Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Slabši od originala

Mitsubishi space star 1.2 MIVEC intense

Avtor prispevka: Anže Jereb
Lansko leto smo imeli na testu mitsubishi space star, ki nas je prepričal s svojo preprostostjo, okretnostjo in simpatičnim izgledom. Bil je zanimiv in bil je zelen. Tokrat smo prijeli volan prenovljenega.
Slabši od originala
Foto: Gašper Miš
11. 12. 2017 ob 14:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

prenova mu je namenila malo bolj simpatičen izgled
številne barve, med njimi tudi zelo zanimive, zlahka privabljajo poglede
notranjost je uporabna in intuitivna
odlagališč okoli voznika je veliko, tudi uporabna so
za štiri potnike je prostora dovolj, obenem je velik tudi prtljažnik
velika stekla pomenijo, da je pregleden
manj vešči vozniki boste cenili enostavnost notranjega okolja
majhna masa pomeni dobro okretnost, kar je dobrodošlo v mestih
prav v mestih je motorček najbolj 'doma'
avtocesta ni njegovo okolje, motorček se hitro upeha
notranjost je ob enostavnosti vseeno zastarela in ne posebej privlačna
lega na cesti je podpovprečna, veliko je neprijetnega nagibanja
občutek na volanu je premalo informativen
menjalnik je počasen in nenatančen
konkurenca ponuja številne napredne sisteme, ki tukaj niso na voljo
cena je za dobljeno nekonkurenčna
2,8
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.8 (4 glasov)
test mitsubishi space star 1.2 MIVEC intense
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Še bolj je oblikovno simpatičen in čeprav bo v takšni barvi najbrž bolj všeč ženskam, je všečen, tukaj ni kaj dodati. Prenova je prinesla nekaj dodatkov pri opremi in ščepec več uglajenosti. Ker nam je bil pred prenovo všeč, upravičeno sklepate, da nam je tudi prenovljeni, a ni čisto tako in razlogov je kar nekaj.

Znotraj je zelo enostaven, kar je seveda fino, ker se ga boste takoj navadili. Sem že v prejšnjem testu zapisal, da si kot kupca predstavljam nekoga z lepim številom let pod kapo in v takšnem primeru bi kopica stikal delovala le konfuzno. Najbrž pa tega avtomobila ne bodo kupovali le starejši, zlasti v takšnih atraktivnih barvah ne, zato je preprostost po svoje tudi hendikep. Notranjost deluje zastarelo, plastika je trda, zaslon slabo pregleden, potovalni računalnik pa se sam resetira ob vsakem zagonu in je zato skoraj neuporaben.

Vsaj prostornost ne trpi, ta je za gabarite vozila precejšnja, predvsem pa je tudi veliko uporabnih odlagališč okoli potnikov. Pred sovoznikom je nad predalom krasna reža, v kateri lahko svoje mesto najdeta telefon ali denarnica, če bi bila oblečena v gumo in nedrseča, pa bi bila še boljša. Tudi prtljažnik je velik, predvsem pa dovolj pravilnih oblik, da je obenem tudi uporaben.

Da ta avtomobil ni namenjen zahtevnim in hitrim voznikom, nakaže že menjalnik, ki je počasen in nenatančen. Tekmeci se tukaj odrežejo precej bolje. Motorček je s trivaljnim brnenjem po svoje zanimiv, a skoraj premalo zmogljiv, vsaj na avtocesti. Tudi lega na cesti in občutek na volanu sta bolj stare šole, oboje me je opomnilo na čas, ko sem vozil svoj fiat uno. Ja, je že kar dolgo od tega. Če se boste v ovinek zapodili nekoliko hitreje, boste dobili občutek, da ste na jadrnici in to v viharju, pač, lega res ni njegova vrlina.

Pa bi tudi to še nekako dal ob stran, če bi bila cena nižja. Prejšnji zeleni space star je s stopnjo opreme manj stal dobrih 10 tisočakov, tale pa preko 14. Oziroma 'jurja' manj s popustom, ki ga ponujajo. Seveda ima nekaj več opreme od starega, v oči mi pade predvsem tempomat, ampak pri tem se zgodba kar nekako zaključi. Ni velikega zaslona na dotik, samodejno se zna spustiti le voznikovo steklo in, mimogrede, ko ostalim zakleneš možnost pomikanja stekel, saj veste, ko mularija noče nehati s spuščanjem ali dvigovanjem, enako možnost zakleneš še sebi. Japonci ... Kakorkoli, cenovna razlika je pač prevelika.

V tem segmentu je namreč na voljo kar nekaj tekmecev, ki stanejo podobno in so precej sodobnejši. Za takšen znesek sta na voljo denimo hyundai i10 ali suzuki swift, oba kot komplet boljša, pa še veliko se jih najde. Pravzaprav lahko pri takšnem znesku zlahka izbirate še med malce večjimi predstavniki, kot so toyota yaris, ford fiesta, seat ibiza ... tukaj je ponudba zelo pestra in cene primerljive. Seveda dopuščam možnost, da so omenjeni enostavno preveliki, a tudi panda, aygo in nenazadnje up! so vsi manjši in nič manj zanimivi.

Je pa zaradi svoje zelo majhne mase, niti 900 kilogramov nima, space star vozniško zelo enostaven in predvsem izjemno okreten. V mestih je okretnost pomembna in prav simpatično je, kako enostavno z njim lahko švigate po ulicah. Tudi prostora ima glede na gabarite veliko, ampak se tukaj potem zgodba zaključi, prevzamejo pa jo tehnološko modernejši predstavniki. Prenova bi morala biti bolj temeljita, izgleda pa dovolj simpatično, da se bo vanj v tej barvi zaljubila kakšna dama.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki mitsubishi space star 1.2 MIVEC AS&G intense
vrsta motorja bencinski, trivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1193
moč v kW (KM) pri vrt./min 59 (80) pri 6.000
največji navor v Nm pri vrt./min 106 pri 4.000
menjalnik ročni, petstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 3795 x 1665 x 1505
medosna razdalja v mm 2450
prtljažnik v litrih 235
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 845 (495)
največja hitrost v km/h 180
pospešek 0-100 km/h v s 11,7
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,1/3,9/4,3
poraba na testu v l/100 km 6,5
cena osnovnega vozila v EUR 10.990 (*1.000 EUR popusta)
cena testnega vozila v EUR 13.990 (*1.000 EUR popusta)
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 14.340 (*1.000 EUR popusta)

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 19. 10. 2020
Oktober 2020
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
28293001020304
050607  domača premiera - citroën C3
08  mednarodna premiera - ford transit
091011
121314  domača premiera - volkswagen ID.3
15161718
19202122232425
26272829303101

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 243
škoda octavia 226
volkswagen golf 120
renault captur 115
peugeot 2008 111

Podatki veljajo za september 2020.

Letos je bilo v SLO prodanih 43.232 novih avtov.

Anketa
Bodo cene goriv kmalu šle v nebo?
979Bom pač nalival, kjer bo ceneje! 978Zagotovo, nekdo mora zaslužiti. 977Upam, da ne. 976Ne, še naprej bo vse po 1 EUR!


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 5 dnevi  | 
carVertical Najbolj zanesljive znamke po mnenju ... pred 5 dnevi  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 2 tedni  | 
Zavarovalnica Triglav Prenovljena aplikacija DRAJV pred 2 tedni  | 
Toyota Slovenija Skupaj s partnerji za poostrenje ... pred 3 tedni  | 
Kia Najvišji tržni delež v zgodovini pred 3 tedni  | 
Renault, Nissan & Uber Elektrificirane vožnje v Evropi pred 3 tedni  | 
Toyota Slovenija Visoko srečanje pred 3 tedni  | 
GiroCarShare Najemi moje vozilo in ohrani naš planet pred 1 meseci  | 
Continental Avtodomi bolj priljubljeni kot kadar ... pred 2 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Manj prehitrih v Markovcih pred 3 meseci  | 
Continental & Extreme E Dirka za spremembe pred 3 meseci  | 
Suzuki Slovenija Sponzorska vozila za Judo zvezo ... pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Širitev delovnega časa poslovalnic pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Tri četrtine kolesarjev krši prometna ... pred 5 meseci  | 
Ford Izdelujejo maske za obraz in vizirje pred 5 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Bi danes še opravili vozniški izpit? pred 7 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Stanje prometne varnosti pred 9 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Nadzor nad področji prometne varnosti pred 9 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kdo vozi nocoj? Vi ali alkohol? pred 10 meseci  |