Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Piljenje generacije

Renault clio TCe120 energy intens GT-line

Avtor prispevka: Iztok Krajnc
Clio je še vedno najbolje prodajan avtomobil pri nas, ki je po prenovi dobil veliko novega elana za nagovarjanje kupcev, predvsem pa se je tokratni bahal z opremo in izgledom GT-line.
Piljenje generacije
Foto: Gašper Miš
17. 3. 2017 ob 12:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

po prenovi clio izgleda še bolje
za športni pridih skrbijo dodatki opreme GT-line …
… ki so zunaj krivi za 17-palčna platišča, znotraj za školjkasta sedeža
odlična LED žarometa noč spremenita v dan
dnevne luči so našle svoj dom v žarometih
izboljšan multimedijski sistem R-link evolution je precej bolj tekoč
odziven motor vleče že pri nizkih vrtljajih
natančen šeststopenjski ročni menjalnik
podvozje je še vedno zelo dober kompromis dinamike in dnevne uporabnosti
kovinski vrh prestavne ročice je poleti prevroč, pozimi pa prehladen
preglednost nazaj bi lahko bila boljša
utesnjenost na zadnji klopi ostaja
nekateri materiali v kabini so še vedno ceneni
3,9
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.8 (4 glasov)
test renault clio TCe120 energy intens GT-line
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Po prenovi teh očitkov več ni, saj je clio, ki ga ponovno sestavljajo v novomeškem Revozu, dobil ravno toliko posodobitev, da se bo do konca aktualne generacije z lahkoto kosal z ostalimi tekmeci.

Že ob splovitvi leta 2012, ko je k nam zapeljala četrta generacija, smo mu v uredništvu malo zamerili, ker še ni ponujal LED-žarometov, niti zadnjih luči v LED-tehnologiji, pa čeprav je izgled že takrat namigoval, da bo to nekdaj imel. Po prenovi teh očitkov več ni, saj je clio, ki ga ponovno sestavljajo v novomeškem Revozu, dobil ravno toliko posodobitev, da se bo do konca aktualne generacije z lahkoto kosal z ostalimi tekmeci.

Sprememb pravzaprav ni veliko, sploh, če ne boste takoj primerjali najbolje opremljenih različic. Testni je tokrat premogel drugi najbogatejši paket intens, za povrhu pa še dodatke GT-line, ki pri cliu poprej niso bili na voljo. Veliko opreme seveda pomeni, da sta za osvetljevanje premierno skrbela LED-žarometa, ki sta okolico osvetlila za 20 odstotkov bolj kot klasične žarnice. Ja, dejansko se zdi, kot da ste ponoči ponovno spregledali, obenem pa je tudi zadek osvetljen z LED-tehniko, zaradi česar se v skladu z drugimi modeli v ponudbi ponoči na vsaki strani vidi svetlobni podpis v obliki črke C. Po drugi strani so tudi dnevne luči iz nam čudne lokacije na maski preselili v žarometa. GT-line je ’kriv’ še za krasna siva 17-palčna platišča, v sivi pa je še nekaj detajlov in del odbijača zadaj.

V notranjosti so dejansko popilili podrobnosti in ji namenili bolj fine materiale za boljše počutje potnikov. V prvi vrsti smo opazili nov volanski obroč, ki ne reže več prstov na prečkah, in izboljšano je delovanje multimedijskega sistema R-link evolution na 7-palčnem zaslonu, ki se ne zatika več kot prej. Športni dodatki GT-line tudi pustijo svoj pečat, saj sta sedeža spredaj zelo školjkasta in lepo objameta hrbet, poleg tega pa za poživitev skrbijo še modri šivi na volanu, ročici ročne zavore in na prestavni ročici. Slednja ima to hibo, da so ji nadeli kovinski vrh, ki je poleti preveč vroč, pozimi pa prehladen. Če sprednja sedeža namerno ustvarjata utesnjenost, je te še vedno preveč na zadnji klopi, po drugi strani pa prtljažnik s previsokim nakladalnim robom ponuja dvojno dno, da lahko bolj učinkovito vanj spravite povprečnih 300 litrov tovora.

Pred prenovo je bil v ponudbi clio GT, ki je predstavljal najhitrejši primerek v ponudbi pred divjim RS. Tesni clio nam je bil torkat celo bolj všeč od obeh prej omenjenih, saj sta imela oba eno veliko hibo, ki se ji reče robotizirani menjalnik EDC. Tokratni je namreč premogel natančen šeststopenjski ročni menjalnik, za katerega bi se odločili vsi v uredništvu. Učinkovito na sprednji kolesi prenaša moč 1,2-litrskega turbobencinarja, ki proizvede 88 kilovatov moči, torej 120 'konjev', in 205 njutonmetrov navora pri 2.000 vrtljajih. Ne sliši se veliko ampak je dovolj za zabavo. Devet sekund potrebuje do stotice in če boste pridni s tem finim menjalnikom, bo vedno suvereno poskočil na ukaz. Lahko bi sicer imel še malenkost daljšo zadnjo prestavo, da na avtocesti ne bi tako hitro postal glasen.

Cliu premetavanje med ovinki ne dela preglavic, ravno dovolj je čvrst, da zelo lepo sledi ukazom, dejansko že dolgo časa nismo tako uživali v malčku. Čeprav je res tudi, da je blaženje precej trdo in bo na slabih cestah s 17-palčnimi platišči hitro neudoben, bi si pa po drugi strani želeli še malo več odzivnosti od krmilnega mehanizma.

Skupaj s parkirnimi senzorji spredaj in zadaj, parkirno kamero ter sistemom za samodejno parkiranje stane takšen clio po ceniku 18 tisočakov, s popustom pa dva tisočaka manj, kar pomeni dosti zabave za vložen denar. Čeprav večini priporočamo samodejni menjalnik, bi tukaj absolutno izbrali ročni, ker bistveno bolj angažira voznika. Samo pri napisu GT-line na zadku bi se lahko bolj potrudili, ker so ga namestili postrani.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki renault clio TCe 120 energy intens GT-line
vrsta motorja turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1197
moč v kW (KM) pri vrt./min 88 (120) pri 5.500
največji navor v Nm pri vrt./min 205 pri 2.000
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4062 x 1732 x 1448
medosna razdalja v mm 2589
prtljažnik v litrih 300
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1168 (500)
največja hitrost v km/h 199
pospešek 0-100 km/h v s 9,0
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,8/4,5/5,3
poraba na testu v l/100 km 7,1
cena osnovnega vozila v EUR 11.390 (*1.400 EUR popusta)
cena testnega vozila v EUR 15.890 (*2.000 EUR popusta)
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 17.890 (*2.000 EUR popusta)

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 24. 7. 2019
Julij 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
01020304050607
0809  domača premiera - mercedes-benz A limuzina, GLC in GLC kupe
10  mednarodna premiera - BMW 1
11121314
15161718192021
22232425262728
29303101020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault captur 582
renault clio 504
dacia sandero 362
škoda octavia 251
renault megane 222

Podatki veljajo za junij 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 41.122 novih avtov!

Anketa
Ali uporabljaš mobilni telefon med vožnjo?
951samo za klice 950ja, pišem tudi sporočila 949samo prostoročno 947nikoli, vedno ustavim


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: copra
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 4 dnevi  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 6 dnevi  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 1 tedni  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 3 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 1 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 1 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 2 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 2 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 2 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 2 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 2 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 2 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 2 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 2 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 2 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 2 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 2 meseci  |