Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Vreča mešanih občutkov

Mitsubishi eclipse cross 1.5 MIVEC turbo 2WD intense+

Avtor prispevka: Jure Cehner
Vreča mešanih občutkov, to je novi mitsubishi eclipse cross. Pozabimo na to, ali je oskrunil legendarno ime eclipse ali ne, dejstvo je, da je križanec, zato je že po definiciji manj zaželen v krogih ljubiteljev vožnje.
Vreča mešanih občutkov
Foto: Gašper Miš
2. 7. 2018 ob 13:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

krasna, prelivajoča se, šestplastna barva
kakovostna izdelava brez čričkov
relativno zadovoljiv izgled, močno odvisen od tega, iz katerega kota ga gledate
dober uporabniški vmesnik, katerega uporabo skazi le drsna ploščica
razmeroma ugodna cena za močan motor in bogato opremo
odlično podvozje, ki se dobro znajde na vseh tipih podlage
čvrst, prijeten menjalnik za pretikanje prestav
motor je fin pri višjih vrtljajih …
… pri spodnjih pa navora praktično ni, zato se ob speljevanju pripravite na ugašanje
tretja postavka o izgledu spada tudi med minuse
četrta postavka o vmesniku spada tudi sem
preklano zadnje steklo služi samo zunanjemu izgledu, pa še to v zelo omejeni meri
z 9 litri na 100 km je enostavno preveč požrešen
precej dolgočasna notranjost
ime eclipse je oskrunjeno
3,6
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.4 (17 glasov)
test mitsubishi eclipse cross 1.5 MIVEC turbo 2WD intense+
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Pa ne daje le zaradi tega mešanih občutkov. Dvomi se porodijo že, ko ga prvič vidite; nekoč je bil eclipse glavni akter v mokrih sanjah vsakega nadobudnega 'tunerja', zdaj je pa z dodanim cross naziv za privzdignjen avto za, roko na srce, starce. Spredaj je kroma na tone in zato izgleda še relativno v redu, za zadek pa nisem več prepričan, kaj bi si mislil. Imam ... mešane občutke. Saj izstopa, kar je pač nuja v tem razredu, če se želi obdržati nad gladino, ampak ločeno steklo zadaj je kar pogumna poteza, za katero nisem prepričan, da bo povsod padla na plodna tla. In če že vam zunanji izgled ustreza, vam pogled nazaj iz kabine nikakor ne bo. V avtu tega razreda se mi pač okrnjena vidljivost ne zdi sprejemljiva, dizajn gor ali dol. Brisalec nato kajpak očisti samo zgornjo polovico, ker ga spodaj ni, zato jasno vidite samo strehe drugih avtov.

Zadaj boste našli sedeže s kar 9-stopenjsko nastavitvijo naklona ter pomično deljeno klop. Pravijo, da drsa naprej in nazaj za 20 centimetrov, čeprav na oko se zdi vsaj še za tretjino več. Zelo uporabna zadeva, skratka, če od vas situacija zahteva večji prtljažni prostor, potniki pa so bodisi neobstoječi ali izjemno majhni. V tem primeru si boste čestitali za nakup. Torej, križanec in enoprostornik obenem? Skoraj, le da pri enoprostornikih običajno bolje vidiš ven.

 

Kako pa se počuti voznik? Ergonomsko mu spredaj nič ne manjka, dizajnerji pa so na lepo ukrivljeno plastiko v osrednjem delu armaturne plošče še posebej ponosni. Razen tega pa vznemirljivega na armaturi sicer ni prav nič. Proti kakšnemu peugeotu 3008 je v bistvu skrajno dolgočasna, čeprav so uporabljeni materiali čisto na nivoju; trda plastika se nahaja samo v spodnjih delih kabine. Uporabniški vmesnik je tudi fin, hiter in zelo pregleden, čeprav vam bo življenje rahlo moril 'touchpad', kot je na vašem prenosnem računalniku, ampak ni tako neroden kot v lexusih. Ne upravljate namreč s kurzorjem kot tam, temveč le s smermi premika, torej skačete od enega gumba do drugega. To je hitreje in varnejše. Boste pa že od odpreme invite dalje z avtom tudi zelo povezani. Tako zelo, da boste morali uporabljati navigacijo z vašega telefona prek Apple CarPlay ali Android Auto, saj njihove sploh ni v ponudbi. Pogumna odločitev, ampak najboljše navigacije so itak v vaših telefonih, zato njihov pogum čisto odobravamo, samo še Google se mora odločiti, da podpre storitev tudi pri nas.

Vožnja? Mešani občutki, uganili ste. Motor je 1,5-litrski turbobencinski s 120 kW oz. 163 'konji', kar je vrh glave na papirju. Tudi v praksi, tam od 2.200 vrtljajev dalje, z manj kot toliko pa bo že težko speljati z mesta. Okoli 1.000 vrtljajev je navor praktično ničeln, zato nerad priznam, da mi je avto na testu vsaj trikrat 'crknil'. Če dokupite neskončnostopenjski CVT-menjalnik, teh problemov ne bo, ampak bodo drugi, bolj glasnega tipa. Sicer je ročni super, zelo japonski, natančen in prijetno težak za prestavljati. Če ga boste imeli s tem motorjem, se boste zagotovo zalotili prestavljati pozneje, saj šele ob priganjanju motor dobi pravi, zanimiv zvok, pa vrti se tudi zelo rad.

Kar se lege na cesti tiče, pa dejansko nimam pripomb, prijetno je čvrst in v zavojih vliva zaupanje. Se ne čudim, pri Mitsubishiju so itak specialisti za SUV-je in znajo prirediti podvozje tudi za te bolj nežne predstavnike. Zadaj so mu dali večtočkovno vpeto premo, spredaj pa MacPhersonovo. Eclipse cross ima sicer outlanderjevo platformo, zato je prava škoda, da je imel testni avto samo sprednji pogon; tisti na vsa štiri kolesa je gotovo bolj zanimiv, da zmogljivosti ne omenjam. In še bolj požrešen; raje ne vem, koliko pije tisti, že tale se je gibal okoli devetih litrov, kar je v današnjem času preveč.

Tudi če vam rdeča barva načeloma ni všeč, vam točno tale težko ne bo. Šestplastna je, zato se malenkostno preliva in imate iz različnih kotov svetlobe vsakič malenkost drugačen avto. Pravijo ji diamantno rdeča in je zagotovo vredna 550 evrov, kolikor hočejo doplačila. V bistvu je celo poceni. Skupaj za paket intense + (ta plus pomeni še dodatne projekcijski prikazovalnik in parkirne senzorje) pa boste s popustom morali odšteti dobrih 24 jurjev. Ni predrag, ampak kljub temu je vreča mešanih občutkov. Predvsem zato, ker je konkurenca v tem segmentu tako zelo dobra.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki mitsubishi eclipse cross 1.5 MIVEC turbo 2WD intense+
vrsta motorja turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1499
moč v kW (KM) pri vrt./min 120 (163) pri 5.500
največji navor v Nm pri vrt./min 250 od 1.800 do 4.500
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4405 x 1805 x 1685
medosna razdalja v mm 2670
prtljažnik v litrih 341/448
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1455 (595)
največja hitrost v km/h 205
pospešek 0-100 km/h v s 10,3
poraba (po normah EU) v l/100 km 8,2/5,7/6,6
poraba na testu v l/100 km 8,6
cena osnovnega vozila v EUR 21.890 
cena testnega vozila v EUR 26.490 
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 28.467 

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 21. 7. 2019
Julij 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
01020304050607
0809  domača premiera - mercedes-benz A limuzina, GLC in GLC kupe
10  mednarodna premiera - BMW 1
11121314
15161718192021
22232425262728
29303101020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault captur 582
renault clio 504
dacia sandero 362
škoda octavia 251
renault megane 222

Podatki veljajo za junij 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 41.122 novih avtov!

Anketa
Ali uporabljaš mobilni telefon med vožnjo?
951samo za klice 950ja, pišem tudi sporočila 949samo prostoročno 947nikoli, vedno ustavim


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: drec
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 1 dnevi  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 2 dnevi  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 4 dnevi  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 3 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 1 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 1 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 1 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 1 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 2 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 2 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 2 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 2 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 2 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 2 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 2 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 2 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 2 meseci  |