Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Prostornost ostaja v prvem planu

Hyundai tucson 1.6 CRDi impression

Avtor prispevka: Gašper Miš
Ko sem v času tega testa na cesti srečal lastnika kakšno leto starega hyundaija tucson, se mu najbrž niti sanjalo ni, da je ob njegovem prenovljen. To pa zato, ker sta si precej podobna in se svežina skriva drugje.
Prostornost ostaja v prvem planu
Foto: Gašper Miš
25. 12. 2018 ob 12:30
Komentarjev: 1

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

po prenovi je tucson oblikovno bližje novejši koni in razred večjemu santa feju
nov 8-palčni zaslon je postavljen višje, zato je manj odmikanja pogleda s ceste
multimedijski vmesnik je zdaj bolj pregleden in enostaven, tudi deluje hitro
kdor želi biti ves čas povezan, ima na voljo povezavi Apple CarPlay in Android Auto
predalov in odlagališč je veliko, sploh tisto za brezžično polnjenje je uporabno
nad voznikom in prometom bdijo številni novi varnostni in asistenčni sistemi
kar se tiče prostornosti, tucsonu skoraj ni para, prtljažnik je s 513 litri res velik
čeprav pravijo, da so materiali ponekod mehkejši, je trde plastike še vedno preveč
nov 1,6-litrski motor ni nič tišji od prejšnjega 1,7-litrskega, tudi porabi podobo
86 kilovatov moči je za premik skoraj 1.750 kilogramov pločevine vseeno malo
ročni menjalnik je natančen, a ima dolge hode ročice, zato priporočam robotizirani DCT
občutek na volanu ostaja zgolj povprečen, tudi med tremi voznimi načini ni dovolj razlik
v takšni konfiguraciji cena kljub popustu še zdaleč ni ugodna
3,7
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.1 (18 glasov)
test hyundai tucson 1.6 CRDi impression
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Hyundai tucson je, če gre verjeti besedam Korejcev, v zadnjih letih najbolj prodajan SUV na svetu. Sicer smo podobno slišali tudi od drugih proizvajalcev, v vsakem primeru pa drži, da je med kupci zelo priljubljen, zato so se prenove lotili previdno. Oblika je bila večini všeč že prej, zato je niso preveč spreminjali, čeprav poznavalci zdaj s prstom kažete na lepša odbijača, bolj ostro zašiljeno motorno masko, nova svetila ter platišča. S tem so tucson približali oblikovnemu jeziku, ki so ga pred časom vpeljali z manjšo kono in zdaj nadaljujejo z večjim santa fe-jem. A osnova ostaja podobna, zato sem več pričakoval od notranjosti.

Pa ni bistveno drugačna, za začetek boste opazili, da so armaturno ploščo malce znižali, da se bolje vidi ven, in da so nanjo lepše umestili nov 8-palčni zaslon, pri katerem me motita dve zadevi: prvič, da je bil prejšnji lepše vdelan v armaturo, ta pa izgleda, kot da so ga tja namestili naknadno, in drugič, da bi bil lahko celo še večji, če ga ne bi obdajal centimetrski pas nepotrebne črnine. Zato bolj kot zaslon hvalim vmesnik. Meniji so zdaj pregledni, enostavni za uporabo, vse skupaj tudi deluje hitro, napram prejšnjemu je tako opazen napredek. Celo povezavi Apple CarPlay in Android Auto mu nista tuji, zato je že samo zaradi tega prenovljeni tucson bolj prepričljiv. Fino se mi zdi še gumirano odlagališče za brezžično polnjenje mobilnih telefonov, vse ostalo pa z razliko manjših lepotnih popravkov tudi tu ostaja podobno. Podobni so materiali, trde plastike je še vedno veliko, je pa izdelava dobra in pas usnja na armaturni plošči skrbi, da vse skupaj deluje skoraj prestižno.

Tucson je s prenovo najbolj napredoval na področju naprednih varnostnih sistemov.

Tucson je s prenovo najbolj napredoval na področju naprednih varnostnih sistemov. Predvsem sistem samodejnega zaviranja v sili deluje dobro in ne paničari za vsako figo, pri bogatem paketu opreme innovation pa je serijski. Prepriča tudi sistem za aktivno ohranjanje vozila na voznem pasu, ki vas zna za vsaj nekaj trenutkov prepustiti avtonomni vožnji, pri parkiranju pa bo prav prišel še sistem štirih kamer, ki omogoča pogled s tako imenovane ptičje perspektive. Tucson vseeno ni majhen avtomobil, zato sistem priporočam, sploh ker preglednost nazaj in vstran nista najboljša.


Novi normativi so prinesli še nov motor. Nič več 1,7-litrski, zdaj pod pokrovom brni 1,6-litrski turbodizel, ki razvije 86 kilovatov, torej 116 'konj', ter 280 Nm navora. Ja, res brni, precej glasen je, je pa pozitivno presenetil vsaj s tem, da kljub velikosti vozila moči kronično ne primanjkuje, ker se 116 ’konjev’ sliši zelo malo. Vam ga zato priporočam? Niti ne, na trenutke si boste vseeno zaželeli več, tale pa je v nizkih vrtljajih kar zaspan, zato priporočam močnejši stroj. Ne nujno 2,0-litrski, lahko je tudi močnejši 1,6 z okroglimi 100 kilovati. Tudi poraba ne bo bistveno večja, tale pije dobrih 7 litrov. Štirikolesnega pogona nima, ga najbrž ne potrebujete, zato bolj priporočam menjalnik DCT. V testnem je bil ročni, sicer precej natančen, ima pa razvlečene hode in dolg hod pedala sklopke, zato je prestavljanje bolj delo kot užitek.

Zgolj povprečen ostaja še občutek na volanu pa tudi podvozje še vedno ne blaži tako uglajeno, kot znajo nekateri drugi predstavniki tega priljubljenega razreda, zato boste tuscon še naprej kupovali zaradi drugih atributov. Na primer prostora, tega je zares veliko. Prtljažnik sprejme kar 513 litrov (ob podrti klopi tudi do 1.503) in je tako med večjimi v razredu, v drugi vrsti pa bodo brez težav sedele tudi tri odrasle osebe, ki bodo uživale še v prednostih, ki jih prinaša nastavljiv naklon klopi. Tudi tisti, ki se za nakup tucsona prej niste odločili zaradi pomanjkanja naprednih sistemov, tega izgovora nimate več. Kljub letom ostaja prepričljiv, kar za dobrih 33 tisočakov, kolikor stane takšen s popustom, tudi mora biti. Priporočam vam le, da raje izberete kakšen kos opreme manj, bo prav tako prijeten, namesto tega pa močnejši motor in robotiziran menjalnik DCT, da vas bo navdušil še s pogonom.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki hyundai tucson 1.6 CRDi impression 
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1598
moč v kW (KM) pri vrt./min 85 (116) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 280 od 1.250 do 2.750
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4480 x 1850 x 1660
medosna razdalja v mm 2670
prtljažnik v litrih 513
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1741 (379)
največja hitrost v km/h 175
pospešek 0-100 km/h v s 11,8
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,4/4,8/5,0
poraba na testu v l/100 km 7,1
cena osnovnega vozila v EUR 22.490 (*2.500 EUR popusta)
cena testnega vozila v EUR 32.500 (*2.500 EUR popusta)
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 35.840 (*2.500 EUR popusta)

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
Ni slike
kahn pravi:
Če bi vsaj ne postavili ta grdi lcd na vrh armaturke in ga raje vgradili v njo, bi bila notranjost bistveno lepša. Cena bistveno previsko , za ta denar dobiš že kaj boljšega.
(pred 7 meseci )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 21. 8. 2019
Avgust 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29303101020304
05060708091011
1213  domača premiera - Toyota mobilne rešitve
1415161718
19202122232425
26  mednarodna premiera - škoda kamiq
mednarodna premiera - porsche cayenne coupe
272829  mednarodna premiera - mitsubishi L200
303101

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 385
renault captur 202
škoda octavia 196
volkswagen golf 196
nissan qashqai 163

Podatki veljajo za julij 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 47.080 novih avtov!

Anketa
Ali uporabljaš mobilni telefon med vožnjo?
951samo za klice 950ja, pišem tudi sporočila 949samo prostoročno 947nikoli, vedno ustavim


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: lol1234
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 1 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 2 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 2 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 2 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 2 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 3 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 3 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 3 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 3 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 3 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 3 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 3 meseci  |