{* *} {* *} {* *} {* *}
 Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Tiha voda bregove dere

Honda civic 1.0 VTEC turbo elegance

Avtor prispevka: Anže Jereb
Honda tudi v novem civicu ponuja 1,6-litrski turbodizelski motor, ki je eden najboljših na trgu. A sta dejansko še bolj mamljivi bencinski alternativi, sploh z litrskim turbobencinarjem pod pokrovom.
Tiha voda bregove dere
Foto: Gašper Miš
14. 9. 2018 ob 7:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

oblika polarizira in to štejem v plus, čeprav vsem ni všeč
notranjost je pregledna in ergonomsko večinoma super
prostora je veliko, prtljažnik je naravnost ogromen
stranski rolo je po svoje zanimiv, ker hipno poveča prtljažnik
občutek na volanu je odličen, eden najboljših v segmentu
podvozje je uravnosteženo in izpiljeno, zato je civic udoben …
… in športen, če od njega to zahtevate
litrski trivaljnik je miren in prijeten, tudi dovolj zmogljiv
poraba goriva je vredna pohvale
asistenčni sistemi budno pazijo na potnike in niso nadležni
nekatera stikala so preveč ceneno plastična
vmesnik zaslona na dotik je prepočasen
zadek civica je res preveč nenavaden za vse okuse
4,2
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.6 (17 glasov)
test honda civic 1.0 VTEC turbo elegance
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

V bistvu je tako prijeten, da naj vas kakšen liter manjša poraba dizelske alternative sploh ne gane.

Razumem, 1,5-litrski turbobencinar z nekaj več kot 130 kilovati moči ni za vsakogar. Nekaterim se zdi premočan in ob umirjeni vožnji seveda tolikšne konjeniške zaloge ne potrebujete, pa čeprav motor ni prav nič naporen ali robusten, obenem pa zna biti tudi pri porabi zmeren. Test si lahko preberete tukaj. Za takšne voznike je zato primernejši litrski turbobencinski motor s 95 kilovati moči oziroma s 129 ’konjički’. V bistvu je tako prijeten, da naj vas kakšen liter manjša poraba dizelske alternative sploh ne gane.

Litrski turbobencinar ima le tri valje, a boste bolj robat zvok, ki je značilen za takšne motorje, slišali le takrat, ko ga boste pošteno zavrteli. Je namreč eden bolj umirjenih in tihih trivaljnikov na trgu, kar je spet lep dokaz, da se pri Hondi glede tehnike nikoli ni treba spraševati, stvari so vedno odlične. Motor je uglajen tudi pri pospeševanjih, kar pomeni, da vleče zelo zvezno in brez posebnih sunkov v določenem režimu vrtljajev, čeprav se ne vrti tako visoko kot legendarni Hondini atmosferski motorji. Več ali manj tudi ne deluje prisilno polnjen, čeprav še zdaleč ni tako odziven kot so bili njihovi motorji nekoč. Ima pa zato bistveno več navora in je bolj prijeten za vožnjo v srednjem, torej delovnem območju vrtljajev.

Pri porabi je zmeren, brez težav bo zahteval le okoli 6,5 litra.

V praksi je zato dovolj zmogljiv in nenaporen, nikoli se vam ne bo zdelo, da je moči premalo. No, skoraj nikoli; ko boste izkoriščali vrhunsko podvozje, si boste morda le zaželeli nekaj več motornega udarca. Vseeno pa ob normalni vožnji ni podhranjen in boste brez težav tudi prehitevali. Pri porabi je prav tako zmeren, brez težav bo zahteval le okoli 6,5 litra, kar ob 4,5 metra dolgem avtomobilu ni veliko. Tudi bolj dinamični ne boste pogosto nad sedmimi litri.

Da je civic oblikovni posebnež, smo povedali že v prejšnjem testu. Lahko vam je všeč ali pač ne, lahko vam je celo všeč velik del, čisto vse pa ne. Kot meni: zadek se mi ne zdi simpatičen, bok in nos pa. Še posebej sprednji del, ki je res agresiven. Znotraj manj polarizira in ohranja Hondino tipično prostornost, prtljažnik je namreč enormen in ponuja še zajeten prostor pod polico dvojnega dna, po svoje je simpatičen tudi rolo, ki se ga enostavno zloži na stran. Tudi potnikom je namenjeno res veliko prostora, sedeži so udobni in notranjost v veliki meri brez napak.

Povsem brez pa ne, zaslon oziroma njegov vmesnik je počasen in ne najbolj intuitiven. Za klimatsko napravo manjka kakšno stikalo, da ne bi bilo treba vedno v poseben meni, in nekateri gumbi na volanu so iz preveč cenene plastike. Kar je hecno, ker so tisti drugi zraven njih prav prijetni. Skratka, notranjost je umirjena, glavnina stvari je super in nasploh položaj za volanom odličen, kakšna malenkost pa bi morala biti boljša.

Ampak tudi na to boste pozabili takoj, ker je čisto vse ostalo odlično, še posebej podvozje. Civic je eden najbolj prijetnih, morda celo najbolj prijeten v svojem segmentu. Podvozje je tako odlično, da ostaja udobno in prijetno, uravnoteženost vozila pa po drugi strani omogoča tudi velike hitrosti v zavojih in zelo mirno lego. Z dobrim občutkom na volanu, ki vedno pove, kaj se dogaja pod vami. Kaj pomeni 'velike hitrosti'? Daljše zavoje zlahka prenese s hitrostjo, ki jo komajda vzdržuje celo nabriti clio RS. Za udobno kombilimuzino ni slabo, kajne?

Če se vam torej oblika ne zdi preveč ekstravagantna in vas kakšna malenkost znotraj ne gane, je civic vsekakor vreden poštenega razmisleka.

Če se vam torej oblika ne zdi preveč ekstravagantna in vas kakšna malenkost znotraj ne gane, je civic vsekakor vreden poštenega razmisleka. Tudi njegova cena je več kot odlična; z opremo elegance in s takšnim motorjem namreč stane le malce nad 20 tisočakov, pa ob vseh ostalih stvareh ponudi še kopico varnostnih elementov, za katere trdim, da delujejo izjemno pozorno in kar najmanj moteče. Pred morebitnim naletom vas bo hitro in nežno opozoril, a zaznavno in brez panike. In še slovensko zna govoriti civic, kar je tudi svojevrsten dosežek.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki honda civic 1.0 VTEC turbo elegance
vrsta motorja turbobencinski, trivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 988
moč v kW (KM) pri vrt./min 95 (129) pri 5.500
največji navor v Nm pri vrt./min 200 pri 2.250
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4518 x 1799 x 1434
medosna razdalja v mm 2697
prtljažnik v litrih 478
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1348 (427)
največja hitrost v km/h 203
pospešek 0-100 km/h v s 10,9
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,4/4,4/5,1
poraba na testu v l/100 km 6,8
cena osnovnega vozila v EUR 18.990 (*2.000 EUR popusta)
cena testnega vozila v EUR 22.290 (*2.000 EUR popusta)
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 22.840 (*2.000 EUR popusta)

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 19. 12. 2018
December 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829300102  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
030405  domača premiera - škoda vision E
06070809  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
10111213141516  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
1718192021  domača premiera - citroën C5 aircross
2223  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut
24252627282930  Oddaja Volan
Ob: 18:00 Trajanje: 30 minut

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 342
volkswagen golf 246
škoda octavia 195
volkswagen polo 194
renault megane 161

Podatki veljajo za november 2018

Letos je bilo v SLO prodanih 69.192 novih avtov!

Anketa
Kolikokrat opravite sezonski pregled avtomobila?
930Vsako sezono enkrat. 929Dvakrat na leto. 928Ne rabim, je v garanciji. 926Kaj je to?


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: marinka
Obvestila
Citroën jumper Policija ima nova vozila pred 1 meseci  | 
Ford focus Svetlejša nočna vožnja pred 1 meseci  | 
Volkswagen SUV-ji bodo leta 2025 najbolje prodajani pred 1 meseci  | 
Opel insignia Novi sistemi za informacije in ... pred 1 meseci  | 
Ford focus Pohvale za napredne tehnologije pred 1 meseci  | 
Ford Nič več rdečih luči pred 1 meseci  | 
Citroën berlingo van Mednarodni dostavnik leta 2019 pred 1 meseci  | 
Opel Opel praznuje 120 let proizvodnje ... pred 2 meseci  | 
Citroën berlingo, C4 cactus Finalista izbora Autobest 2019 pred 2 meseci  | 
Ford S-max, galaxy Nove tehnologije, novi pogoni pred 2 meseci  | 
Peugeot Nova ponudba vozil na elektriko pred 2 meseci  | 
Ford 25 let delovanja v Sloveniji pred 2 meseci  | 
Opel combo cargo Mednarodni dostavnik leta pred 2 meseci  | 
Citroën 2 CV Spaček praznuje 70 let pred 2 meseci  | 
DGR Ljubljana 2018 Šesta vožnja ugled­nih džentelmenov pred 2 meseci  | 
Goodyear Testiranja na vesoljski postaji pred 3 meseci  | 
Opel grandland X Še več moči in prefinjenosti pred 3 meseci  | 
Ford focus Tudi za otroke, ki se vračajo v šolo pred 3 meseci  | 
Ford focus Inovativen sistem za zaznavanje udarnih ... pred 4 meseci  | 
Ford tourneo custom Zmagovalcem bo odslej lažje pred 5 meseci  |