Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Če denarnica zmore

BMW 420d xDrive gran coupe luxury line

Avtor prispevka: Anže Jereb
Poimenovanja lastnih modelov so pri nekaterih proizvajalcih precej zanimiva, včasih celo nelogična. Tole je BMW 4 gran coupé, ki v bistvu sploh ni kupe. Pravzaprav je petvratna limuzina.
Če denarnica zmore
Foto: Gašper Miš
20. 1. 2016 ob 12:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

od limuzinske trojke je gran coupe bolj eleganten …
… od klasične štirice pa bolj uporaben
prtljažnik je lahkotno dostopen, še ena od prednosti oblike
notranjost kljub padajoči strehi ponudi kar veliko prostora
spredaj je počutje vrhunsko, voznik in sopotnik sta nizko zasidrana
vozne lastnosti so odlične in vedno zanesljive
priporočam štirikolesni pogon xDrive, bo avtomobil prijetnejši
nujno izberite še samodejni menjalnik, med najboljšimi na trgu je
dvolitrski dizelski motor je zelo zmogljiv in prožen …
… a je preglasen, da bi lepo sodil h karakterju
cena dodatne opreme ceno vozila dvigne v nebo
na trenutke se zdi blaženje premalo udobno in preveč čvrsto
4,2
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.3 (3 glasov)
test BMW 420d gran coupe xDrive luxury line
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Bistveno lepše se sliši, če vozite kupe, pa čeprav ga v resnici ne.

Razlogov za takšno poimenovanje je več, vsekakor pa je med glavnimi dejstvo, da se bistveno lepše sliši, če vozite kupe, pa čeprav ga v resnici ne. Obenem se je s tem modelom malce podrla tudi BMW-jeva filozofija, da imajo modeli s sodo prvo številko na boku en par vrat, tisti z liho pa dva. No, tole poimenovanje itak ni povsem novo, ga uporabljajo že pri šestici, tudi ta je kot gran coupe na voljo z večjim številom vrat na boku.

Kakorkoli, zaradi takšne zasnove je avtomobil dejansko bolj uporaben, čeprav si ne predstavljam, da boste z njim prevažali pralne stroje ali hladilnike. Še vedno pa zelo atraktivno izgleda, vsekakor je takšen gran coupe mnogo bolj nastopaški od trojke, predvsem, ker je širši in bližje tlom. Stekla vrat na zgornjem robu nimajo okvirjev, ker tudi to bolje izgleda, priznam, da je glede na klasično uporabnost sila mikaven na pogled. Med dvema alternativama zunanjosti lahko izbirate, sport line je malce bolj agresivno nastrojen, tale pa je luxury line in z nekaj zunanjimi dodatki izgleda bolj elegantno.

Zaradi padajočega zadka je vstopna luknja na zadnjo klop malce manjša ter zahteva nekaj več previdnosti pri vstopanju, tudi znotraj je zadaj prostora manj. Stanje sicer ni alarmantno, če ste višji, pa vaša glava vseeno ne bo deležna posebnega razkošja. Pač, v zakup je potrebno vzeti, da lepša zunanjost pokaže kakšno hibo v notranjosti. Dodajam, da se spredaj po drugi strani sedi vrhunsko, nizko in lepo zasidrano v odličen sedež. Odvisna od izbrane opreme sta potem še razkošje in eleganca, tokratni paket je luxury line, ki je sicer brezplačen, lahko pa doda več posameznih plačljivih elementov, ki jih je bilo tokrat za okoli pet tisočakov. Logično je potem počutje v takšnem avtomobilu odlično.

Za pogon je tokrat skrbel dvolitrski turbodizelski stroj, ki glasno kašlja, ko je hladen, potem se sicer umiri, a tudi ogret ni ravno tih. Pravzaprav mu lahko zamerim le grob tek, ki res ne sodi h karakterju vozila, sicer pa je v vsem ostalem odličen. Premore 140 kilovatov moči oziroma 190 'konjev' in 380 Nm navora, kar v praksi pomeni, da res odlično potegne, potisk v sedež je skorajda silovit, predvsem pa so pospeševanja zvezna in brez zaznavnega vklopa turbinskega polnilnika.

Sploh takšen je vedno suveren, v kombinaciji z bliskovitim osemstopenjskim samodejnim menjalnikom, ki je še vedno eden najboljših na trgu, in s štirikolesnim pogonom xDrive. Njegove vrline se na suhi cesti morda še ne pokažejo tako nazorno, ko bo cesta spolzka ali pozimi zasnežena, pa vas v zavojih nikoli ne bo skrbelo, da bo zadnjica pobegnila, ko boste močno pohodili plin. V zavojih bo itak vedno suveren, občutek na volanu je odličen in lega zelo zanesljiva.

Povprečno porabi dobrih 6 litrov na 100 kilometrov - super rezultat.

Nastavljivi programi vožnje, ki jim skoraj nikoli nisem posebej naklonjen v nobenem avtomobilu, naredijo precejšnjo razliko v odzivnosti motorja, menjalnika in krmilnega sistema, zato se karakter precej spremeni, kar mi je všeč. Povprečno porabi dobrih 6 litrov na 100 kilometrov, kar je super rezultat.

Pravzaprav je ovira za nakup lahko le ena, in sicer njegova cena. Točno ta 4 gran coupé stane zajetnih 67.013 evrov, seveda je lahko cenejši, a s tem motorjem, pogonom in menjalnikom pod petdeset tisočakov ne bo šlo. Oziroma, poglejte drugače. Okoli šest tisočakov in pol manj stane enako motorizirana limuzinska trojka. Štirica gran coupe za ta znesek ponudi manj uporabne prostornosti in vsekakor bistveno več elegance ter posebnosti. Kaj vam pomeni več, pa veste sami. Morda celo vaša denarnica …

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki BMW 420d xDrive gran coupe luxury line
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1995
moč v kW (KM) pri vrt./min 134 (184) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 380 od 1.750 do 2.750
menjalnik samodejni, osemstopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4638 x 1825 x 1404
medosna razdalja v mm 2810
prtljažnik v litrih 480
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1675 (485)
največja hitrost v km/h 229
pospešek 0-100 km/h v s 7,5
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,9/4,4/5,0
poraba na testu v l/100 km 6,8
cena osnovnega vozila v EUR 41.550
cena testnega vozila v EUR 52.200
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 67.013

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 17. 9. 2019
September 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
0203  domača premiera - renault clio
04  mednarodna premiera - mazda CX-30
05060708
09  mednarodna premiera - ford focus ST in ford ranger raptor
101112  domača premiera - mitsubishi L200
131415
1617  domača premiera - toyota DriveMe
181920  domača premiera - mazda CX-30
2122
23242526  domača premiera - hyundai ioniq
272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
dacia sandero 178
renault clio 155
renault megane 142
volkswagen tiguan 139
škoda octavia 135

Podatki veljajo za julij 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 47.080 novih avtov!

Anketa
Kako se odločiš za nov avto?
957Ati kupi. 956An ban, pet podgan. 955Pogledam novosti na salonu. 954Kupim boljšega od soseda. 953Kdo še danes vozi avto? 952Vedno kupim isto znamk.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: Marko Strupi
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 1 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 2 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 3 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 3 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 3 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 3 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 3 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 3 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 4 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 4 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 4 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 4 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 4 meseci  |