Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Obleka, ne delovna uniforma

Volkswagen amarok 3.0 V6 TDI highline aventura

Avtor prispevka: Anže Jereb
Novi amarok z opremo aventura ni primeren za lovca, ki bi nanj naložil 500 kilogramov gnilih jabolk za krmo, je pa kot naročen za nekoga, ki se želi malce razkazovati z nečim terenskim.
Obleka, ne delovna uniforma
13. 1. 2017 ob 7:00
Komentarjev: 2

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

nova generacija izgleda izklesano, robustno in elegantno hkrati
amarok aventura je pravi nastopač, ki mu ne bo nerodno niti v elegantnem okolju
notranjost je za tip vozila neverjetno kakovostna in zanimiva
sedeža sta vredna doplačila, v tem pogledu je amarok daleč pred tekmeci
trilitrski šestvaljni turbodizel v nosu, potrebujete še dodatno razlago?
OK, naj bo, zelo zmogljiv je in te hitro zasvoji, navduši še z uglajenostjo
porabi veliko, a ne več od šibkejših tekmecev, zato mu damo pri porabi plus
8-stopenjski menjalnik je vrhunski in doda veliko k eleganci
kljub ogromnim platiščem je vožnja razmeroma udobna
preko petdeset evrskih tisočakov orosi še tako poznavalsko oko
na trenutke je bolj okoren od nekaterih tekmecev, volan je včasih pretežak
takšen aventura je na voljo le s stalnim štirikolesnim pogonom
stranska pragova bi bila lahko malce bolj skrita, da hlače ne bi bile takoj umazane
4,2
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.3 (20 glasov)
test volkswagen amarok 3.0 V6 TDI highline aventura
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Veliko si jih kupi takšno vozilo predvsem zaradi tega, ker se radi zapodijo nekam v naravo, zaradi nastopaštva ali pa zgolj zato, ker športne pripomočke radi vržejo v velik keson in gredo po svoje.

Se mi zdi, da ravno Volkswagen najbolje razume lov na kupce poltovornjakov. Veliko si jih namreč kupi takšno vozilo predvsem zaradi tega, ker se radi zapodijo nekam v naravo, zaradi nastopaštva ali pa zgolj zato, ker športne pripomočke radi vržejo v velik keson in gredo po svoje; brez skrbi, da bodo popraskali prtljažnik. Zaradi dela, ki zahteva res robusten stroj, ga kupi le redko kdo. Takšnega, kot je testni, pa sploh ne.

Zato je oziroma bo amarok na voljo v dveh izvedenkah: v takšni, ki je dejansko prišla na trg prva, torej je jasno, koga najbolj nagovarja, in v tisti s priklopljivim štirikolesnim pogonom, zaporo diferenciala, z reduktorjem in ročnim menjalnikom, ki pripelje čez nekaj mesecev. Takšna aventura ima 'le' stalni štirikolesni pogon in to je glede terenskih vrlin vse. No, še pomoč pri spuščanju po klancu navzdol in nič drugega pa sem vseeno brez težav prilezel na zasnežen Krvavec. In tudi na domači premieri se je Matej s takšnim preganjal po precej zahtevnem poligonu pa ni nikoli dobil občutka, da ne bo šlo. Je pa za zgornjega lovca in njegove potrebe druga različica vseeno bolj primerna, testna je bolj zamenjava za SUV.

Torej, da amarok dobro izgleda, ni nobenega dvoma, sploh v prvi in ekskluzivni izvedenki aventura. Dovolj robusten, da je na Krvavcu kot v naravnem okolju, in dovolj eleganten, da je suveren tudi pred ljubljansko Dramo. Sploh v modri barvi in s kar 20-palčnimi platišči ... pa z ostrimi potezami, pomaga tudi oznaka V6, ker je amarok pri nas edini pick-up s šestvaljnim motorjem.

Že ob vžigu prav lepo umirjeno zamrmra, prav nič ne strese avtomobila, skoraj, kot bi prižgal kakšen golf z motorjem TSI, sploh ne zaigra tipično dizelsko. Tudi med vožnjo v primerjavi z ostalimi bistveno lepše teče, zelo umirjeno in brez posebnega vibriranja, takšen zvok imam raje od tovornjaškega ropota pri konkurenci. Saj veste, pred Dramo bi vam bilo ob zvoku traktorja hitro nerodno. 

Več različic bo pozneje na voljo, ampak tale je in bo najmočnejša. Lahko povem, da ima 165 kW moči, torej 224 'konjev', in 550 Nm navora, lahko pa dodam še, da gre skoraj preveč. Resno, da se 2.100 kg težak pick-up premakne tako brutalno, uf, zahteva kar nekaj privajanja. Baje z mesta do stotice pospeši enako hitro, kot je nekdaj golf VR6, ampak deluje hitreje, predvsem je motor s toliko navora neverjetno prožen in vedno pripravljen na akcijo. Sploh v povezavi z 8-stopenjskim menjalnikom, ki prestavlja naravnost bliskovito. Ker vem, da vas zanima tudi poraba, takole gre: če boste lepo spoštovali omejitve in nikjer ne boste prehitri, bo okoli deset litrov. Če se boste zapeljali v hribe oziroma izkoriščali silovitost motorja, potem vsaj 12. Poraba ne preseneča, saj bistveno manj ne porabijo niti šibkejši tekmeci, seveda pa ni majhna.

Tako zmogljivega motorja dejansko ne potrebujete, ampak pri nastopaštvu pa vsekakor pomaga. In še nekaj moram pohvaliti - udobje. Mogoče beseda ni ravno prava, ker udoben ni noben poltovornjak, ampak pri tem se mi je zdelo, da pretresa manj od konkurentov celo s tolikšnimi platišči. Je pa res, da se najbrž večina kupcev vseeno ne zaveda, da so tovrstni stroji ogromni in v mestih naporni, da je pretresanja več kot v kateremkoli drugem segmentu vozil in nasploh vožnja dokaj okorna, ker drugačna niti ne more biti.

Zato vedno pravim, da bi morali takšnim nastopaškim izvedenkam še malo zmanjšati nosilnost, ker bi bili potem lahko bolj udobni, vzmeti zadaj namreč ne bi bile tako čvrste in bi se hitro poznalo. Za delovne pa je vseeno, če so bolj špartanski. In dve stvari, ki mi nista najbolj všeč: volan je na trenutke skoraj pretežak, ne samo na mestu, nasploh je krmilni mehanizem precej 'mesnat', vsekakor pa zaradi hidravlične servopodpore komunikativen; na trenutke amarok deluje tudi preveč okorno, bolj kot kakšen hilux.

Za konec sem prihranil notranjost. Tako uglajen ni noben tekmec in pika. Ergonomska sedeža sta naravnost fantastična in imata tudi certifikat, da bo vaš hrbet lepo podprt, materiali so super, okolje odlično. Če ne bi sedel tako visoko, bi celo pozabil, da je moja zadnjica v poltovornjaku. Pri ceni okoli 50 tisočakov sicer tudi mora biti vse odlično, ampak je notranjost amaroka v primerjavi z ostalimi na čisto drugem nivoju.

S temi poltovornjaki je dejansko podobno kot s križanci, le da so hibe še bolj izrazite. Če ga potrebujete zaradi nastopaštva, torej ga dejansko ne potrebujete, potem vzemite v obzir, da bo vožnja manj udobna, v mestih vam želim veliko sreče pri motoviljenju, poraba bo velika, v zavoje pa vseeno ugriznite bolj previdno. Amarok je resda med vsemi najbolj uglajen, ne bo pa poceni, če boste hoteli takšnega, ki odlično izgleda. Za tiste, ki ga potrebujete za resno delo, pa takšen ni, ga je preveč škoda, čeprav ima barvo delovne uniforme.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki volkswagen amarok 3.0 V6 TDI highline aventura
vrsta motorja turbodizelski, šestvaljni, V-oblike, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 2967
moč v kW (KM) pri vrt./min 165 (224) od 3.000 do 4.500
največji navor v Nm pri vrt./min 550 od 1.400 do 2.750
menjalnik samodejni, osemstopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 5254 x 1954 x 1834
medosna razdalja v mm 3097
mere tovornega prostora (dolžina x širina x višina) v mm 1555 x 1620 x 508
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 2095 (985)
največja hitrost v km/h 191
pospešek 0-100 km/h v s 7,9
poraba (po normah EU) v l/100 km 8,6/7,3/7,8
poraba na testu v l/100 km 11,6
cena osnovnega vozila v EUR 30.944
cena testnega vozila v EUR 50.983
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 51.906

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
Y2MzZTJhYjZmOWQ0NTcyMmQ1NmRkODE3ZjgwZjU2ODIuanBnMTU3MDg3NjUxOA==.jpg
gizmo28 pravi:
se strinjam, jaz sem včasih rad pogledal oddajo volan , vendar je oddaja eno veliko vw trobilo, ki ga kot kaže sponzorira porche slovenija
(pred 2 leti )
Ni slike
almo pravi:
Bolj očitno ne more bit da ste VW pristaši oz da hvalite lastnega konja?! nimam nič proti če bi mi to kar ste pisali rekel en sosed, ampak kao nepristranska revija bi mogla malo pazit kaj pise. Zakaj? ker s tem žalite konkurenco... Le nevem zakaj Amarok ni pick up leta, zakaj je Navara če pa je Amarok tako osupljiv... nevem, ko gledam vse te vw up-e v vsaki oddaji in amaroke se mi zazdi da vas VW nekako sponzorira ker drugače res ne najdem razlage
(pred 2 leti )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 18. 10. 2019
Oktober 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
30010203040506
070809  domača premiera - mitsubishi ASX
10  mednarodna premiera - renault captur
domača premiera - volkswagen passat
111213
141516  domača premiera - Oplova gospodarska vozila
domača premiera - kia Xceed
17181920
21  domača premiera - škoda kamiq
22  domača premiera - hyundai kona hybrid
23  domača premiera - Jesensko doživetje z BMW 1
24252627
2829  mednarodna premiera - ssangyong korando
3031010203

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
nissan qashqai 194
volkswagen tiguan 160
renault captur 159
renault clio 152
škoda octavia 146

Podatki veljajo za september 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 57.408 novih avtov!

Anketa
Kako se odločiš za nov avto?
957Ati kupi. 956An ban, pet podgan. 955Pogledam novosti na salonu. 954Kupim boljšega od soseda. 953Kdo še danes vozi avto? 952Vedno kupim isto znamko.


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: FireFigh
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Akcija strokovnega nadzora v šolah ... pred 2 dnevi  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 2 meseci  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 3 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 3 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 4 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 4 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 4 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 4 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 4 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 5 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 5 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 5 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 5 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 5 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 5 meseci  |