Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Poni za davkarijo

Ford mustang convertible 2.3 ecoboost

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Mišičast avto, rdeča barva, odprta streha in lepa cesta v sončni zahod. Ameriške sanje! Je življenje lahko lepše? Je, če imaš V8. In magno za gorivo ...
Poni za davkarijo
Foto: Jure Cehner
7. 9. 2018 ob 7:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

za toliko denarja boste težko dobili bolj pozerski avto
motor je sam po sebi odličen, elastičen in odziven
menjalnik ima kar 10 prestav in deluje zelo odločno
streha je ena najhitrejših na trgu sploh, zloži se v samo 7 sekundah
sedeža spredaj sta široka in udobna pa vseeno odlično objameta telo
med vožnjo imaš pravi občutek, da voziš ’mišičast’ avto
kljub okornosti se še kar dobro zapodi skozi ovinke
cena je kljub naši davčni stopnji še vedno precej ugodna
manjka drama, ki jo prinese samo zvok osemvaljnika
poraba goriva kljub manjši prostornini ni majhna
še vedno med vožnjo deluje okorno in težaško
pri kabrioletu se pač čuti, da je streha mehka, zato je kar nekaj stresanja
streha se lahko zlaga samo do hitrosti 5 km/h
ceneni materiali v kabini
4,0
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.3 (12 glasov)
test ford mustang convertible 2.3 ecoboost
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Ja, motor testnega mustanga ima samo štiri valje, kar se ne sliši ravno mišičasto. Seveda ima lahko tudi V8, ki je pri nas zaradi debilne davčne zakonodaje skoraj 20 tisoč evrov dražji od tega. V Nemčiji je na primer razlika 7 tisočakov. Kot da bi jih pri nas kupilo toliko voznikov, če bi bil kaj cenejši, ampak takšen je pač čas zdaj, ko čakamo samo še na to, da začnejo na krave vgrajevati katalizatorje, da ne bodo s svojim prdenjem in riganjem preveč onesnaževale zraka.

Torej: turbo, 2,3 litra, 213 kilovatov, kar je 290 ’konjev’, in 440 njutonmetrov navora. Gre? Gre!

Motor seveda ni slab. Zelo daleč od tega, odličen je, podoben poganja brutalni focus RS, samo malo šibkejši je v novem mustangu, da je bolj po eko-standardih. Še kar lepo prede, ko ga pohodiš, dokaj rezko rohni, čeprav prepotiho, in prav vsakič sem se ujel ob mislih, kako pogrešam V8-grmenje. Pomanjkanje valjev se po drugi strani kompenzira s številom prestav v, pazite to, kar 10-stopenjskem menjalniku! Prestav, da se ti zmeša, dobro, da vse deluje samodejno in presenetljivo dobro. Menjalnik ni tiste uglajene sorte; ko prestavi na mestu iz na primer prve v vzvratno, se včasih kar cel avto zdrzne , kar daje vedeti, da je narejen tudi za večje stroje in kar je še dodaten plus pri občutku zaupanja. Pogon je seveda na zadnji kolesi in včasih gre celo počez, je pa mustang kar velik avto, predvsem širok, zato si lažje predstavljam kurjenje gum na širokih ameriških cestah kot na naših ozkih regionalkah.

Poraba ni majhna, čisto na nivoju mišičastih avtov, na testu se je gibala med 13 in 15 litrov na 100 kilometrov brez posebnega pretiravanja, tako da če V8 pije dva litra več, se verjetno nihče ne bi preveč sekiral. Tukaj pridem do hecnega dejstva, da je v resnici in praksi štirivaljni motor boljši, če gledam strogo z uporabniškega vidika. Ljudje smo pač hecna bitja, nekaj bi imeli raje, čeprav je slabše, ampak ravno zato delajo takšne avte, ki igrajo na naša čustva. Mustang se s tem motorjem tudi bolje pelje, ker je lažji (prbiližno 80 kg), čeprav imaš v vsakem primeru občutek, da voziš pravo gmoto. Volan je precej obtežen, to mi je všeč, zelo moško deluje, in pokrov motorja spredaj deluje tako mogočno, da imaš izza volana občutek, kot da bi vozil tank. Dejansko se počutiš ameriško, vse je malo preveliko, tudi volan, ampak če bi bilo karkoli drugače, mi ne bi bilo več všeč.

Kar se novosti tiče, najbolj zanimiva so digitalni merilniki, malo preveč kičasti za moje pojme, ampak Američani živijo kičasto. In v plastiki, ker je notranjost še vedno po občutku cenena, celo za ta cenovni segment. Maska je zdaj še malo bolj ostra, tudi luči spredaj in zadaj, pa reže na pokrovu motorja, ampak vse to so malenkosti, ki so sicer nekaterim zelo pomembne, druge pa bolj zanima, kako se znajde v ovinkih. Daleč od kirurške natančnosti nemških športnikov je mustang, jasno, je pa po drugi strani bolj zabaven, ker je z njim več dela, v kakšnem ovinku malo več strahu, ampak gre seveda vedno brez težav skozi. Pri kupejvskem fastbacku je tega po občutku precej manj, zato je boljši za ljubitelje hitre vožnje skozi ovinke.

Zelo mi je všeč sedež, ker je širok in udoben pa vseeno dobro objame, da je primeren tako za dolge vožnje kot kakšen hitreje odpeljan ovinek. Platnena streha se odpira samo do hitrosti 5 km/h in res škoda, da se ne tudi med hitrejšo vožnjo, ker se zloži v samo sedmih sekundah. Ne vem, če sem že sedel v avtu, kjer bi se to zgodilo hitreje. Tudi zapre se v približno devetih, kar je še vedno izjemno hitro. Vi morate samo zavrteti zatič na stropu, potem pa držati gumb, da elektromotorčki naredijo svoje. Moti me le, da ni potem nobenega signala, ko se streha zloži, tako da sploh ne veš, če je postopek dejansko kočan. Seveda doplačajte še za vetrno zaščito, ki jo namestite nad zadnja sedeža, itak se boste vozili v dvoje, čeprav se lahko tudi štirje, ker prostor je, celo v prtljažniku. Sicer je nizek in dolg, za dopust v dvoje pa bo.

Najboljša stvar mustanga je cena. Za 46.300 evrov ne boste dobili bolj pozerskega avta. Kabriolet je približno 5 tisočakov dražji, za testnega bi pa morali odšteti 60 tisoč, ker ima kup dodatkov in seveda izgleda še bolje. Ampak še vedno je to ceneje kot povprečni audi ali BMW na naših cestah. Bi rekel, da raje kupite V8, pa nisem za takšno neumno podporo državi, torej ostajam pri 2,3-litrskem poniju.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki ford mustang convertible 2.3 ecoboost
vrsta motorja turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2261
moč v kW (KM) pri vrt./min 213 (290) pri 5.400
največji navor v Nm pri vrt./min 440 pri 3.000
menjalnik samodejni, desetstopenjski 
pogon na zadnji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4794 x 1916 x 1394
medosna razdalja v mm 2720
prtljažnik v litrih 332
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1728 (345)
največja hitrost v km/h 233
pospešek 0-100 km/h v s 5,7
poraba (po normah EU) v l/100 km 13,7/7,0/9,5
poraba na testu v l/100 km 13,8
cena osnovnega vozila v EUR 46.300
cena testnega vozila v EUR 56.500
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 60.100

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 14. 7. 2020
Julij 2020
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29300102030405
0607  domača premiera - audi A3 sportback
08  domača premiera - toyota proace city
09  domača premiera - ford kuga
101112
1314  domača premiera - seat leon
1516171819
20212223242526
27282930310102

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 323
nissan qashqai 265
peugeot 2008 153
renault captur 147
volkswagen T-roc 129

Podatki veljajo za maj 2020.

Letos je bilo v SLO prodanih 21.440 novih avtov.

Anketa
Kakšen pogonski sklop bo imel tvoj novi avto?
970električni 969priključnohibridni 968hibridni 967blagohibridni 966bencinski 965dizelski


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Suzuki Slovenija Sponzorska vozila za Judo zvezo ... pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Širitev delovnega časa poslovalnic pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Tri četrtine kolesarjev krši prometna ... pred 2 meseci  | 
Ford Izdelujejo maske za obraz in vizirje pred 2 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Bi danes še opravili vozniški izpit? pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Stanje prometne varnosti pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Nadzor nad področji prometne varnosti pred 6 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kdo vozi nocoj? Vi ali alkohol? pred 7 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa V zimo trezno in z opremo ustrezno pred 7 meseci  | 
Regia Group Dolg zmanjšali za 100 milijonov evrov pred 8 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Vozi desno, prehitevaj levo! pred 8 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 8 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 11 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 11 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 11 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 1 leti  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 1 leti  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 1 leti  |