Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Superjunaška vitara

Suzuki vitara 1.4 boosterjet 4WD S

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Nova Suzukijeva vitara je že pri prvem testu pozitivno presenetila vse v uredništvu. Ampak Japonci so rekli, da to ni še nič, počakajte, da pride novi boosterjet!
Superjunaška vitara
Foto: Anže Jereb
7. 2. 2017 ob 7:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

v pravi barvni kombinaciji vitara izgleda privlačno
motor je pravi biser: odziven, zmogljiv in dovolj varčen
navora je dovolj že pri 1.500 vrtljajih, vrti se do 6.000
ročni menjalnik je hiter in natančen, dobro usklajen z motorjem
vrhunsko uglašeno podvozje je udobno in celo malo dinamično
masa avtomobila je majhna, zato deluje lahkotno
štirikolesni pogon pomaga pri trakciji in premagovanju lahkega terena
cena za celoten paket je ugodna
plastika v kabini je preveč cenena
zvočna izolacija je slaba, sploh se pozna pri hitrejši vožnji
na volanu bi lahko bil boljši občutek
4,2
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
4.3 (41 glasov)
test suzuki vitara 1.4 boosterjet 4WD S
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Nov bencinski štirivaljnik, ki ima 1,4 litra prostornine in turbino.

Sliši se kot kakšen nahrbtnik superjunakov, da potem z njim letijo, no, pri vitari je pa to 'samo' motor. Gre za nov bencinski štirivaljnik, ki ima 1,4 litra prostornine in turbino. Nič posebnega na papirju, to ima zdaj že praktično vsak konkurent, ampak Suzukijev je eden najboljših.

To boste občutili že takoj, ko speljete. Lepo potegne iz spodnjih vrtljajev, o čemer govorijo tudi številke, saj ima največji navor 220 Nm že pri 1.500 vrtljajih in ga drži do 4.000. Še bolj me je razveselilo, da se zelo rad in predvsem hitro zavrti vse do 6 tisoč vrtljajev, pri čimer daje prijeten zdrav in športen občutek med vožnjo. Ves čas zvezno vleče, v srednjem območju ima celo malo bolj športen zvok, hkrati pa je še lepo odziven. Zelo uporabno, ko mu dodate vmesni plin pri prestavljanju navzdol. Temu so inženirji posvetili dodatno pozornost, ker so želeli, da je motor vozniku ves čas na voljo kot priden kužek, ki samo čaka, da mu vržete palico. Zato je seveda potreben še dober menjalnik in ročnemu s šestimi prestavami res nimam kaj očitati, ker je natančen in dovolj hiter. Celo poraba na testu je s sedmimi litri bencina na 100 km precej OK. Verjetno še nisem povedal, da ima tudi štrikolesni pogon, a ne?

Za veselje med vožnjo in solidno porabo je v prvi vrsti zaslužna majhna masa, saj takšna vitara tehta le dobrih 1.200 kg. Čeprav v podatkih piše, da je pospešek 10,2 sekunde, se v praksi zdi vse skupaj bolj dinamično. Odlično oceno si zasluži podvozje, ker je skoraj idealna kombinacija udobja in dobrih lastnosti med malo hitrejšo vožnjo na cesti. Daleč od športnosti, ker je nagibanja karoserije za odtenek preveč, je pa vse skupaj uglašeno dovolj dobro, da vitara ni izrazito podkrmiljen avto, kar bi težko zapisal za konkurenco. Pri vsem skupaj bi si želel le še več občutka na volanu, da bi mu dal povsod najboljše ocene. Manjka tudi nekaj zvočne izolacije, ker je na avtocesti piš vetra že zelo slišen. Enako ne navduši cenena plastika v kabini, čeprav so vsaj v tem modelu vse skupaj malo popestrili z barvnimi dodatki in simpatično uro med zračnikoma. Več o sami uporabnosti vitare si sicer preberite v tem testu, dejstvo pa je, da bi se boljša plastika ter zvočna izolacija poznali tudi pri ceni, ki je tukaj za paket zelo zanimiva.

Z bogato opremo, ki vključuje celo radarski tempomat, navigacijo, okraske, zanimivo barvno kombinacijo in še kaj, stane testni 21.300 EUR. Pa povejte, kje še dobite toliko vsega in da obenem prepriča še z vožnjo, kar je pri križancih vse prej kot pravilo.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki suzuki vitara 1.4 boosterjet 4WD S
vrsta motorja turbobencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1373
moč v kW (KM) pri vrt./min 103 (140) pri 5.500
največji navor v Nm pri vrt./min 220 od 1.500 do 4.000
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na vsa štiri kolesa
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4175 x 1775 x 1610
medosna razdalja v mm 2500
prtljažnik v litrih 375
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1210 (520)
največja hitrost v km/h 200
pospešek 0-100 km/h v s 10,2
poraba (po normah EU) v l/100 km 6,4/5,0/5,5
poraba na testu v l/100 km 7,3
cena osnovnega vozila v EUR 14.500
cena testnega vozila v EUR 20.500
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 21.300

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 20. 7. 2019
Julij 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
01020304050607
0809  domača premiera - mercedes-benz A limuzina, GLC in GLC kupe
10  mednarodna premiera - BMW 1
11121314
15161718192021
22232425262728
29303101020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault captur 582
renault clio 504
dacia sandero 362
škoda octavia 251
renault megane 222

Podatki veljajo za junij 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 41.122 novih avtov!

Anketa
Ali uporabljaš mobilni telefon med vožnjo?
951samo za klice 950ja, pišem tudi sporočila 949samo prostoročno 947nikoli, vedno ustavim


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: drec
Obvestila
Javna agencija RS za varnost prometa Poostren nadzor pred 21 urami  | 
Ford Kje na svetu je emoji s poltovornjakom? pred 1 dnevi  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varnost na cesti ni samoumevna pred 3 dnevi  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Dolenjci? pred 3 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Red je vedno pas pripet. Tudi poleti! pred 1 meseci  | 
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 1 meseci  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 1 meseci  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 1 meseci  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 2 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 2 meseci  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 2 meseci  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 2 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 2 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 2 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 2 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 2 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 2 meseci  |