Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Hip-hop za velike

Opel insignia sports tourer 2.0 CDTi innovation

Avtor prispevka: Anže Jereb
Dobrega konja se ne menja, pravi pregovor, a v avtomobilskem svetu to ne velja. Ko je čas za novo generacijo, je pač čas, in če želi novi model še vedno navduševati kupce, mora popraviti hibe svojega predhodnika.
Hip-hop za velike
Foto: Gašper Miš
10. 7. 2018 ob 7:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

pet metrov dolžine lepo skrije v sloki in atraktivni obliki
namestitev za volanom je odlična, sprednja sedeža vrhunska
na zadnjih sedežih bodo zadovoljni celo poslovneži
odprtina za smuči uporabnost prtljažnika lahko precej poveča
ergonomija je precej dobra, stikal je malo, vse skupaj je pregledno
zaslon na dotik je uporabniško enostaven
matrične LED luči so vrhunske
vozne lastnosti so ena od velikih odlik avtomobila
motor s 125 kW moči nima težav s premikanjem vozila …
… bo pa ob bolj dinamični vožnji zlahka zahteval več kot 8 litrov goriva
ročni menjalnik je sicer zelo dober, malo bolj čvrst pomik ročice bi si še želel
okrasni elementi v notranjosti škripajo, če se jih dotaknejo prsti
glede na zunanje mere bi bilo lahko še več prostora znotraj, predvsem prtljažniku
merilniki kljub delni digitalnosti delujejo zastarelo
4,0
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4 (21 glasov)
test opel insignia sports tourer 2.0 CDTi innovation
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Opel je imel zadnja leta precejšnjo težavo s shujševalnimi kurami in njihovi avtomobili so bili kljub simpatičnim oblinam vedno malce preobilni.

Opel je imel zadnja leta precejšnjo težavo s shujševalnimi kurami in njihovi avtomobili so bili kljub simpatičnim oblinam vedno malce preobilni. Saj veste, kot tiste manekenke, ki so sedaj tako priljubljene, ker imajo kakšno 'kilco' preveč. Vse lepo in prav, dokler od njih ne zahtevate, da naredijo popoln preval naprej. Ali pa od insignie ne zahtevate, da poplesava med zavoji. Govorim o prejšnji generaciji, da bo jasno, nova nima težav, četudi jo povabite na hip-hop.

Torej, da je novinka zrasla v vse smeri, smo zapisali že v tem testu. Tudi karavanska je in do dolžine petih metrov ji zmanjka le še dober centimeter. Kljub temu ne izgleda okorno, prav sloka je in simpatična, meni se še posebej zanimiva zdita okrasna loka zadaj, ki se zajedata v luči. Tudi znotraj nimam veliko pripomb, stikal je malo in v fizični obliki so predvsem tista, ki jih najpogosteje potrebujete, torej za radio in klimatsko napravo, za vse ostalo skrbi pregleden zaslon na dotik. Tudi odlagališč je dovolj, voznikovo okolje je moderno in prijetno.

Je pa res, da je insignia v segmentu, kjer so kupci zahtevni in konkurenti nepopustljivi, zato dodajam, da okrasna plastika pod osrednjim zaslonom in tudi drugod zaškripa, če nanjo pritisnete, kar ni ravno pohvalno, je pa vsaj tiho med vožnjo in če jo pustite na miru. Iskanje dlak v jajcu bi dodalo še, da ne vidim smisla za samodejno vključevanje gretja sedeža v hladnih dneh in tudi samodejni vklop sistema lane assist ob ponovnem vklopu motorja me je zmotil. A za slednjega razumem, da se ponovno vključi, ker vendarle skrbi za varnost. Priporočam pa vzvratno kamero in morda tudi sprednjo, ker je avto res dolg, tudi nos je kar zajeten.

Še kakšno lahko rečemo o prostornosti, kajne? Prtljažnik ponuja 560 litrov prostornine, kar v segmentu ni poseben 'uaaau', je pa precej praktičen. Malo tudi zaradi sredinske odprtine, skozi katero lahko potisnete daljše predmete, recimo smuči, pa bosta zadaj še vedno dva potnika čisto normalno sedela. Precej razkošno, prostora je veliko tudi, če ste zelo visoki. Spredaj pa itak, položaj za volanom je med najboljšimi, sedeža sta vrhunska, takšna z ergonomskim certifikatom AGR sicer doplačljiva, ampak vsekakor ena boljših lastnosti vozila.

Dejansko pa največji plus dajem vožnji, kjer se izgubljeni kilogrami konkretno poznajo. Insignia ni boljša le v primerjavi s prejšnjo generacijo, ampak je vozniško odlična tudi, ko jo postavim ob bok tekmecem. Zelo lahkotna, natančna in prijetna, prav igrivo se zapodi v zavoje in tam boste ob še kar dobrem krmilnem mehanizmu uživali. Če sem spet malenkosten, pri krmiljenju bi v takšnih hitrih trenutkih želel malo več upora in 'teže', ker bi bil potem še bolj komunikativen, a mi je bila za vsak dan in prevladujoče umirjene vožnje njegova lahkotnost vseeno všeč. Krmiljenje je dosti manj umetno po občutku kot v astri. Po drugi strani pa je insignia zelo udobna. Ko bo treba na sestanek peljati zahtevne poslovne partnerje ali uspavati majhne otroke, bo super. Celo na ’18-kah’.

Motor s 125 kW moči oziroma 170 ’konjički’ nima nobenih težav s premikanjem avtomobila.

Motor s 125 kW moči oziroma 170 ’konjički’ nima nobenih težav s premikanjem avtomobila, vedno se zdi povsem dovolj zmogljiv, je tudi dovolj uglajen za ušesa, porabil pa bo okoli 7 litrov ali kakšen deciliter več. V povprečju kar v redu. Tudi menjalniku kaj dosti ne bom očital, je natančen in njegovi hodi dovolj kratki, vsekakor pa v takšen karavan bolj sodi samodejni menjalnik, bo vožnja še prijetnejša in lagodnejša.

40.675 EUR pride takšna insignia in dejansko nimam veliko zamer. Za pogledat je simpatična, pelje se zelo dobro, ergonomija štima, le materiali jo do določene mere malo očrnijo, še posebej, ker je z dodanimi centimetri glede na prejšnjo generacijo posegla v segment, kjer so tekmeci še bolj resni. V šoli bi imela super ocene, sošolci bi rekli, da je pametnjakovič. Do genija pa ji malo zmanjka.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki opel insignia sports tourer 2.0 CDTI start/stop innovation
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1956
moč v kW (KM) pri vrt./min 125 (170) pri 3.750
največji navor v Nm pri vrt./min 400 od 1.750 do 2.500
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4986 x 1863 x 1500
medosna razdalja v mm 2829
prtljažnik v litrih 560
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1633 (607)
največja hitrost v km/h 223
pospešek 0-100 km/h v s 8,9
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,9/4,4/5,6
poraba na testu v l/100 km 8,1
cena osnovnega vozila v EUR 23.200
cena testnega vozila v EUR 28.700
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 40.675

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 15. 11. 2019
November 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
28293031010203
040506  domača premiera - ford ranger
07  domača premiera - audi Q3 sportback
080910
11121314  domača premiera - toyota GR supra
151617
181920  domača premiera - volkswagen T6.1
2122  mednarodna premiera - opel corsa
2324
2526  mednarodna premiera - subaru forester
2728293001

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
nissan qashqai 194
volkswagen tiguan 160
renault captur 159
renault clio 152
škoda octavia 146

Podatki veljajo za september 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 57.408 novih avtov!

Anketa
Kako se odločiš za nov avto?
957Ati kupi. 956An ban, pet podgan. 955Pogledam novosti na salonu. 954Kupim boljšega od soseda. 953Kdo še danes vozi avto? 952Vedno kupim isto znamko.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Bee
Obvestila
Regia Group Dolg zmanjšali za 100 milijonov evrov pred 2 dnevi  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Vozi desno, prehitevaj levo! pred 3 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 3 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 4 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 5 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 5 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 5 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 5 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 5 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 5 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 5 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 6 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 6 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 6 meseci  |