Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Najlepši karavan na cestah?

Volvo V90 D5 AWD inscription

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Kdo bi si mislil, da bodo karavani nekoč avtomobili za izražanje stila. Volvo S90 je privlačen avto, ampak večina je rekla - jaz čakam V90, to bo tisto pravo. Se še kako strinjam!
Najlepši karavan na cestah?
Foto: Gašper Miš
9. 1. 2018 ob 7:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

izjemen izgled za avtomobil s praktičnim prtljažnikom
čeprav prtljažnik ni rekordno velik, je pa zelo lepo obdelan
kljub majhni prostornini motor zadovolji z močjo in prožnostjo
zaradi tehnologije PowerPulse je motor tudi lepo odziven
vožnja je predvsem udobna in pomirjujoča
notranjost je prava paša za oči, materiali so zelo kvalitetni
splošno eleganco bi še izboljšal motor z več valji
s samo štirivaljnim motorjem težko požremo tolikšno ceno
med vožnjo vseeno deluje malo preveč okorno
4,3
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.8 (18 glasov)
test volvo V90 D5 AWD inscription
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Tudi meni je bolj všeč ta oblika, avto dejansko izgleda bolj skladno in atraktivno, hkrati je pa še bolj uporaben. Glede na rekordne zunanje mere, dolg je samo dobrih 6 centimetrov manj kot 5 metrov, pa nima rekordnega prtljažnika. Prostornino 560 litrov poseka že večina karavanov v razredu golfa in na precej manjši velikosti, zato pa je ta izjemno lepo obdelan, da se bodo tudi prtljaga ali vaš pes vozili v stilu. Na račun oblike zadka, pri katerem se streha nizko in zelo elegantno spusti, so pač žrtvovali nekaj tistih litrov, ki jih itak rabite samo dvakrat na leto.

Kdor želi odlično vozniško izkušnjo, ima dovolj izbire drugod, pri Volvu pa bo dobil umirjen avto z zanesljivo lego, s katerim je res užitek potovati.

Vožnja ne preseneča, če ste že vozili limuzino. Ali volve nasploh. Predvsem je udobna, avto ne mara hitrih menjav smeri, ker se čuti, da je velik in dokaj okoren. V tem pogledu prav nič ne posnemajo nemške konkurence in tako je tudi prav. Kdor želi odlično vozniško izkušnjo, ima dovolj izbire drugod, pri Volvu pa bo dobil umirjen avto z zanesljivo lego, s katerim je res užitek potovati.

Gotovo tudi zaradi zelo prijetnega prostora z odlično obdelanimi materiali, dobre masaže sedežev, fine zvočne zatesnitve ali odličnega zvočnega sistema. Več o tem si lahko preberete tudi v testu S90. Najmanj prepričljiv del tega avtomobila je spet dizelski motor, ki ima samo 2 litra prostornine in štiri valje, ampak vas z zmogljivostmi ne bo razočaral, če vas ne moti manj uglajen zvok. Res, da se 173 kW oziroma 235 'konjev' ne čuti, kot bi si vedno želeli, vseeno pa dovolj suvereno pospešuje glede na maso in bo zadovoljil večino voznikov. Premierno se s serijo 90 predstavlja tehnologija 'PowerPulse', ki konkretno zmanjšuje 'turboluknjo' pri dizelskih motorjih. Manjša od dveh turbin po samo desetinko trajajočem vbrizgu zraka z 12 bari potem potrebuje le 3 desetinke, da se zavrti s polnimi 150 tisoč vrtljaji, zato boste čutili zelo malo zamika med trenutkom, ko polno pohodite pedal za plin in ko se dejansko kaj zgodi. Volvo se je tako z namestitvijo posebne zračne komore na mesto, kjer so sicer komponente hibridnega sistema, izognil dragim sistemom, ki jih ponuja konkurenca.

Problem zmanjševanja prostornine motorjev je ravno v tem, da smo razvajeni s presežkom in se nam zdijo majhni motorji nevredni takšne cene, ki so jo proizvajalci nekoč zahtevali za precej večje. Danes nam v bistvu zaračunavajo moč, ne pa velikost motorja, in prej, kot se navadite, hitreje boste zadovoljni, čeprav smo v praksi ugotovili, da se večji motorji v določenih primerih še vedno obnesejo bolje. Na primer pri porabi na avtocesti, kjer lahko delujejo z manj vrtljaji, kar ugodneje vpliva tudi na hrup v kabini. Po moči primerljivi trilitrski šestvaljniki nemške konkurence na primer porabijo enako, če ne celo manj goriva kot tale 'naviti' Volvov dvolitrski štirivaljnik, zato s testno porabo skoraj 9 litrov na 100 kilometrov nismo bili preveč zadovoljni. Je pa seveda avto težak, skoraj 2 toni tehta.

Težak bo tudi za vašo denarnico, testni stane kar 89 tisoč evrov.

Težak bo tudi za vašo denarnico, testni stane kar 89 tisoč evrov. Ja, oprema je draga, osnovni s tem motorjem in štirikolesnim pogonom velja 62 tisoč evrov, kar je bolj sprejemljivo za avto z le dvolitrskim motorjem, čeprav potem še zdaleč ni tako poseben kot ta, ki ga vidite na posnetkih.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki volvo V90 D5 AWD A inscription 
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1969
moč v kW (KM) pri vrt./min 173 (235) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 480 od 1.750 do 2.250
menjalnik samodejni, osemstopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4936 x 1879 x 1475
medosna razdalja v mm 2941
prtljažnik v litrih 560
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1933 (467)
največja hitrost v km/h 240
pospešek 0-100 km/h v s 7,2
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,7/4,5/4,9
poraba na testu v l/100 km 8,9
cena osnovnega vozila v EUR 44.458
cena testnega vozila v EUR 62.387
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 89.152

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 26. 4. 2018
April 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
020304  domača premiera - ford transit custom in tourneo custom
05  domača premiera - BMW X2
060708
09  domača premiera - citroën C4 cactus
10111213  domača premiera - porsche driving experience
1415
161718  domača premiera - ford ecosport
19202122
232425  domača premiera - ford trucks
26272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 334
volkswagen polo 319
volkswagen golf 316
škoda octavia 264
renault megane 234

Podatki veljajo za marec 2018

Lani je bilo v SLO prodanih 20.359 novih avtov!

Anketa
Ste zadovoljni z razpletom velikega primerjalnega testa PRIMA?
905polo je najboljši! 904spet kuhinja 903zakaj ni zmagal moj 902noben si ne zasluži zmage


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: rkuplenk
Obvestila
Opel intelligrip Optimalen oprijem za grandland X pred 1 meseci  | 
Goodyear oxygene Za čistejši zrak pred 1 meseci  | 
Opel insignia country tourer S tehnološko naprednim štirikolesnim ... pred 1 meseci  | 
Ford Največji oglas na svetu pred 1 meseci  | 
Skupina Renault in EEM Pametni otok pred 1 meseci  | 
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 3 meseci  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 5 meseci  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 5 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 6 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 6 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 7 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 7 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 8 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 8 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 8 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 9 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 9 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 9 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 9 meseci  |