Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Menjava spola

Nissan micra 0.9 IG-T tekna

Avtor prispevka: Anže Jereb
Nova micra za razliko od prejšnjih ne nagovarja več le žensk, ampak tudi moške. S svojo drzno obliko morda predvsem moške. Pa zna poleg zanimivih linij ponuditi še kaj?
Menjava spola
Foto: Gašper Miš
3. 1. 2018 ob 7:00
Komentarjev: 2

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

če želite dinamično zašiljen mali avto, je micra prava izbira
z barvnimi dodatki deluje kot mali dirkalnik
le nekaj stikal in odlična ergonomija povečata udobje in varnost
velik zaslon na dotik je pregleden in enostaven za uporabo
barvna razgibanost močno popestri notranje vzdušje
položaj za volanom je med boljšimi, sedeža sta super
glede na zadržane mere je presenetljivo prostorna
vozne lastnosti so precej dobre in avtomobil igriv …
… bi pa lahko bil občutek na volanu boljši
naslonjalo zadnje klopi se ne podre do vodoravnega položaja
zadnja stekla se odpirajo 'na ribiča'
trivaljni motor ni posebej miren in pri nizkih vrtljajih je povsem anemičen
notranje okolje je večinoma iz trde plastike
3,9
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.8 (16 glasov)
test nissan micra 0.9 IG-T tekna
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Micra je bila vedno poseben malček, ki je kupce polariziral in pravzaprav nagovarjal le en spol. Vedno ženske, moškim je bilo v njej skoraj nerodno, zlasti zadnji dve generaciji sta bili čisto punčkasti. Prav vsi ostali tekmeci so bili bolj nevtralni in se pri kupcih niso tako suvereno nagibali proti le enemu spolu. Ob tej novi me zato ne preseneča, da je žena rekla, da ji ni všeč. Ker še vedno ostaja oblikovno zanimiva le za en spol, a tokrat za moški. Moja je prav rekla: "a to je micra?"

Ja, oblikovno je pravo nasprotje prejšnjim in vidi se, da Nissan veliko stavi prav na udarno zunanjost. Linije so prisekane, nosek pravzaprav agresiven gobec in nasploh izgleda zelo simpatično. Meni so všeč še barvni dodatki, ker z njimi deluje kot majhen dirkalnik, in vidim, da so tudi vam, ker se pogledi kar lepijo nanjo. V tem je podobna prvi generaciji, če dobro pomislim, ker takratni super turbo ni bil prav nič poženščen.

Znotraj mi je tudi všeč, malo zaradi enake barvne teme kot zunaj in čeprav so ostali materiali trdi, notranjosti kaj dosti ne zamerim. Zaslon je pregleden, stikal je zelo malo, zato je ergonomija med boljšimi, sedim zelo dobro, volan lepo sede v roke, do sem je čisto vse super. Celo prostora je dovolj, čeprav avto nima niti štirih metrov. Za štiri vsekakor, prtljažnik pa je s 300 litri tudi dovolj radodaren. Moti, da je tudi pri takšni bogati opremi tekna zadaj še vedno potrebno stekla pomikati na roke, česar v avtomobilu že dolgo nisem videl, celo v malčkih ne. In da ob želji po premijskem vzdušju, vsaj tako pravijo pri Nissanu, materiali sploh ne pokajo od kakovosti, potnike na zadnji klopi obdaja le trda plastika. Tudi naslonjalo zadnje klopi se ne podre povsem do ravnine, kar bi seveda povečalo uporabnost.

Morda sem zaradi tako ostre oblike pričakoval tudi ostre vozne lastnosti. Seveda se nagiba bistveno manj od prejšnje generacije in po eni strani dokaj čvrsto podvozje zagotavlja precej suverene vozne lastnosti, nekoliko jih pokvari le prelahkoten volan. Občutek na njem je preveč umeten, da bi res navdušil, verjamem pa, da bo kakšna močnejša različica, navijam za micro GT, ponudila boljšega. Ker tole ni dirkalnik, vse skupaj ne moti toliko in bolj cenim, da je avtomobil vseeno dovolj udoben in zelo okreten. Že dolgo nisem tako užival v enostavnosti parkiranj. Priporočam pa vzvratno kamero, ker so stekla na zadnjem delu dokaj majhna in posledično preglednost ni med najboljšimi. Tako pač je, športna silhueta vzame svoj davek a ni prehudo.

Ta micra se je očitno 'rodila' na ekvatorju, ker pri nastavljenih 18ih stopinjah še vedno piha toplo, ker je po njeno to očitno že hladno.

Med bolj zanimivimi malenkostmi, ki smo jih opazili v času testa, izpostavljam tri. Ta micra se je očitno 'rodila' na ekvatorju, ker pri nastavljenih 18ih stopinjah še vedno piha toplo, ker je po njeno to očitno že hladno. Leva noga se nam je ob počivanju nekajkrat zataknila ob plastiko na tleh, hecna je tudi razporeditev zvočnikov v vozilu. Če voznik glavo nasloni na vzglavnik ali pa jo ima kakšnih 10 centimetrov bolj naprej, je razlika v zvoku izjemna. Očitno v enem od položajev prejme zvok iz vseh okoliških zvočnikov, v drugem pa ne.

Pri 0,9-litrskem bencinskem trivaljniku s 66 kW imam deljeno mnenje. Je spodobno zmogljiv in porabi slabih sedem litrov, kar sicer ni poseben dosežek, sploh glede na majhno prostornino ne, ni pa tudi posebej veliko. Če ga boste priganjali, vam bo postregel z izrazitim turbinskim piskanjem, kar je meni že všeč, ker se mi potem zdi, da se peljem 300 km/h, pa čeprav niti v naselju nisem prehiter. Po drugi strani pa se mi zdi motor vseeno preveč anemičen, pri nizkih vrtljajih je hudo len, na avtocesti pa glasen. Pri tem tudi le 5 prestav povprečno natančnega menjalnika ne pomaga. In trivaljni zvok tudi ni nekaj najlepšega na svetu pa še cukne vedno, ko po prestavljanju močneje pohodite plin, zato je jasno, da je namenjen bolj umirjeni vožnji.

Micra je sedaj torej bolj vsestranska, z atraktivno obliko bo privabljala tudi oziroma najbrž kar predvsem moške, znotraj je prostorna in dodelana, vseeno pa v takšnem primeru za 18 tisočakov in pol pogrešam nekaj več uglajenosti, ki jo znajo drugi tekmeci ponuditi. Motor bi bil lahko bolj umirjen, tudi podobni trivaljniki to pogosto znajo, materiali bi bili lahko boljši in hrupa pri večjih hitrostih bi bilo lahko manj. Zato pozabite na neke 'premium-obljube', ki jih deli Nissan, temveč novo micro jemljite zgolj kot atraktivno oblikovan mali avto. Ne glede na vaš spol.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki nissan micra 0.9 IG-T tekna
vrsta motorja turbobencinski, trivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 898
moč v kW (KM) pri vrt./min 66 (90) pri 5.500
največji navor v Nm pri vrt./min 140 pri 2.250
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 3999 x 1743 x 1455
medosna razdalja v mm 2525
prtljažnik v litrih 300
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1001 (449)
največja hitrost v km/h 175
pospešek 0-100 km/h v s 12,1
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,8/3,9/4,6
poraba na testu v l/100 km 6,7
cena osnovnega vozila v EUR 12.700
cena testnega vozila v EUR 17.300
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 18.500

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
Ni slike
pravi:
A ni to Renault Clio? Pa se kr drag za kopijo Clio-ta
(pred 2 leti )
Ni slike
lt8589 pravi:
Moj Grande je biu tudi na ekvatorju narejen. Isti problem s klimo, 18 stopinj in še vedno piha vroč zrak ????
(pred 2 leti )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 1. 12. 2020
December 2020
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30010203040506
07080910111213
14151617181920
21222324252627
28293031010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 297
škoda octavia 280
nissan qashqai 198
renault captur 165
volkswagen golf 152

Podatki veljajo za oktober 2020.

Letos je bilo v SLO prodanih 47.781 novih avtov.

Anketa
Bodo cene goriv kmalu šle v nebo?
979Bom pač nalival, kjer bo ceneje! 978Zagotovo, nekdo mora zaslužiti. 977Upam, da ne. 976Ne, še naprej bo vse po 1 EUR!


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 2 tedni  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 2 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 tedni  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 1 meseci  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 1 meseci  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 1 meseci  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 1 meseci  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 1 meseci  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Prenovljena aplikacija DRAJV pred 2 meseci  | 
Toyota Slovenija Skupaj s partnerji za poostrenje ... pred 2 meseci  | 
Kia Najvišji tržni delež v zgodovini pred 2 meseci  | 
Renault, Nissan & Uber Elektrificirane vožnje v Evropi pred 2 meseci  | 
Toyota Slovenija Visoko srečanje pred 2 meseci  | 
GiroCarShare Najemi moje vozilo in ohrani naš planet pred 3 meseci  | 
Continental Avtodomi bolj priljubljeni kot kadar ... pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Manj prehitrih v Markovcih pred 4 meseci  | 
Continental & Extreme E Dirka za spremembe pred 4 meseci  | 
Suzuki Slovenija Sponzorska vozila za Judo zvezo ... pred 5 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Širitev delovnega časa poslovalnic pred 6 meseci  |