Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Enoprostornik za treking

Renault scenic Xmod dCi 130 energy Bose edition

Avtor prispevka: Anže Jereb
Scenic v zadnji generaciji na trgu vztraja že dovolj dolgo, da bo v letu ali dveh dobil naslednika. Do takrat vas bo poskušal premamiti še s kakšnim posebnim paketom opreme in z bolj atraktivno zunanjostjo.
Enoprostornik za treking
Foto: Gašper Miš
5. 6. 2015 ob 8:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

notranjost je kljub letom še vedno prijetna in materiali mehki
scenic ne razočara pri osnovah, prostorsko je razkošen in uporaben
ozvočenje Bose sicer ni vrhunec zvočne reprodukcije, je pa dobro
oprema Xmod ga naredi bolj oblikovno zanimivega, ne pa terenskega
vozniško je naravnost za družine, ker je predvsem udoben in nenaporen
prtljažnik je zaradi pravilnih oblik precej uporaben
na sedeže zadaj lahko pritrdite tri otroške sedeže
takšen motor z nekaj manj kot 100 kW moči je več kot dovolj zmogljiv
sistem za uravnavanje pogona nikakor ne dela čudežev in je skoraj nepotreben
v zavojih se precej nagiba, zato mu hitra vožnja ni všeč
3,7
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.2 (9 glasov)
test renault scenic Xmod Bose edition dCi 130 energy
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Avtomobilskih segmentov je seveda ogromno, ampak če se omejim na tiste, ki so sorodni takšnemu scenicu, potem imamo enoprostornike, križance in nekakšne vmesne člene, ki želijo biti oboje. Imamo pa tudi čistokrvne enoprostornike, ki le hočejo biti križanci, čeprav to sploh niso. Takšen scenic Xmod je tipičen primer.

Z zunanjimi dodatki izgleda bolj atraktivno, ampak je pravi enoprostornik in nič drugega. Znotraj namreč ponuja tri ločene sedeže, kamor dejansko lahko postavite tri otroške sedeže, prtljažnik je precej prostoren ter uporaben, skratka, glavna vrlina tega avtomobila ostaja prostornost, kar je domena, no, enoprostornikov. Res pa je zunaj s plastičnimi obrobami malce bolj atraktiven, da se bo 'fotr' počutil bolj kot Chuck Norris, ko bo otroka pripeljal v vrtec.

Prostora je veliko, odlagališč tudi, vožnja se zdi varna, predvsem, ker se ob pretiravanju avtomobil hecno zvija in dovolj zgodaj da vedeti, da se malo umirite.

Z vidika enoprostorskih vrlin temu avtomobilu ne manjka veliko in ni dosti stvari, ki bi jih pogrešal. Prostora je veliko, odlagališč tudi, vožnja se zdi varna, predvsem, ker se ob pretiravanju avtomobil precej hecno zvija in dovolj zgodaj da vedeti, da se malo umirite. Seveda, še preden boste odkrili mejo podvozja. Stekla so velika in na zvočnikih piše Bose, zato igrajo malo bolj suvereno in boste otroški direndaj na zadnjih sedežih lažje preglasili.

Terenski pa je takšen scenic toliko kot treking kolo. Če ste nasilni, gre, ampak takrat gre vsak bicikl. Xmod izgleda s plastičnimi dodatki, kot da je bolj pripravljen na brezpotja, čeprav sploh ni, sredinsko stikalo in njegovi programi mu sicer omogočajo prilagajanje sistema proti zdrsu gnanih koles na ta način, da morda kakšen kamen ali dva prevozi lažje. Je pa pogon dvokolesni in gume bodo vseeno hitro popustile, kot pri vsakem drugem avtomobilu, zato nanj ne računajte preveč.

V bistvu smo ta model v zadnji generaciji preizkusili že tolikokrat, da kaj dosti novega niti ne moremo odkriti. Xmod je kljub bolj atraktivnemu izgledu še vedno klasičen scenic z veliko uporabnosti in prostornosti, materiali in izdelava se še vedno zdijo dobri, vožnja pa nikakor noče biti dinamična, bolj vas bo razveseljeval pri normalni uporabi. In takrat bo malo manj kot 100-kilovatni dCi prav prijeten ter dovolj zmogljiv, porabil pa bo okoli šest litrov. Skratka, na ta avtomobil glejte kot na enoprostornik in boste zadovoljni; se popravljam, na oblikovno malo bolj atraktiven enoprostornik.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki renault scenic Xmod dCi 130 energy Bose edition
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1598
moč v kW (KM) pri vrt./min 96 (130) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 320 pri 1.750
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4372 x 1845 x 1656
medosna razdalja v mm 2704
prtljažnik v litrih 437
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1511 (544)
največja hitrost v km/h 195
pospešek 0-100 km/h v s 10,3
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,1/4,0/4,4
poraba na testu v l/100 km 7,2
cena osnovnega vozila v EUR 20.500
cena testnega vozila v EUR 26.800
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 27.635

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 28. 11. 2020
November 2020
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 297
škoda octavia 280
nissan qashqai 198
renault captur 165
volkswagen golf 152

Podatki veljajo za oktober 2020.

Letos je bilo v SLO prodanih 47.781 novih avtov.

Anketa
Bodo cene goriv kmalu šle v nebo?
979Bom pač nalival, kjer bo ceneje! 978Zagotovo, nekdo mora zaslužiti. 977Upam, da ne. 976Ne, še naprej bo vse po 1 EUR!


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 2 tedni  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 2 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 3 tedni  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 4 tedni  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 4 tedni  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 1 meseci  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 1 meseci  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 1 meseci  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Prenovljena aplikacija DRAJV pred 1 meseci  | 
Toyota Slovenija Skupaj s partnerji za poostrenje ... pred 2 meseci  | 
Kia Najvišji tržni delež v zgodovini pred 2 meseci  | 
Renault, Nissan & Uber Elektrificirane vožnje v Evropi pred 2 meseci  | 
Toyota Slovenija Visoko srečanje pred 2 meseci  | 
GiroCarShare Najemi moje vozilo in ohrani naš planet pred 3 meseci  | 
Continental Avtodomi bolj priljubljeni kot kadar ... pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Manj prehitrih v Markovcih pred 4 meseci  | 
Continental & Extreme E Dirka za spremembe pred 4 meseci  | 
Suzuki Slovenija Sponzorska vozila za Judo zvezo ... pred 5 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Širitev delovnega časa poslovalnic pred 6 meseci  |