Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Ni še za staro šaro

Nissan juke 1.5 dCi 2WD N-tec

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Nissan je leta 2010 z modelom juke presenetil konkurenco in kupce. Z ekstravagantno obliko, jasno! Dobro se je prodajal in čeprav kmalu pripelje novi, aktualni še ni za staro šaro.
Ni še za staro šaro
Foto: Jure Cehner
18. 12. 2017 ob 8:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

oblika je prepričala marsikoga, zato si verjetno zasluži plus
oprema N-tec je kar dober paket modernih dodatkov
visoko sedenje je dodaten plus za voznike, ki si želijo križance
motor je zelo varčen
juke je s tem motorjem tudi precej poskočen
volanski obroč ni nastavljiv po globini
notranjost je precej prostorsko utesnjena
prtljažnik je še vedno le zmerno velik
motor je precej glasen
tempomat slabo ohranja enakomerno hitrost
med hitro menjavo smeri se karoserija precej nagiba
3,5
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4 (2 glasov)
test nissan juke 1.5 dCi 2WD N-tec
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Z opremo N-tec je ravno pravi za vse, ki imate radi predvsem uporabno opremo in malo bolj športen izgled. Na primer, nima senzorjev za parkiranje, ima pa kamero zadaj, ki je obvezna, ker se nazaj zaradi oblike zadka skoraj nič ne vidi. Del opreme so tudi tempomat in navigacija, zunaj še 17-palčna platišča, ostalo pa je bolj ali manj enako, vključno z zdaj že rahlo zastarelo armaturko, ampak še vedno zanimivo oblikovanim sredinskim grebenom s sijočo plastiko. Vedno nam je bilo všeč, da je prestavna ročica postavljena visoko, čeprav njeni dolgi gibi niso ravno tisto, kar si zamišljajo ljubitelji relija.

Še vedno ostaja znotraj skop s prostorom, predvsem na zadnji klopi ga je za odrasle premalo in zaradi majhnih stekel deluje rahlo klavstrofobično, tudi prtljažnik bi lahko bil večji, čeprav je v njem bistveno več prostora kot pred prenovo. Takrat nismo verjeli, da je dejansko tako majhen, je pa res, da se v juku v praksi vozita večinoma dva, torej je avto dovolj velik. Zelo velik hit je med starejšimi vozniki, ki želijo po merah majhen avtomobil, v dolžino meri samo 4,13 metra, kar ni bistveno več kot clio, še bolj pomembno pa je, da se sedi višje. In tukaj se sedi precej visoko. Ravno zato zmoti še, da volanski obroč ni nastavljiv po globini, da bi položaj med vožnjo ustrezal še širši množici voznikov.

Za pogon testnega skrbi 1,5-litrski štirivaljni turbodizel, ki da od sebe 81 kilovatov, torej 110 'konjev', in z njim je lahko juke kar poskočen. Ves navor 260 njutonmetrov se pojavi pri 1.750 vrtljajih. Pa še zelo varčen je s tem motorjem, saj je na našem testu porabil tudi le pet litrov na 100 prevoženih kilometrov, povprečje ob koncu testa pa je znašalo še vedno zelo dobrih 5,7 litra. Turbopolnilnik ima spremenljivo geometrijo lopatic, da je bolj odziven kot nekoč, le precej glasen je sam motor, ki ga marsikdo pozna tudi iz drugih modelov, predvsem renaultov. Malo slabša zvočna zatesnitev se potem še bolj pozna med vožnjo po avtocesti, ko juke kar glasno reže zrak. In neodločen tempomat se včasih ne more odločiti, če bi še pospeševal ali zaviral, nasploh pa je vožnja s tem oblikovnim posebnežem kar prijetna, če niste previsoki.

Čeprav si osnovo deli z nekaterimi vozniško bistveno manj prepričljivimi modeli iz skupine, v katero spadata še znamki Dacia in Renault, se juke kar dobro znajde na cesti. Sicer se karoserija precej gunca med hitro menjavo smeri, je pa zato dokaj zanesljivo postavljen na cesti, da se boste brez strahu zapodili v ovinek. Upoštevajte le, da bo z nosom prej ali slej silil naravnost, da bo s samo sprednjim pogonom velikokrat zavrtel kakšno od koles v prazno in da je dizelski motor v nosu težji od bencinskega.

Ravno zato bi sam raje izbral po občutku še bolj poskočen in lepše zveneč 1,2-litrski turbobencinski motor, vse ostalo pa štima, če hočete biti posebni in ne rabite preveč prostora. 18.540 evrov pripravite za takšno izvedbo s popustom, če vas je strah, da nova generacija ne bo več tako drugačna.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki nissan juke 1.5 dCi 2WD N-tec
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 2 ventila na valj
prostornina v ccm 1461
moč v kW (KM) pri vrt./min 81 (110) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 260 od 1.750 do 2.500
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4135 x 1765 x 1565
medosna razdalja v mm 2530
prtljažnik v litrih 354
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1305 (465)
največja hitrost v km/h 175
pospešek 0-100 km/h v s 11,2
poraba (po normah EU) v l/100 km 4,4/3,8/4,1
poraba na testu v l/100 km 5,7
cena osnovnega vozila v EUR 14.270
cena testnega vozila v EUR 18.140
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 18.540

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 28. 11. 2020
November 2020
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 297
škoda octavia 280
nissan qashqai 198
renault captur 165
volkswagen golf 152

Podatki veljajo za oktober 2020.

Letos je bilo v SLO prodanih 47.781 novih avtov.

Anketa
Bodo cene goriv kmalu šle v nebo?
979Bom pač nalival, kjer bo ceneje! 978Zagotovo, nekdo mora zaslužiti. 977Upam, da ne. 976Ne, še naprej bo vse po 1 EUR!


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 2 tedni  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 2 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 tedni  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 4 tedni  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 4 tedni  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 1 meseci  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 1 meseci  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 1 meseci  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Prenovljena aplikacija DRAJV pred 1 meseci  | 
Toyota Slovenija Skupaj s partnerji za poostrenje ... pred 2 meseci  | 
Kia Najvišji tržni delež v zgodovini pred 2 meseci  | 
Renault, Nissan & Uber Elektrificirane vožnje v Evropi pred 2 meseci  | 
Toyota Slovenija Visoko srečanje pred 2 meseci  | 
GiroCarShare Najemi moje vozilo in ohrani naš planet pred 3 meseci  | 
Continental Avtodomi bolj priljubljeni kot kadar ... pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Manj prehitrih v Markovcih pred 4 meseci  | 
Continental & Extreme E Dirka za spremembe pred 4 meseci  | 
Suzuki Slovenija Sponzorska vozila za Judo zvezo ... pred 5 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Širitev delovnega časa poslovalnic pred 6 meseci  |