Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Crème de la crème

Dacia logan MCV 1.5 dCi 90 stepway prestige

Avtor prispevka: Jure Cehner
Če ne zaidete v terenske ali enoprostorske vode, je tale modri lepotec največ, kar vam lahko Dacia ponudi. Izbrani samostalnik niti ni mišljen sarkastično, saj zdaj, ko je posodobljen, dobro opremljen in za nameček še v lepi modri barvi, sploh ne izgleda slabo.
Crème de la crème
Foto: Gašper Miš
17. 10. 2018 ob 8:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

cena, cena in cena
če obkljukate najboljšo opremo in izberete takšno bravo, se ga ne boste sramovali
soliden, dovolj prožen in sploh ne preglasen turbodizelski motor
prostora je na pretek
materiali v kabini sicer so ceneni, a odlično sestavljeni, zato čričkov ni
mirna in dovolj udobna vožnja, dokler ne zavijete
občutek med vožnjo je slab, v kočljivih situacijah na vliva zaupanja
zvočna zatesnjenost ni med najboljšimi, gume se preveč sliši
v osnovi premalo navdihnjeno oblikovanje zunaj in znotraj
položaj za volanom bo težko kot ulit, saj volanski obroč ni nastavljiv po globini
sedeži nudijo natanko nič bočnega oprijema
3,7
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.5 (12 glasov)
test dacia logan MCV 1.5 dCi 90 stepway prestige
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Vrh Daciine konvencionalne družinske ponudbe je torej karavanski logan MCV, ki premore toliko prostora, da lahko odprete popoldansko prevozniško dejavnost. Eh, si mislite, ne boste gledali za dacio, če pa takšen zagotovo stane 20 tisočakov, kajne? No, napačno sklepate, kljub vsemu je takšen logan MCV že kar sumljivo poceni. 14 tisoč evrov. Me veseli, da imam zopet vašo pozornost. In na njem niti ni nič sumljivega.

Tale logan MCV v stepway-obleki, ki namiguje, da je terensko sposoben, čeprav ni (seveda je le sprednje gnan), je motoriziran s trenutno za ta model najmočnejšim hišnim ’90-konjskim’ oz. 66-kilovatnim turbodizlom, opremo prestige in skoraj vsem, kar se pri njih sploh da kupiti. Pri opremi stepway šibkejšega dizla sploh ni v ponudbi, v trenutku tega pisanja pa je situacija pri Dacii takšna, da ne morete kupiti niti tega, '90-konjskega'. To ne pomeni, da jih sploh ne bo več, temveč so za doseganje zahtev novih regulacij, ki jih prinaša emisijski standard euro 6 c, dizle umaknili iz ponudbe, dokler jih ustrezno ne prilagodijo oziroma ponovno testirajo. Nekaj mesecev in bodo nazaj na spisku.

Nazaj k loganu. Če je kje Dacia brez konkurence, je torej pri ceni. Osnovni logan je na voljo že za 8.900 evrov in (tudi če ste v konfiguratorju razpoloženi za klikanje) cene ne morete dvigniti za več kot nekaj tisočakov. Poleg razveseljivih evrskih številk vas bo navdušila tudi tista, ki ponazarja prostornino prtljage, ki jo lahko natlačite v prtljažnik. Logan MCV je karavan, ki jih bo požrl 573, dovolj za obilico kovčkov, in to z normalno dvignjenimi sedeži. Klop je deljiva v razmerju 2:3, kar je za prevoz daljših objektov vedno dobrodošlo, če jo podrete, pa se pred vami odpre jama s 1.518 litri prostornine. To pa je dovolj že za prevoz koles, brez da bi morali odstraniti sprednje kolo. Volumen je zavoljo kockaste oblike avta tudi prijetno oglat in zato še toliko bolj priročen, tako da tista šala o prevozniških dejavnostih morda niti ni več šala. Trde police ni, temveč boste za zakritje vsebine uporabljali rolo, ki je super za lažji in hiter dostop do kovčkov, nekoliko manj pa, če želite nanj odložiti še kakšno stvar.

Tudi zadnja vrata se odpro dovolj široko, da je nameščanje otroških sedežev mačji kašelj, še toliko bolj, ker so v zadnjo klop vgrajeni priklopi isofix. Tudi za odrasle in normalno grajene osebke bo zadaj dovolj prostora, mogoče ne za tri, saj avto ni ravno širok, ampak dva se počutita čisto udobno, tako v predelu nog kot glave. Strop je dovolj visok, saj razvijalci niso pretirane pozornosti posvečali dizajnu, zato se ne spušča, kot je to v navadi pri dražjih karavanih. Skratka, dejstvo je, da za takšno ceno v noben drug avto na trgu ne morete natlačiti toliko robe.

Sta pa cena in prostor tudi edini kategoriji, v katerih nima rivalov. Pri občutku med vožnjo ga prehitijo tudi nekaj generacij starejši avti. Pač, če boste kupili oz. si lastite ta avto, ga nikar ne priganjajte v zavoje. Ziba se kot jadrnica in v neljubem položaju podkrmiljenja se lahko znajdete hitreje, kot bi si mislili. Nadalje, podvozje je glasno, ko vozite po slabi podlagi, je pa tudi med tršimi, ampak kljub temu solidno požira luknje, seveda ob vožnji naravnost; na volanu je pa občutka toliko, kot ima morska krava fine motorike. Volan je potrebno bolj vrteti kot pri drugih avtih in pri malih kretnjah ne spremeni smeri niti za centimeter. To ni dobra lastnost. Je pa volanski obroč nov in če ne drugega, daje vsaj občutek, da vozite dražji avto. Pogonski sklop ni slab, močnejši dizel smo v loganu preizkusili prvič in moram reči, da nikakor ni podhranjen. Navora je dovolj, ni glasnega rožljanja, vrti se lepo, prestavna razmerja pa so tudi takšna, da šeste stopnje pri ročnem menjalniku ne boste pogrešali. Skratka, dobra in pri 6,8 litra na 100 km, kolikor je pil na testu, tudi varčna kombinacija in zato priporočljiv nakup, ko bodo ti motorji spet na ceniku.

Kot zapisano, s šibkejšim bencinskim motorjem in brez opreme stepway lahko logan MCV dobite že za 8.900 evrov. Ampak tudi dobrih 14 tisočakov za avto s 573-litrskim prtljažnim prostorom je nenormalno nizka cena. Pa povrhu sploh ne izgleda slabo, tako da niti v tem primeru ni potrebno sklepanje kompromisov, če niste v osnovi obremenjeni z znamko.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki dacia logan MCV 1.5 dCi 90 stepway prestige
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 2 ventila na valj
prostornina v ccm 1461
moč v kW (KM) pri vrt./min 66 (90) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 220 pri 1.750
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4528 x 1761 x 1590
medosna razdalja v mm 2635
prtljažnik v litrih 573
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1178 (502)
največja hitrost v km/h 170
pospešek 0-100 km/h v s 11,8
poraba (po normah EU) v l/100 km 4,1/3,8/3,9
poraba na testu v l/100 km 6,8
cena osnovnega vozila v EUR 8.800
cena testnega vozila v EUR 13.600
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 14.435

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 18. 8. 2019
Avgust 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29303101020304
05060708091011
1213  domača premiera - Toyota mobilne rešitve
1415161718
19202122232425
26  mednarodna premiera - škoda kamiq
mednarodna premiera - porsche cayenne coupe
272829  mednarodna premiera - mitsubishi L200
303101

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 385
renault captur 202
škoda octavia 196
volkswagen golf 196
nissan qashqai 163

Podatki veljajo za julij 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 47.080 novih avtov!

Anketa
Ali uporabljaš mobilni telefon med vožnjo?
951samo za klice 950ja, pišem tudi sporočila 949samo prostoročno 947nikoli, vedno ustavim


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: ursus
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 4 tedni  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 2 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 2 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 2 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 2 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 2 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 2 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 2 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 3 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 3 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 3 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 3 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 3 meseci  |