Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Slabši od originala

Mitsubishi space star 1.2 MIVEC intense

Avtor prispevka: Anže Jereb
Lansko leto smo imeli na testu mitsubishi space star, ki nas je prepričal s svojo preprostostjo, okretnostjo in simpatičnim izgledom. Bil je zanimiv in bil je zelen. Tokrat smo prijeli volan prenovljenega.
Slabši od originala
Foto: Gašper Miš
11. 12. 2017 ob 14:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

prenova mu je namenila malo bolj simpatičen izgled
številne barve, med njimi tudi zelo zanimive, zlahka privabljajo poglede
notranjost je uporabna in intuitivna
odlagališč okoli voznika je veliko, tudi uporabna so
za štiri potnike je prostora dovolj, obenem je velik tudi prtljažnik
velika stekla pomenijo, da je pregleden
manj vešči vozniki boste cenili enostavnost notranjega okolja
majhna masa pomeni dobro okretnost, kar je dobrodošlo v mestih
prav v mestih je motorček najbolj 'doma'
avtocesta ni njegovo okolje, motorček se hitro upeha
notranjost je ob enostavnosti vseeno zastarela in ne posebej privlačna
lega na cesti je podpovprečna, veliko je neprijetnega nagibanja
občutek na volanu je premalo informativen
menjalnik je počasen in nenatančen
konkurenca ponuja številne napredne sisteme, ki tukaj niso na voljo
cena je za dobljeno nekonkurenčna
2,8
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.3 (3 glasov)
test mitsubishi space star 1.2 MIVEC intense
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Še bolj je oblikovno simpatičen in čeprav bo v takšni barvi najbrž bolj všeč ženskam, je všečen, tukaj ni kaj dodati. Prenova je prinesla nekaj dodatkov pri opremi in ščepec več uglajenosti. Ker nam je bil pred prenovo všeč, upravičeno sklepate, da nam je tudi prenovljeni, a ni čisto tako in razlogov je kar nekaj.

Znotraj je zelo enostaven, kar je seveda fino, ker se ga boste takoj navadili. Sem že v prejšnjem testu zapisal, da si kot kupca predstavljam nekoga z lepim številom let pod kapo in v takšnem primeru bi kopica stikal delovala le konfuzno. Najbrž pa tega avtomobila ne bodo kupovali le starejši, zlasti v takšnih atraktivnih barvah ne, zato je preprostost po svoje tudi hendikep. Notranjost deluje zastarelo, plastika je trda, zaslon slabo pregleden, potovalni računalnik pa se sam resetira ob vsakem zagonu in je zato skoraj neuporaben.

Vsaj prostornost ne trpi, ta je za gabarite vozila precejšnja, predvsem pa je tudi veliko uporabnih odlagališč okoli potnikov. Pred sovoznikom je nad predalom krasna reža, v kateri lahko svoje mesto najdeta telefon ali denarnica, če bi bila oblečena v gumo in nedrseča, pa bi bila še boljša. Tudi prtljažnik je velik, predvsem pa dovolj pravilnih oblik, da je obenem tudi uporaben.

Da ta avtomobil ni namenjen zahtevnim in hitrim voznikom, nakaže že menjalnik, ki je počasen in nenatančen. Tekmeci se tukaj odrežejo precej bolje. Motorček je s trivaljnim brnenjem po svoje zanimiv, a skoraj premalo zmogljiv, vsaj na avtocesti. Tudi lega na cesti in občutek na volanu sta bolj stare šole, oboje me je opomnilo na čas, ko sem vozil svoj fiat uno. Ja, je že kar dolgo od tega. Če se boste v ovinek zapodili nekoliko hitreje, boste dobili občutek, da ste na jadrnici in to v viharju, pač, lega res ni njegova vrlina.

Pa bi tudi to še nekako dal ob stran, če bi bila cena nižja. Prejšnji zeleni space star je s stopnjo opreme manj stal dobrih 10 tisočakov, tale pa preko 14. Oziroma 'jurja' manj s popustom, ki ga ponujajo. Seveda ima nekaj več opreme od starega, v oči mi pade predvsem tempomat, ampak pri tem se zgodba kar nekako zaključi. Ni velikega zaslona na dotik, samodejno se zna spustiti le voznikovo steklo in, mimogrede, ko ostalim zakleneš možnost pomikanja stekel, saj veste, ko mularija noče nehati s spuščanjem ali dvigovanjem, enako možnost zakleneš še sebi. Japonci ... Kakorkoli, cenovna razlika je pač prevelika.

V tem segmentu je namreč na voljo kar nekaj tekmecev, ki stanejo podobno in so precej sodobnejši. Za takšen znesek sta na voljo denimo hyundai i10 ali suzuki swift, oba kot komplet boljša, pa še veliko se jih najde. Pravzaprav lahko pri takšnem znesku zlahka izbirate še med malce večjimi predstavniki, kot so toyota yaris, ford fiesta, seat ibiza ... tukaj je ponudba zelo pestra in cene primerljive. Seveda dopuščam možnost, da so omenjeni enostavno preveliki, a tudi panda, aygo in nenazadnje up! so vsi manjši in nič manj zanimivi.

Je pa zaradi svoje zelo majhne mase, niti 900 kilogramov nima, space star vozniško zelo enostaven in predvsem izjemno okreten. V mestih je okretnost pomembna in prav simpatično je, kako enostavno z njim lahko švigate po ulicah. Tudi prostora ima glede na gabarite veliko, ampak se tukaj potem zgodba zaključi, prevzamejo pa jo tehnološko modernejši predstavniki. Prenova bi morala biti bolj temeljita, izgleda pa dovolj simpatično, da se bo vanj v tej barvi zaljubila kakšna dama.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki mitsubishi space star 1.2 MIVEC AS&G intense
vrsta motorja bencinski, trivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1193
moč v kW (KM) pri vrt./min 59 (80) pri 6.000
največji navor v Nm pri vrt./min 106 pri 4.000
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 3795 x 1665 x 1505
medosna razdalja v mm 2450
prtljažnik v litrih 235
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 845 (495)
največja hitrost v km/h 180
pospešek 0-100 km/h v s 11,7
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,1/3,9/4,3
poraba na testu v l/100 km 6,5
cena osnovnega vozila v EUR 10.990 (*1.000 EUR popusta)
cena testnega vozila v EUR 13.990 (*1.000 EUR popusta)
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 14.340 (*1.000 EUR popusta)

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 26. 8. 2019
Avgust 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29303101020304
05060708091011
1213  domača premiera - Toyota mobilne rešitve
1415161718
19202122232425
26  mednarodna premiera - škoda kamiq
mednarodna premiera - porsche cayenne coupe
272829  mednarodna premiera - mitsubishi L200
303101

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 385
renault captur 202
škoda octavia 196
volkswagen golf 196
nissan qashqai 163

Podatki veljajo za julij 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 47.080 novih avtov!

Anketa
Ali uporabljaš mobilni telefon med vožnjo?
951samo za klice 950ja, pišem tudi sporočila 949samo prostoročno 947nikoli, vedno ustavim


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: lol1234
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 1 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 2 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 2 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 3 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 3 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 3 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 3 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 3 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 3 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 3 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 3 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 3 meseci  |