Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Nagajiva barva plina

Opel corsa 1.4 ecotec LPG color edition

Avtor prispevka: Iztok Krajnc
Oktobra 2014 so nam pri Oplu povedali, da na posodobljeni corsi nista niti dva panela enaka kot prej. Novosti pa zaživijo šele z živimi barvami ponudbe color edition, čeprav je testna corsa še bolj posebna.
Nagajiva barva plina
Foto: Gašper Miš
17. 8. 2016 ob 12:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

corsa z barvnim paketom navduši z barvo zunaj
tudi barvni dodati znotraj lepo poživijo kabino
prostorna notranjost navduši z velikim zaslonom na dotik
prevedeni meniji bodo lažje posredovali informacije voznikom
poraba plina je sicer velika, vendar liter stane samo 55 centov
investicija se vam povrne že po dobrih 25.000 kilometrih
vstopni model na plin stane 11.840 evrov
rezervoar za plin zapolni prostor za rezervno pnevmatiko
prostor v prtljažniku z 285 litri ostaja povprečen
menjalnik ima še vedno samo 5 prestav
še vedno je potrebno motor kar priganjati
poraba goriva v nobenem primeru ni majhna
v določenih garažnih hišah so vozila na plin prepovedana
3,6
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4 (2 glasov)

Za poživitev notranjosti je vsekakor kriv mladostni adam, ki je služil kot navdih za prijetno in napredno kabino. Slednja je bila pred prenovo že zelo dotrajana. Ne me narobe razumeti, vse je delovalo in bilo na svojem mestu, vendar je izgledalo preveč dolgočasno in bilo z rdeče-oranžno barvno kombinacijo merilnikov in zaslonov med vožnjo po temi občasno celo moteče. Testna corsa je imela z igrivo opremo color edition še zanimive vzorce na sedežih, izbirati je mogoče med petimi različnimi, predvsem pa so materiali boljši tako na izgled kot otip. Tudi armaturna plošča je iz mehkejšega materiala, da niti med vožnjo po najslabših cestah ne škripa. Pri Oplu so veseli, da lahko kupce razvajajo s širokim seznamom dodatne opreme, tako da je imela testna corsa ogrevan volan, vetrobransko steklo in sprednja sedeža, poleg tega še tempomat, parkirne senzorje spredaj in zadaj, tudi samodejno klimo.

Pa vendar je tokratna corsa posebna predvsem zaradi motorizacije, saj lahko motor za pogon uporablja tudi utekočinjen naftni plin, torej LPG. Sistem je tovarniško vgrajen, tako da je lahko kupec še bolj prepričan, da bo deloval brezhibno, seveda ne manjka niti garancija. Staro corso na plin smo že imeli na testu, kar lahko preberete tukaj, in takrat je za pogon skrbel zelo podhranjen 1,2-litrski motor, ki ga je bilo treba ves čas priganjati. Ker smo to omenili odgovornim pri Oplu, so nam zagotovili, da bo novi bistveno boljši. Pa je?

Je. Ne sicer bistveno, ker po novem 1,4-litrski bencinski motor proizvede 66 kilovatov, kar je 90 'konjev', torej samo 7 'konjev' več kot prej, ampak je razlika občutna. Corso je lažje pognati do večjih hitrosti in je tudi med običajno vožnjo ni potrebno ves čas priganjati, čeprav se pri 130 km/h na avtocesti motor vrti s 3.800 vrtljaji, ker ima samo 5 prestav. Ja, lahko bi imel tudi šesto, čeprav je zvočna zatesnitev dobra in vas hrup ne bo preveč motil. Corsina prednost se vsekakor pokaže v mestih, kjer lahko že pri 50 km/h prestavite v peto prestavo, zato bo za denarnico najboljše, če ne boste stalno vozili po avtocesti.

Še ena fina stvar je potovalni računalnik. Prej ga sploh ni bilo, zdaj pa lepo prikazuje, koliko je bencina, ker motor še vedno za zagon uporablja bencin, in koliko je plina. In kar je najlepše: ko sta oba rezervoarja goriva polna, torej 35 litrov plina in 45 litrov bencina, lahko prevozite tudi do 1.000 kilometrov. Brez skrbi, po zagonu motor samo kakšno minuto za delovanje uporablja bencin, nato po doseženi zadostni temperaturi samodejno preklopi na LPG. Če je kje potrebno, lahko z gumbom na armaturni plošči tudi ročno preklopite na bencin. Še to, merilnik goriva prikazuje količino izbranega goriva, torej ali utekočinjen naftni plin ali bencin.

Poraba plina ni majhna, na testu je znašala 8,7 litra na 100 prevoženih kilometrov, kar se sliši veliko, ampak trenutno stane liter plina 55 centov, torej se pelje kar ugodno. Sploh, ker je razlika v primerjavi z različico na bencin samo okroglih 1.000 evrov, tako da vstopni model na plin s petimi vrati stane 11.840 evrov, investicija pa se vam povrne že po dobrih 25.000 kilometrih. Če želite, da še izgleda tako kot corsa na posnetkih, bo pa treba odšteti slabih 16 tisočakov.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki opel corsa 1.4 ecotec LPG color edition
vrsta motorja bencinski s predelavo na LPG, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1398
moč v kW (KM) pri vrt./min 66 (90) pri 6.000
največji navor v Nm pri vrt./min 123 pri 4.000
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4021 x 1775 x 1479
medosna razdalja v mm 2510
prtljažnik v litrih 285
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1252 (398)
največja hitrost v km/h 175
pospešek 0-100 km/h v s 13,9
poraba (po normah EU) v l/100 km 7,1/4,7/5,6 (9,0/5,8/7,0)
poraba na testu v l/100 km 8,7
cena osnovnega vozila v EUR 10.440
cena testnega vozila v EUR 13.140
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 15.780

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 1. 12. 2020
December 2020
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30010203040506
07080910111213
14151617181920
21222324252627
28293031010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 297
škoda octavia 280
nissan qashqai 198
renault captur 165
volkswagen golf 152

Podatki veljajo za oktober 2020.

Letos je bilo v SLO prodanih 47.781 novih avtov.

Anketa
Bodo cene goriv kmalu šle v nebo?
979Bom pač nalival, kjer bo ceneje! 978Zagotovo, nekdo mora zaslužiti. 977Upam, da ne. 976Ne, še naprej bo vse po 1 EUR!


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 2 tedni  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 2 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 tedni  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 1 meseci  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 1 meseci  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 1 meseci  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 1 meseci  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 1 meseci  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Prenovljena aplikacija DRAJV pred 2 meseci  | 
Toyota Slovenija Skupaj s partnerji za poostrenje ... pred 2 meseci  | 
Kia Najvišji tržni delež v zgodovini pred 2 meseci  | 
Renault, Nissan & Uber Elektrificirane vožnje v Evropi pred 2 meseci  | 
Toyota Slovenija Visoko srečanje pred 2 meseci  | 
GiroCarShare Najemi moje vozilo in ohrani naš planet pred 3 meseci  | 
Continental Avtodomi bolj priljubljeni kot kadar ... pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Manj prehitrih v Markovcih pred 4 meseci  | 
Continental & Extreme E Dirka za spremembe pred 4 meseci  | 
Suzuki Slovenija Sponzorska vozila za Judo zvezo ... pred 5 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Širitev delovnega časa poslovalnic pred 6 meseci  |