal neopažen
karirasti vzorec na sedežih je vedno zakon
prostornost je na nivoju golfa. Ker je golf …
motor navduši s svojo prožnostjo
poraba goriva je pri umirjeni vožnji zlahka le okoli 7 litrov
7-stopenjski DSG deluje hitro in vzorno
v zavojih je GTI kot klop, drži in zlepa ne izpusti
je izjemno vsestranski in povsem nenaporen
pospeški so suvereni …
… čeprav se jih niti ne občuti
cena je na nivoju precej močnejših konkurentov
umirjenost in pomanjkanje drame bosta za koga premalo
4,3
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.1 (30 glasov)
test volkswagen golf 2.0 TSI DSG GTI performance
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Golf GTI je od nekdaj sinonim za najbolj vsestransko športno kombilimuzino.

Saj že vemo, golf GTI je od nekdaj sinonim za najbolj vsestransko športno kombilimuzino, ki po eni strani lahko dvigne utrip z odločnim pospeševanjem ali surovim oprijemom med zavoji, po drugi strani pa bo z njim vaša babica celo svoje vnuke lahko peljala na pico, brez da bi ji proteza padla iz ust. Ali pa vi otroke kot bi jih v vsakem drugem golfu, povsem nenaporno in udobno. Le malo hitreje, če bo treba.

Enako umirjen in uglajen je le še leon cupra in tam za 39 jurjev dobite celo več ’konjičkov’, če vas ne moti, da potem zadaj ne piše GTI. Ta testna 'tristotka' je stala skoraj povsem enako. Vseeno je zunanjost GTIja dovolj drugačna od tiste pri klasičnem golfu, da ga boste hitro opazili. Karoserijskih dodatkov je kar nekaj, platišča so velika in tudi številni napisi GTI ne morejo skriti porekla. Znotraj so mi dejansko najbolj všeč karirasti sedeži, ki so od nekdaj zaščitni znak nabritih GTIjev, vse ostalo pa je precej klasično in brez posebne drame.

Podobno sem zapisal že pri leonu cupra, zame osebno je GTI premalo dramatičen, čeprav je bila ravno to vedno ena njegovih največjih vrlin, in vem, da marsikoga prepriča ravno to. Da je vsakodnevno uporaben in nenaporen pa da dobro gre. Celo od navadnega golfa ni veliko bolj trd in v tem pogledu mu ni para. OK, je, leon cupra, hi hi.

Po prenovi in s paketom performance je postal še močnejši. 245 ’konjičkov’ ima, kar pomeni, da do stotice pospeši v 6,1 sekunde. Ves čas tako zvezno vleče in ob tem ne oddaja nobenega atraktivnega zvoka, da se mi pospeški sploh ne zdijo surovi. Po občutku bi rekel, da ima kakšnih 200, 210 ’konjičkov’, če ne bi poznal prave cifre. Ali pa pogledal na merilnik hitrosti, ki pleza kot Alex Honnold. Motor je eden bolj vsestranskih in prijetnih delov avtomobila, ker ob umirjeni vožnji zlahka porabi celo manj kot 7 litrov na sto kilometrov, brez težav pa seveda pričakujte dvomestno številko, če ga boste izkoriščali.

Z njim je v tem primeru povezan 7-stopenjski menjalnik DSG, ki pričakovano malo cuka ob speljevanju, sicer pa deluje prav vzorno. Hitro in natančno, ne glede na izbran vozni profil pa pogrešam motorno 'poprdevanje' ob prestavljanju. To je bila zadnje generacije kar stalnica. V načinu sport zvok motorja že postane malenkost bolj rezek, a mu vseeno manjka nekaj drame in pokanja.

Glede na to, da podvozje niti ni dosti trše od tistega pri manj zmogljivih različicah, pa GTI med zavoji leži izjemno suvereno. Še posebej različica performance, ki ima posebno elektronsko zaporo diferenciala, o kateri si lahko nekaj več preberete v testu cupre. Te med umirjeno vožnjo sploh ne boste čutili in nikoli ne pomeni trganja volana iz rok v želji po oprijemu, mimogrede, tega ni niti zaradi motornega navora, v zavojih pa poskrbi, da avto lepo zagrize v ovinek. Vedno znova sem presenečen, da tako umirjen avtomobil zmore toliko oprijema. Tudi občutek na volanu je zelo dober.

GTI je kot vedno nekakšen kompromis hitre nabrite bombice in klasične umirjene kombilimuzine. Čeprav kompromisi navadno niso dobri, Volkswagnu to uspeva že več desetletij. Vmes s tretjo in četrto generacijo golfa malo manj, potem pa spet. Tako dober vsestranski stroj boste drugje težko našli, je pa tudi res, da nekateri tega ne iščete. Tudi mene bolj prepričata stari megane R.S. trophy ali civic type-R, pa čeprav mi potem dvakrat letno ravnajo hrbtenico, ampak odličnost golfu GTI enostavno moram priznati. Vedno.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki volkswagen golf 2.0 TSI DSG GTI performance
vrsta motorja turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1984
moč v kW (KM) pri vrt./min 180 (245) od 5.000 do 6.200
največji navor v Nm pri vrt./min 370 od 1.600 do 4.300
menjalnik robotiziran, sedemstopenjski, DSG
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4268 x 1790 x 1482
medosna razdalja v mm 2626
prtljažnik v litrih 380
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1415 (475)
največja hitrost v km/h 248
pospešek 0-100 km/h v s 6,2
poraba (po normah EU) v l/100 km 8,7/5,4/6,6
poraba na testu v l/100 km 10,6
cena osnovnega vozila v EUR 15.432
cena testnega vozila v EUR 32.866
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 39.212

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 15. 9. 2019
September 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
0203  domača premiera - renault clio
04  mednarodna premiera - mazda CX-30
05060708
09  mednarodna premiera - ford focus ST in ford ranger raptor
101112  domača premiera - mitsubishi L200
131415
1617  domača premiera - toyota DriveMe
181920  domača premiera - mazda CX-30
2122
23242526272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
dacia sandero 178
renault clio 155
renault megane 142
volkswagen tiguan 139
škoda octavia 135

Podatki veljajo za julij 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 47.080 novih avtov!

Anketa
Kako se odločiš za nov avto?
957Ati kupi. 956An ban, pet podgan. 955Pogledam novosti na salonu. 954Kupim boljšega od soseda. 953Kdo še danes vozi avto? 952Vedno kupim isto znamk.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: hotenc
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 1 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 2 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 2 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 3 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 3 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 3 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 3 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 3 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 3 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 4 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 4 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 4 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 4 meseci  |