Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Že bližje predhodniku

Renault clio R.S. 220 EDC trophy

Avtor prispevka: Anže Jereb
Ne objavljamo zopet testa istega avtomobila, čeprav je barva enaka in tudi sicer tale izgleda skoraj enako kot en R.S. prej. Tale je trophy, najmočenjši serijski clio R.S. Je dovolj drugačen in vreden doplačila?
Že bližje predhodniku
Foto: Gašper Miš
10. 12. 2015 ob 8:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

dodatki različice trophy so majhni, a vseeno opazni
notranjost popestrijo dodatki v imitaciji karbona
kljub temu, da je tole najmočnejši clio, je še vedno pohleven
prostorninsko majhen motor ponudi veliko moči …
… pospeški so odlični, nikoli ne boste pogrešali več
voznik je zasidran v odličnih sedežih
robotiziran menjalnik je v tem primeru precej hitrejši, kar je dobrodošlo
lega je vrhunska, zelo zabavna in vedno zanesljiva
klasična kabina je tudi vsakodnevno uporabna
robotiziran menjalnik še vedno pobere polovico zabave
občasno menjalnik muči izbira ustrezne prestave
višja cena zaradi dodatne moči ni utemeljena ali potrebna
4,1
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.4 (5 glasov)
test renault clio R. S. 220 EDC trophy
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Zunaj ga boste prepoznali le z bližnjim ogledom in veščim očesom. Bolj brutalno zgodbo razkrivajo številni napisi zadaj in spredaj, večji je še spojler in streha je tokrat črna. Pravzaprav je tudi tokratna barva drugače bela, 'frost white' se ji reče, in rezervirana je le za različico trophy. In platišča so drugačna, znotraj pa je razlik še manj. Zračniki posnemajo karbonska vlakna, sedeži so usnjeni ter malo boljši, verjamem pa, da po takšni različici nihče ne bo posegel le zaradi naštetih malenkosti. Vožnja je tista, ki naredi razliko.

Tehnični podatki pravijo takole: avto je spredaj dva centimetra in zadaj en centimeter bližje tlom, zadnji blažilniki so 40 odstotkov bolj čvrsti, gume michelin pilot super sport pa so bolj agresivne in bolj suvereno grizejo v asfalt. Tudi moči je več, sedaj 162 kilovatov, to je 220 'konjev', torej dvajset več od običajnega. In menjalnik je za 40 odstotkov hitrejši, v načinu race celo 50 odstotkov.

Avto je občutno bolj agresiven, meni je to seveda všeč, je pa bolj trd in bolj suvereno čepi v ovinku. Razlika je očitna.

Pa praksa? Res je, avtomobil je občutno bolj agresiven, meni je to seveda všeč, je pa bolj trd in tudi bolj suvereno čepi v ovinku. Razlika je očitna. Tudi prirastek moči se pozna, je kar konkretno hitrejši, čeprav naj bo jasno, da ga le zaradi nekoliko večje moči ni potrebno vzeti, saj je že običajni R.S. več kot dovolj hiter. V bistvu je že šibkejša fiesta dovolj hitra, hočem reči, bistvo teh avtomobilov je užitek v zavojih in tega zagotavljajo vsi po vrsti, trophy je le še dodatna pika na i.

Tudi menjalnik je bistveno boljši, predvsem pri prestavljanju navzdol je razlika očitna, kar je zelo pomembno, ko boste pred ovinkom močno zavrli in prestavili dve ali tri prestave nižje. Tokrat bo šlo veliko lažje. Običajni R.S. pri tem razočara, tukaj pa je menjalnik bolj odziven. Je pa še vedno samo robotiziran, kar je zelo škoda, saj so ti avtomobili namenjeni zgolj zabavi, polovico le-te pa doda držanje ročice in prestavljanje. Pri '500-konjskem' stroju je menjalnik lahko samodejni, ker boste imeli dovolj opravka že s samo vožnjo, tukaj pa bi ga nadvse rad videl, pa ni na voljo.

In menjalnik še vedno 'odpove', ko se sooči z naslednjo nalogo. Če sam želim prestaviti v višjo in to tik preden si je sam zamislil, da bi bilo potrebno, denimo le delček sekunde prej, potem vseeno prestavi še sam in se znajdem v prestavi previsoko. Razumem, da je Renault želel R.S. približati množicam in tudi bolj lenim ter nastopaškim kupcem, ampak vsaj najbolj puristična različica bi lahko imela ročni menjalnik.

Torej! Clio R.S. trophy je vozniško eden najboljših strojev svojega segmenta, dokler gledam le vozne lastnosti in občutek na volanu. Nos vedno lepo sledi zavoju, 'rit' je zabavna in ob zaviranju sredi zavoja vseeno malce popusti, a le toliko, da je prav in simpatično, krmilni sistem pa je dobro obtežen in ponudi veliko povratnih informacij. Zato ste s tem avtom lahko zelo hitri in to še vedno na varen način. Sam ga ne bi izbral le zaradi menjalnika, vam pa je, če gre soditi po besedah Renaulta, morda všeč ravno to. Trophy stane 28.450 EUR, nekaj 'jurjev' več od navadnega. Mislim, da je dovolj drugačen in poseben, da je cenovna razlika utemeljena, obstajajo pa enako ali celo bolj zabavne alternative za občutno manj denarja.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki renault clio R.S. 200 EDC trophy
vrsta motorja turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1618
moč v kW (KM) pri vrt./min 162 (220) pri 6.000
največji navor v Nm pri vrt./min 280 pri 1.750
menjalnik robotiziran, šesetstopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4063 x 1732 x 1448
medosna razdalja v mm 2589
prtljažnik v litrih 300
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1204 (507)
največja hitrost v km/h 235
pospešek 0-100 km/h v s 6,6
poraba (po normah EU) v l/100 km 7,6/5,1/5,9
poraba na testu v l/100 km 11,5
cena osnovnega vozila v EUR 11.290
cena testnega vozila v EUR 24.450
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 28.450

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 27. 4. 2018
April 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
26272829303101
020304  domača premiera - ford transit custom in tourneo custom
05  domača premiera - BMW X2
060708
09  domača premiera - citroën C4 cactus
10111213  domača premiera - porsche driving experience
1415
161718  domača premiera - ford ecosport
19202122
232425  domača premiera - ford trucks
26272829
30010203040506

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 334
volkswagen polo 319
volkswagen golf 316
škoda octavia 264
renault megane 234

Podatki veljajo za marec 2018

Lani je bilo v SLO prodanih 20.359 novih avtov!

Anketa
Ste zadovoljni z razpletom velikega primerjalnega testa PRIMA?
905polo je najboljši! 904spet kuhinja 903zakaj ni zmagal moj 902noben si ne zasluži zmage


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: rkuplenk
Obvestila
Opel intelligrip Optimalen oprijem za grandland X pred 1 meseci  | 
Goodyear oxygene Za čistejši zrak pred 1 meseci  | 
Opel insignia country tourer S tehnološko naprednim štirikolesnim ... pred 1 meseci  | 
Ford Največji oglas na svetu pred 2 meseci  | 
Skupina Renault in EEM Pametni otok pred 2 meseci  | 
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 3 meseci  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 5 meseci  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 5 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 6 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 6 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 7 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 7 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 8 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 8 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 8 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 9 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 9 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 9 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 9 meseci  |