Iskanje tržne niše
Toyota RAV4 2.5 VVT-i e-CVT 4x4 premium hybrid

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

Že dlje časa se šušlja, da bo Toyota opustila ponudbo ekološko obremenjujočih dizelskih motorjev.
Že dlje časa se šušlja, da bo Toyota opustila ponudbo ekološko obremenjujočih dizelskih motorjev (takšni so vsi, ne le njihovi), in čeprav resnih indicev v potrditev teze še ni, takšen RAV4 hybrid lepo kaže, da ima Toyota že alternativo. Zlasti, če upoštevam še, da v tem trenutku RAV4 v kombinaciji štirikolesnega pogona in dizelskega motorja sploh ne morete več kupiti, ampak je na vsa kolesa gnan samo še s hibridnim sklopom.
Čeprav se zgolj na elektriko ne boste prav dolgo peljali, v najboljšem primeru dva do tri kilometre, kot pač pri vseh Toyotinih hibridih, v praksi elektromotor in baterija vseeno precej pomagata.
Čeprav se zgolj na elektriko ne boste prav dolgo peljali, v najboljšem primeru dva do tri kilometre, kot pač pri vseh Toyotinih hibridih (razen tistih z možnostjo polnjenja baterij in oznako 'plug-in'), v praksi elektromotor in baterija vseeno precej pomagata. Za začetek je energije vedno dovolj za speljevanja, v mestu je tole daleč najbolj varčna različica križanca, na daljših poteh pa je električne energije tudi vedno dovolj na zalogi, da pomaga pri večjih obremenitvah. Po mestu smo se tako vozili s povprečno porabo le 5,5 litra, na avtocestah, kjer elektromotor še najmanj pomaga, pa nekje na nivoju dizelskega motorja, torej dobrih sedem litrov. A z manj obremenilnim učinkom na okolje, če je kdo med vami posebno ekološko nastrojen. Hecen je podatek, da zadnji kolesi poganja le elektromotor, a pri Toyoti zagotavljajo, da ima baterija vedno dovolj energije, da pogon ostaja štirikolesni. Če bi se res dolgo vzpenjali, bi elektromotorju energijo dostavljal kar bencinski motor. Oziroma baterijam, te pa elektromotorju.
tehnični podatki | toyota RAV4 2.5 VVT-i ECVT 4x4 premium hibrid |
vrsta motorja | bencinski in električni, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj |
prostornina v ccm | 2494 |
moč v kW (KM) pri vrt./min | 145 (197) pri 5.700 |
največji navor v Nm pri vrt./min | 270 od 4.400 do 4.800 |
menjalnik | samodejni, brezstopenjski |
pogon | na vsa štiri kolesa |
mere (dolžina x širina x višina) v mm | 4605 x 1845 x 1705 |
medosna razdalja v mm | 2660 |
prtljažnik v litrih | 501 |
masa praznega vozila (nosilnost) v kg | 1690 (580) |
največja hitrost v km/h | 180 |
pospešek 0-100 km/h v s | 8,3 |
poraba (po normah EU) v l/100 km | 5,1/4,9/5,1 |
poraba na testu v l/100 km | 8,7 |
cena osnovnega vozila v EUR | 24.350 |
cena testnega vozila v EUR | 36.950 |
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR | 38.710 |
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 01 |
02 | 03 | 04 domača premiera - volkswagen ID.3 | 05 | 06 | 07 | 08 |
09 | 10 | 11 domača premiera - peugeot 208 | 12 | 13 domača premiera - land rover defender | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 domača premiera - renault ZOE | 19 domača premiera - nissan juke | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 01 | 02 | 03 | 04 | 05 |
volkswagen polo | 173 |
fiat 500 | 172 |
volkswagen golf | 166 |
renault clio | 150 |
nissan qashqai | 143 |
Podatki veljajo za november 2019
Letos je bilo v SLO prodanih 68.714 novih avtov!
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

















