Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Če vas izgled ne prepriča, vas bo vožnja

Suzuki SX4 S-cross 1.6 DDiS 4WD TCSS elegance top

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Ko morajo oblikovalci pripraviti predlog za osvežen model, ne bi bil v njihovi koži. Sploh, če končni izdelek ni takšen, da bi bil vsem všeč. Vsaj za SX4 S-cross lahko rečem, da je bolje izgledal pred prenovo.
Če vas izgled ne prepriča, vas bo vožnja
Foto: Gašper Miš
8. 3. 2017 ob 12:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

razumna cena za zelo dober in bogato opremljen komplet avtomobila
lahkotna vožnja bo zadovoljila vsakogar, ki ni pristaš hitre vožnje
poraba goriva je zelo dobra ob štirikolesnem pogonu in robotiziranem menjalniku
novi menjalnik zadovolji želje tistih, ki se jim ne da prestavljati ročno
18 centimetrov oddaljenosti od tal pomeni, da ga ne bo ustavil vsak kolovoz
kljub cenenim materialom je izdelava zelo dobra
multimedijski sistem je bolj zmogljiv in ima nov zaslon
prilagodljivi sedeži omogočajo še bolj uporabno kabino
prostora je glede na mere veliko
robotizirani menjalnik je na voljo samo z najbogatejšim paketom opreme
menjalnik se v primerjavi s konkurenco ne odreže tako prepričljivo
izgled so v primerjavi s staro različico pokvarili
motor je precej glasen in robat
3,9
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.4 (5 glasov)
test suzuki SX4 S-cross 1.6 DDiS 4WD TCSS elegance top
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Ampak verjamem, da je moral biti šefom takšen bolj všeč, če so potrdili obliko. Ugotovili so, da kupci v tem razredu radi pokažejo svoje avte. Da si radi domišljajo, da so kupili terensko vozilo, zato so dodali predvsem več kroma in vse skupaj deluje bolj napihnjeno, če je to za vas najbolj pomembno. V resnici pa bodo morale bistveno bolj kupce tega avta navdušiti druge spremembe. Ob prenovi je za dodatnih 15 milimetrov višje od tal, skupno torej 18 centimetrov. S tem je že skoraj pravi SUV in gre brez sramu na kakšen lažji teren.

Suzuki želi ponujati avte, ki so dober kompromis med ceno in dobljenim. Znotraj sicer je malo boljša plastika kot prej, še vedno pa deluje dokaj ceneno. Mene sicer to prav nič ne moti, ker je izdelava dobra in nič ne škripa. Multimedijski sistem pa so si sposodili pri vitari in je z večjim zaslonom precej boljši od starega, čeprav bi mu lahko privoščili še boljšo ločljivost. Prostora je glede na mere dovolj, v prtljažnik pa gre zaradi sedežev s prilagodljivimi naslonjali 10 litrov več tovora, skupno 440.

Najbolj zaželen motor bo gotovo takšen 1,6-litrski turbodizelski štirivaljnik, ki je bil na voljo že prej in je z 88 kW, 120 'konji', dovolj zmogljiv, samo pri spodnjih vrtljajih malo len. Je pa precej glasen, sploh v mrzlih dneh razglašeno ropota, dokler ne prevozite nekaj kilometrov. Njegova boljša vrlina je ekonomičnost, ker je poraba komaj presegla 6 litrov nafte na 100 kilometrov pa ima samodejni, pardon, nov robotiziran dvosklopčni menjalnik in štirikolesni pogon.

Konkurenčni menjalniki so bolj odločni pri prestavljanju, suzukijev se včasih malo preveč obotavlja, ima pa še ročici, da prestavljate sami, če vas kaj moti. Nekaj izboljšav je na podvozju, čeprav se avto še vedno precej nagiba, ampak se pelje zelo lahkotno. Volan je tudi za nežne ročice in vseeno dovolj obtežen za dober občutek, vzmetenje zopet najprej udobno in vseeno dovolj čvrsto, da mu zaupate tudi kakšno težjo nalogo. Vožnja je točno takšna, kot jo od suzukijev pričakujemo, natančna, nezahtevna in zanesljiva kljub višji karoseriji, česar še zdaleč ne moremo reči za povprečnega predstavnika tako priljubljenega razreda križancev.

Štirikolesni pogon allgrip ni nič spremenjen in za to tudi ni potrebe. Očitno je, da v normalnih voznih razmerah pošilja ves navor na sprednjo os, kar se lepo odraža pri majhni porabi goriva. Po potrebi lahko voznik izbere še katerega od bolj zahtevnih programov, med katerimi izstopa ’lock’, ki zaklene prenos navora med osema v razmerju pol-pol in se obnaša kot neke vrste zapora sredinskega diferenciala, čeprav ga seveda nima. Prenos na zadnjo os poteka preko elektronsko nadzorovane magnetne suhe sklopke.

SX-4 S-cross je glede na mere zelo praktičen križanec. Največji plus je širok nabor opreme za razumno ceno. Vaš je lahko že za 16.700 evrov, takšen, ki ima dvosklopčni menjalnik, pa za vsaj 26.800 s popustom, ker je na voljo samo z dizelskim motorjem in najboljšim paketom opreme. Če vas izgled ne prepriča, vas bo gotovo vožnja.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki suzuki SX4 S-cross 1.6 DDiS 4WD TCSS elegance top
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1598
moč v kW (KM) pri vrt./min 88 (120) pri 3.750
največji navor v Nm pri vrt./min 320 pri 1.750
menjalnik robotiziran, šeststopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4300 x 1765 x 1575
medosna razdalja v mm 2600
prtljažnik v litrih 430
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1380 (490)
največja hitrost v km/h 175
pospešek 0-100 km/h v s 13,0
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,4/4,2/4,6
poraba na testu v l/100 km 6,4
cena osnovnega vozila v EUR 18.700 (*2.000 EUR popusta)
cena testnega vozila v EUR 28.800 (*2.000 EUR popusta)
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 29.200 (*2.000 EUR popusta)

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 18. 8. 2019
Avgust 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29303101020304
05060708091011
1213  domača premiera - Toyota mobilne rešitve
1415161718
19202122232425
26  mednarodna premiera - škoda kamiq
mednarodna premiera - porsche cayenne coupe
272829  mednarodna premiera - mitsubishi L200
303101

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 385
renault captur 202
škoda octavia 196
volkswagen golf 196
nissan qashqai 163

Podatki veljajo za julij 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 47.080 novih avtov!

Anketa
Ali uporabljaš mobilni telefon med vožnjo?
951samo za klice 950ja, pišem tudi sporočila 949samo prostoročno 947nikoli, vedno ustavim


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: ursus
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 4 tedni  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 2 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 2 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 2 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 2 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 2 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 2 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 2 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 3 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 3 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 3 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 3 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 3 meseci  |