Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Sršen, ki piči kot čebela

Audi A3 sportback 2.0 TDI S tronic sport S line

Avtor prispevka: Anže Jereb
Testni A3 je v času testa požel vsaj toliko pogledov odobravanja, kot bi jih kakšen nizek in športen R8. Kriva sta barva in paket S line, po katerem se ti, kot pove že sam, cedijo s-line.
Sršen, ki piči kot čebela
Foto: Anže Jereb
5. 12. 2017 ob 7:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

oblikovno je s tem paketom pravi nastopač
spojlerji in pragovi pomenijo, da izgleda kot brutalni S3
znotraj doplačajte za takšna sedeža, ker sta vrhunska
doplačajte tudi za LED luči, ker so odlične
izdelava je na najvišjem nivoju, materiali pa odlični za ta razred
dodaten par vrat pri sportbacku doda veliko uporabnosti
lega je zelo nevtralna in zanesljiva
občutek na volanu je zelo dober
robotizirani menjalnik prestavlja hitro in učinkovito
dvolitrski TDI je v takšni kombinaciji najbolj šibak člen
cena zaboli, sploh s tem motorjem in pogonom
prostorsko je A3 zgolj povprečen
4,2
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
3.8 (25 glasov)
test audi A3 sportback 2.0 TDI S tronic sport S line
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Sem pa prvih nekaj minut po prevzemu testnega avta iskal kuverto s kakšnimi petnajstimi tisočaki, ker za točno tega želijo 51.151 EUR, kar se mi zdi res veliko. Sploh, ker se v podkožju vrti nič kaj poseben dvolitrski TDI s 110 kW moči. Že res, da je ravno motor tista najmanj posebna stvar v tem avtomobilu in je vse ostalo zelo radodarno in bogato, a cena te vseeno strese. Ob njej bi pod pokrovom želel vsaj dvolitrski bencinski TSI s 140 kW moči oziroma s slabimi dvesto 'konjički'. Morda celo kaj še bolj atraktivnega.

Je pa res, da sosedje močnejšega motorja ne bodo opazili, takšno hudo barvo pa takoj. Rumena mu paše in čeprav bo večina 'Atrojk' bistveno bolj zadržana ter v kakšnih sivih ali črnih barvah, sam priporočam takšno. Pa ne zaradi sosedov, temveč zato, ker A3 z njo prav zaživi, vse linije in vsi dodatki tokratnega paketa S line pa lepo izstopijo. Se mi zdi, da ga je večina s takšnim navdušenjem opazovala, ker je mislila, da gre za športni S3, ampak je tako agresiven izgled le del privlačnega paketa. Oba odbijača sta namreč bolj agresivna, platišča so velika, streho pa zaključi spojler.

V notranjosti ob takšnem paketu pričakujte občutno bolj športno nastrojena sedeža, ki za začetek dobro izgledata, svoj izgled pa podkrepita z odličnim oprijemom. Ju nadvse priporočam, ker lepo zasidrata telo, obenem pa nista pretrda ali naporna, tudi na daljših poteh vaše telo ne bo imelo pripomb. Krasna sta. Tokrat so celotno izkušnjo popestrili še veliki digitalni merilniki, ki so na voljo za doplačilo, a jih priporočam zaradi dvojega. Najprej zaradi očitne preglednosti in funkcionalnosti, potem pa še zaradi celotnega izgleda notranjosti, ker je bistveno bolj moderna.

Takšen sportback z dodatnim parom vrat na boku obenem skrbi, da je prostorsko bolj uporaben, čeprav težko rečem, komu je najbolj namenjen. Za resno družinsko uporabo bo hitro premalo prostoren, čeprav se tudi zadaj dovolj udobno sedi in prtljažnik ponuja še kar radodarnih 380 litrov prostora. Bolj ga vidim v vlogi drugega avtomobila v družini, takšnega, ki ga uporablja žena, z njim leta po opravkih ali se odpravi na delo, obenem pa zlahka v šoli pobere tudi dva otroka. In lastnik, kdorkoli že bo, je lahko precej zahteven ali razvajen, pa prav veliko pripomb ne bo imel.

Škripanja ali drugačnega ropotanja med vožnjo ni, ergonomija je odlična in čeprav je stikal malo, vse štima.

Dobrih lastnosti je namreč ogromno. Za začetek je na zelo visoki ravni sama kakovost; materiali v notranjosti so naravnost odlični in tudi izdelava je brezhibna. Škripanja ali drugačnega ropotanja med vožnjo ni, ergonomija je odlična in čeprav je stikal malo, vse štima. V bistvu je tako, da po izgledu in notranjem počutju takšen A3 prav veliko tekmecev nima. Seveda, ob predpostavki, da si boste privoščili kakšen dodaten kos opreme. Sam nadvse priporočam vsaj takšna sedeža, pa čeprav staneta dober tisočak, tudi podobno cenovno ovrednotene luči LED vzemite, ker so zares odlične.

Preden se lotim 'kisle kumarice', še beseda ali dve o voznih lastnostih. Te so, tipično za Audi, precej 'varno' nastavljene. Občutek na volanu je dober in lega zelo dolgo nevtralno zanesljiva, ko boste pretiravali, pa bo iz zavoja najprej silil nos vozila. Precej nadzorovano in vnaprej napovedano, zato posebnih presenečenj ne bo. Nasploh lahko rečem, da A3 zelo kompaktno in zanesljivo čepi na cesti, seveda je malce bolj čvrst, a nikakor ne pretrd, tudi zvočna izolacija je odlična. Ima pa ta eno stvar, ki mi ni všeč.

Motor in tega sem se lotil že v uvodu. Za A3 s ceno okoli 30 tisočakov je dvolitrski TDI čisto OK in takšnega boste tudi najpogosteje srečevali. Če pa govorimo o ceni nad petdeset tisočakov ter o izgledu, ki je hudo mikaven, takšno ropotalo odpade. Motor sploh ni slab, ne paše pa v takšen stroj, ker traktorsko ropota, pospešuje zgolj povprečno, predvsem pa tudi ne porabi tako malo, kot sem mislil. Med 6 in 7 litrov na 100 km vsekakor, na umirjeni poti proti Primorski sem zaključil s slabimi sedmimi, pričakoval sem vsaj liter manj ob vključenem programu 'efficiency'. No, ti programi se mi itak zdijo precej nesmiselni, ker je razlik premalo. V najbolj športnem načinu 'dynamic' le menjalnik malce pozneje prestavlja in volan je takrat celo pretežak. Je pa robotizirani menjalnik super, hiter in med vožnjo skoraj neopazno menja prestave, ob speljevanju pa kot vsi malce cukne.

Če ste pripravljeni nameniti tolikšen znesek za A3, potem pod pokrovom izberite kaj bolj zanimivega. In dodajte še štirikolesni pogon, ker bo z njim avtomobil še bolj zaživel. Tudi če bo poraba ob večji motorni moči kakšen liter ali dva večja, naj vas to ne skrbi, če ste odšteli nad 50 tisočakov za avto, ker bo šele takrat glas ustrezal stasu.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki audi A3 sportback 2.0 TDI S tronic sport S line
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1968
moč v kW (KM) pri vrt./min 110 (150) od 3.500 do 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 340 od 1.750 do 3.000
menjalnik robotiziran, šeststopenjski (S tronic)
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4313 x 1785 x 1426
medosna razdalja v mm 2637
prtljažnik v litrih 380
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1395 (485)
največja hitrost v km/h 218
pospešek 0-100 km/h v s 8,3
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,5/4,3/4,7
poraba na testu v l/100 km 7,8
cena osnovnega vozila v EUR 24.270
cena testnega vozila v EUR 33.020
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 51.151

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 24. 8. 2019
Avgust 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
29303101020304
05060708091011
1213  domača premiera - Toyota mobilne rešitve
1415161718
19202122232425
26  mednarodna premiera - škoda kamiq
mednarodna premiera - porsche cayenne coupe
272829  mednarodna premiera - mitsubishi L200
303101

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 385
renault captur 202
škoda octavia 196
volkswagen golf 196
nissan qashqai 163

Podatki veljajo za julij 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 47.080 novih avtov!

Anketa
Ali uporabljaš mobilni telefon med vožnjo?
951samo za klice 950ja, pišem tudi sporočila 949samo prostoročno 947nikoli, vedno ustavim


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: lol1234
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 1 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 2 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 2 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 3 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 3 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 3 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 3 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 3 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 3 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 3 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 3 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 3 meseci  |