Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Tudi za potrebe družin

Renault trafic passenger dCi 140 energy twin turbo dynamique

Avtor prispevka: Anže Jereb
V potniški izvedenki je trafic lahko zelo simpatično družinsko vozilo, ki ob obilici prostora ponuja še dovolj udobja in ogromno praktičnosti. Obenem pa ni preveč glomazen, da bi bil vozniško naporen.
Tudi za potrebe družin
Foto: Gašper Miš
20. 9. 2015 ob 13:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

zunanjost je prepoznavna in z velikimi lučmi simpatična
drsna vrata se odpirajo lahkotno in dovolj široko
motor je kljub majhni prostornini dovolj živahen
ob zmerni nogi je lahko zelo varčen
cena je ugodna
vsi sedeži so dovolj udobni, večina ima tudi naslone za roke
voznik se dobro počuti za volanom
odlagališč za večje predmete je veliko
pogrešamo prostor za odlaganje manjših reči
za družinske potrebe manjkajo vrata na levem boku
pri polno naloženem se že pozna majhna prostornina motorja
menjalnik se zdi le povprečno natančen, čeprav prijetno blizu rok
materiali niso tako dobri kot pri najboljših predstavnikih
odstranjevanje težke klopi je precej nerodno
vmesnik zaslona na dotik je zgolj povprečno hiter
3,6
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.5 (6 glasov)
test renault trafic passenger dCi 140 energy twin turbo dynamique
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Včasih se mi zdi, da ljudje kupujejo določene avtomobile in niti ne vedo natančno, zakaj. Za primer ponujam vedno bolj popularne križance, torej avtomobile, ki so nekoliko višji in bolj oddaljeni od tal, o uporabni prostornosti bi se dalo pa debatirati dneve in noči. Predvsem pa so vozniško slabši od, kaj vem, karavanov. Oziroma enoprostornikov, oba segmenta namreč ponujata največ prostorske uporabnosti. Ali pač?

Če res potrebujete veliko prostora, ni nič boljše kot kombi. Vem, da veste, da je prostoren, mogoče pa ne veste, da so kombiji že pred leti postali uporabniško in vozniško zelo blizu avtomobilom, vsaka nova generacija pa vse skupaj še bolj približa. Takšen trafic ima precej varčen motor, pelje se povsem enostavno in je pregleden, za volanom je nenaporen, obsežni gabariti se poznajo le pri parkiranju pred kakšnim nakupovalnim centrom. Sicer pa ga bo tudi žena uspešno krotila.

Testnemu manjkajo le drsna vrata na levem boku, ta vsekakor doplačajte, če ga boste uporabljali za družinske namene.

Točno takšnemu, kot je testni, manjkajo le drsna vrata na levem boku, ta vsekakor doplačajte, če ga boste uporabljali za družinske namene. V tem primeru bi sam namesto klopi tudi raje imel ločene sedeže, predvsem zato, ker jih je bistveno lažje odstraniti, če bo potrebno, ker je klop precej težka. Samo odstranjevanje je sicer precej enostavno, obenem pa se tudi sedi na njej zelo dobro, ker so naslonjala izrazitejša in skoraj vsak sedež ima še naslon za roke.

Vozniško je trafic zelo prijeten in zaradi velikih stekel je preglednost dobra. Višje sedenje je dandanes marsikomu zelo pomembno in tukaj se seveda sedi res precej visoko, volan in nasploh položaj za njim sta dobra, notranjost pa je po zaslugi večjega zaslona, kakršnega najdete tudi v cliu, moderna in pregledna. V bistvu lahko pohvalim še, da je odlagališč dovolj, le doplačilni nosilec za telefon se mi zdi občutno predrag. Pri identičnem oplu vivaro je nekajkrat cenejši, predvsem pa je le delno uporaben, ker vseh telefonov ne 'drži' dobro.

Tudi sama vožnja nasploh je prijetna, malce trša sicer, kar je značilno za vse kombije, nagibanja ni veliko in hrupa v notranjosti pri večjih hitrostih tudi ne, ni pa trafic tako zelo vozniško suveren kot ford tourneo custom. Niti ga ne postavljajte ob bok mercedes-benzu V ali volkswagnu multivan, ki sta še bolj prijetna a obenem mnogo dražja.

Naj pa vas ne skrbi, da je 1,6-litrski motor pod pokrovom prešibak za družinske potrebe. Dve turbini pomagata do 103 kilovatov moči, v praksi je zato prazen trafic zelo živahen, tudi polno zaseden pa ne bo toliko težji, da bi se poznalo. Druga zgodba je pri podjetnikih, ki jih že v osnovi zelo obremenijo, zato se pri speljevanju že pozna (pre)majhna prostornina motorja. Šibkejše različice imajo sicer le eno turbopuhalo, pri tej pa sta dve, zato težav s prožnostjo načeloma ni. Tudi dokaj uglajen je, se vidi, da je motor nov. Poraba bo zlahka okoli osem litrov, pri daljših poteh celo le sedem, kar je za tako veliko vozilo dober rezultat.

Takšen trafic stane 26 tisočakov, kar je manj od marsikaterega enoprostornika. Seveda ni tako uglajen in je znotraj plastika bolj trda, v takšni elegantni barvi pa vseeno ne bo izgledalo, kot da ste ravnokar prišli z gradbišča. Če zares potrebujete prostor, potem vzemite kombi, v katerega lahko ob štirih potnikih porinete še kolesa ali druge rekvizite in se odpravite na izlet. Če ga ne, pa raje nizek avtomobil, ki se bo peljal bolje od križancev in podobnih dvoživk. Če ste podjetnik, pa točno veste, zakaj vam je trafic padel v oči. Cena (glede na velikost) je še vedno tista, ki vleče.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki renault trafic passenger dCi 140 energy twin turbo dynamique
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1598
moč v kW (KM) pri vrt./min 103 (140) pri 3.500
največji navor v Nm pri vrt./min 340 pri 1.500
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4999 x 1956 x 1971
medosna razdalja v mm 3098
prtljažnik v litrih 1000
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1876 (909)
največja hitrost v km/h 181
pospešek 0-100 km/h v s 10,8
poraba (po normah EU) v l/100 km 7,0/5,6/6,1
poraba na testu v l/100 km 8,5
cena osnovnega vozila v EUR 24.190
cena testnega vozila v EUR 26.990
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 29.290

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 1. 12. 2020
December 2020
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30010203040506
07080910111213
14151617181920
21222324252627
28293031010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 297
škoda octavia 280
nissan qashqai 198
renault captur 165
volkswagen golf 152

Podatki veljajo za oktober 2020.

Letos je bilo v SLO prodanih 47.781 novih avtov.

Anketa
Bodo cene goriv kmalu šle v nebo?
979Bom pač nalival, kjer bo ceneje! 978Zagotovo, nekdo mora zaslužiti. 977Upam, da ne. 976Ne, še naprej bo vse po 1 EUR!


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 2 tedni  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 2 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 tedni  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 1 meseci  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 1 meseci  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 1 meseci  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 1 meseci  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 1 meseci  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Prenovljena aplikacija DRAJV pred 2 meseci  | 
Toyota Slovenija Skupaj s partnerji za poostrenje ... pred 2 meseci  | 
Kia Najvišji tržni delež v zgodovini pred 2 meseci  | 
Renault, Nissan & Uber Elektrificirane vožnje v Evropi pred 2 meseci  | 
Toyota Slovenija Visoko srečanje pred 2 meseci  | 
GiroCarShare Najemi moje vozilo in ohrani naš planet pred 3 meseci  | 
Continental Avtodomi bolj priljubljeni kot kadar ... pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Manj prehitrih v Markovcih pred 4 meseci  | 
Continental & Extreme E Dirka za spremembe pred 4 meseci  | 
Suzuki Slovenija Sponzorska vozila za Judo zvezo ... pred 5 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Širitev delovnega časa poslovalnic pred 6 meseci  |