Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Kam so se skrili otroci

Hyundai grand santa fe 2.2 CRDi AWD AUT impression

Avtor prispevka: Anže Jereb
Le dobrih deset odstotkov kupcev bo bojda pri nas poseglo po večjem grand santa fe, pričakujte pa ogromno prostora in predvsem veliko udobja. Tole je umirjen potovalnik.
Kam so se skrili otroci
Foto: Jure Cehner, Gašper Miš
24. 1. 2018 ob 7:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

s prenovo je svoja leta nekoliko skril in postal bolj zanimiv
znotraj je prostora naravnost ogromno, zlasti v prvi in drugi vrsti
tudi tretja vrsta je zaradi pomičnosti druge dovolj 'razkošna' za sedenje odraslih
odlagališč je veliko, za takšen avtomobil se to spodobi
ogromen je tudi prtljažnik, za dopust bo pravšnji
nov zaslon je odziven, meniji pregledni
oprema je zelo bogata
edini motor v ponudbi se zdi po moči ravno pravšnji
materiali armaturne plošče kažejo na to, da je santa fe kot model že precej star
občutek na volanu je preveč umeten in dokaj slab
mehkeje nastavljeno blaženje pomeni, da ga ne mučite s hitro vožnjo po zavojih
motor je precej 'žejen', poraba je bila vedno preko 9 litrov
na slabih podlagah grand santa fe pretresa potnike
3,8
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.4 (18 glasov)
test hyundai grand santa fe 2.2 CRDi AWD AUT impression
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Samo dva razloga najdem, zakaj tega kolosa ne priporočam.

Samo dva razloga najdem, zakaj tega kolosa ne priporočam. Ker je tako zajetnih mer, boste svoje otroke vedno iskali pol ure, saj se lahko skrivajo na katerikoli od treh vrst sedežev ali pa v prtljažniku, ki meri 634 litrov. Drugi razlog je ta, da se celo na šestem in sedmem sedežu sedi dobro, ker je druga sedežna klop pomična po dolžini, zato boste vedno morali voziti preveč ljudi.

Če dam šalo na stran, lahko dodam, da je prenova modelu grand santa fe, o katerem smo obširneje sicer pisali že tule, prinesla predvsem bolj nastopaški izgled. Bolj izrazita šesterokotna maska in 'ledice' spredaj ga naredijo bolj resnega in odločnega, izgleda bolj napadalno, čeprav je povsem nežna dušica. Znotraj hvalim predvsem to, da so mu namenili večji 8-palčni zaslon, ki je zelo pregleden in dovolj odziven, všeč mi je, da so tudi ostala stikala priročna in je odlagališč veliko.

O prostornosti tole: spredaj in na zadnji klopi se sedi naravnost kraljevsko, dva ali celo trije otroci se bodo počutili odlično, lahko jih posedete celo tako daleč nazaj, da z nožicami niti ne bodo uspeli umazati hrbtne strani sprednjih dveh sedežev. Če klop vzdolžno pomaknete naprej, bo precej prostora tudi povsem zadaj. Za izjemno udobno vožnjo odraslih potnikov morda še vedno ne ravno dovolj, vsekakor pa za segment pohvalno veliko. Naš Gašper ni mogel verjeti, da se z glavo ni dotikal stropa in je s koleni še vedno lahko migal levo in desno, ker niso bila zabita v sprednji sedež.

Pri motorjih ne boste izbirali, na voljo je le 2,2-litrski CRDi s 147 kW oziroma 200 'konjički'. Precej suvereno potegne, čeprav ga po drugi strani rad tudi precej 'cukne', poraba na testu je bila vedno preko 9 litrov na 100 km. Je pa grand santa fe res velik avtomobil, kar terja svoj davek. Dober je za umirjeno vožnjo, za potovanja je krasen, ker je predvsem mehak, slabe ceste pa ga kot vsakega visokega predstavnika razreda vseeno kdaj presenetijo in potem pretresa potnike.

Nikakor pa ne pričakujte, da se bo posebej dobro odrezal, ko ga boste mučili s kakšno hitro vožnjo. Občutek na volanu je preveč umeten in nagibanja je v tem primeru veliko, zato tudi poudarjam, da je grand santa fe nežna dušica. Zadnjič smo zapisali, da je pri večjih hitrostih precej glasen, prenova je očitno poskrbela tudi za boljšo zvočno izolacijo, ker je bilo tokrat v kabini nekaj manj hrupa. Glede na umirjen karakter avtomobila vsekakor priporočamo, da si privoščite še samodejni menjalnik, ker takšen 'potovalnik' potem izkušnjo dvigne še na malce višji nivo.

Za takšen znesek dobite enega najbolj kolosalnih avtomobilov na naših cestah.

Ob bogati opremi je jasno, da cena ne bo majhna. V primeru testnega avtomobila to pomeni dobrih 55 tisočakov, zato odmislite, da je Hyundai še vedno poceni znamka. Drži pa tudi, da za takšen znesek dobite enega najbolj kolosalnih avtomobilov na naših cestah, veliko uporabnosti in prilagodljivosti, dober motor in prav takšen menjalnik pa tudi precej bogato opremo. Pravzaprav se mi zdi celoten avtomobil bistveno prijetnejši od manjšega tucsona, ki je dejansko novejši. Prav veliko pripomb nimam, še najbolj pogrešam boljši občutek na volanu, ki je pravzaprav v tako umirjenem avtomobilu le postranskega pomena.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki hyundai grand santa fe 2.2 CRDi 4WD AUT impression 
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2199
moč v kW (KM) pri vrt./min 147 (200) pri 3.800
največji navor v Nm pri vrt./min 440 od 1.750 do 2.750
menjalnik samodejni, šeststopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4905 x 1885 x 1695
medosna razdalja v mm 2800
prtljažnik v litrih 176/634
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 2132 (498)
največja hitrost v km/h 201
pospešek 0-100 km/h v s 10,3
poraba (po normah EU) v l/100 km 8,3/6,3/7,0
poraba na testu v l/100 km 9,6
cena osnovnega vozila v EUR 48.600
cena testnega vozila v EUR 54.870
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 55.330

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 25. 6. 2019
Junij 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
27282930310102
03040506  domača premiera - ford mondeo hibrid karavan
07  domača premiera - toyota camry hybrid
0809
10  domača premiera - peugeot 508 SW
111213  domača premiera - citroën praznuje 100 let
14  domača premiera - digitalno doživetje z BMW
1516
17  domača premiera - Mercedes-Benz V
18  domača premiera - jaguar I-pace
1920  domača premiera - Varno v poletje z AVP
212223
24252627282930

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 476
škoda octavia 365
dacia sandero 330
fiat 500 315
volkswagen polo 281

Podatki veljajo za maj 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 34.155 novih avtov!

Anketa
Ali uporabljaš mobilni telefon med vožnjo?
951samo za klice 950ja, pišem tudi sporočila 949samo prostoročno 947nikoli, vedno ustavim


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: sila2504
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 6 dnevi  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 2 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 2 tedni  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 1 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 1 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 1 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 1 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 1 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 1 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 1 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 1 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 1 meseci  | 
Razstava umetnin Slovenca v Dubaju Preboj na zahtevnem arabskem trgu pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Uspešno zaključena prva terenska ... pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Manjša uporaba telefonov, boljša ... pred 2 meseci  | 
Ford Bi zmanjšali stroške za gorivo? pred 2 meseci  |