Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Naše gore list

Ssangyong tivoli 1.6 e-XGi 2WD comfort

Avtor prispevka: Matej Mihinjač
Kako fino je, da so Korejci za poimenovanje svojega modela izbrali prav ime našega parka v Ljubljani. No, ni vse, kar piše, resnično, ampak še eden v poplavi malih križancev ima vsaj zato malo lažje delo pri iskanju svojih kupcev.
Naše gore list
Foto: Gašper Miš
26. 8. 2016 ob 7:00
Komentarjev: 0

Kaj nam je bilo všeč in kaj ne

čisto nov veter za skoraj pozabljeno znamko, ki so jo rešili Indijci
zanimivo ime ima lahko številne pomene
kabina in prtljažnik sta glede na razred med najbolj prostornimi
opremljenost je boljša kot pri večini konkurence
motor kljub na papirju zastareli zasnovi ni len
menjalnik ima šest prestav
krmiljenje je dokaj natančno, obračalni krog ni velik
pet let garancije brez omejitve kilometrov
notranjost je zelo plastična in mestoma nerodno zasnovana
položaj za volanom ni idealen in ponuja premalo nastavitev
prtljažni prostor ima previsok nakladalni rob, tudi sama oblika ni najboljša
pedala za sklopko in plin sta nenatančna, zato so speljevanja včasih nerodna
občutek na volanu je slab, servo je premalo obtežen
podvozje je glasno in slabo uglašeno, kar se pozna na vseh podlagah
motor postane precej glasen nad srednjim območjem vrtljajev
preglednost nazaj je dokaj slaba zaradi nizke šipe na zadnjih vratih in C-stebričkov
cena kljub zajetnemu popustu ni dovolj nizka
2,9
Zakaj takšna ocena?
Ocenite ga še sami!
2.3 (9 glasov)
test ssangyong tivoli 1.6 e-XGi 2WD comfort
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Nekoč korejska znamka SsangYong je pri nas precej neznana in bi bila mogoče malo bolj, če bi vedeli, da ime dobesedno pomeni dvojni zmaj.

Nekoč korejska znamka SsangYong je pri nas precej neznana in bi bila mogoče malo bolj, če bi vedeli, da ime dobesedno pomeni dvojni zmaj. Ampak danes je v lasti indijske Mahindre, ki se je odločila, da bo z ofenzivo novih modelov, predvsem križancev, spet zapeljala v sršenje gnezdo. Nekoč torej četrta največja južnokorejska znamka je v letu 2015 predstavila svoj doslej najmanjši model tivoli, ki preseneča predvsem z obliko in si želi biti kul.

Vsaj spredaj deluje dovolj atraktivno, da vzbudi zanimanje. Daleč od nekdanjih spak v stilu rodiusa. Na prvi pogled z dokaj masivno masko daje vtis, da gre za več kot le 4,2 metra dolg avtomobil. Žal zanimivega oblikovanja niso prenesli še na zadek, ki je preveč pust in nekako prehitro zaključen, da bi bil ljubljenec evropskih kupcev kot kakšen captur. Ampak tivoli ima vseeno bolj zanimivo ime: sicer po italijanskem mestu, izbrano pa je bilo, ker se nazaj lahko prebere 'I love it'. Do sem se vse bere obetavno in glede na poreklo smo vsi pričakovali tudi zelo ugodno ceno. Tu pa že nastane prvi problem, ker avto vseeno ni med najcenejšimi.

Po ceniku bi stal celo 18.440 EUR, s popustom 2 tisoč evrov pa je bolj sprejemljivih 16.440. Razen po tem, da je pravi eksot na naših cestah, v bistvu v ničemer posebej ne izstopa. Pogon je v testnem primeru speljan na sprednji kolesi (obstaja tudi na vsa kolesa), notranjost pa deluje zastarelo s številnimi malimi zasloni, katerim se ne da hkrati nastaviti svetilnosti. Če lahko, priporočam bogatejši paket opreme z velikim osrednjim zaslonom, ki je občutljiv na dotik. Potem tudi manj pride do izraza, da so gumbi ponekod nelogično razporejeni, volanski obroč pa je vedno nastavljiv samo po višini. Tudi voznikov sedež je nerodno postavljen, dokaj visoko, in sedalni del spredaj malo prenizko, zato si je idealen položaj za volanom težje nastaviti. Prostora je glede na mere kar dosti, tukaj celo prekaša marsikaterega neposrednega rivala in tudi na zadnji klopi se da peljati odrasle na izlet. Prtljažnik ima pa precej visok nakladalni rob in sam prostor je tam visok in kratek, kar pomeni včasih nerodno tlačenje večjih kosov tovora vanj.

Niti motor ne izstopa po tehnološki naprednosti, gre za dokaj klasičen 1,6-litrski bencinski štirivaljnik, ki stisne 94 kilovatov, torej 128 'konjev', in 160 Nm navora pri visokih 4.600 vrtljajih. Povprečno spije dobrih 7 litrov, če niste zahtevni, sicer hitro preko 8. Motor kljub na papirju zastareli zasnovi brez turbopolnilnika in podatku o navoru vseeno ni len; v bistvu je še kar odziven in se brez posebnega upiranja zavrti, je pa pri svojem delu v višjem območju vrtljajev precej glasen in pri do konca pohojenem plinu se zdi, da se zelo napreza. Menjalnik je soliden, čeprav ne preveč natančen, ima šest prestav in bi bila ravno šesta lahko izračunana daljše. Sta pa pedala za sklopko in plin precej nenatančna in je težko lepo speljevati, če res ne obvladate - to zna hitro postati tečno v mestih, kjer je veliko ustavljanja.

Še manj navduši vožnja, kar je pričakovano glede na tip vozila. Vzmetenje deluje malo preveč nervozno ter dokaj glasno in tivoli je precej podkrmiljen v ovinkih. Ne mara niti hitrih menjav smeri, volanski mehanizem je pa precej posreden, premalo obtežen in skop z informacijami, čeprav dokaj natančen, zato morajo biti lastniki tega avta predvsem umirjeni in vozniško nezahtevni. Uživati morajo v tem, da njihovega avtomobila skoraj nihče ne pozna in da sedijo dovolj visoko. Za kaj več pa se bo moral SsangYong še bolj potruditi ali pa krepko spustiti ceno, čeprav gre za razmeroma dobro opremljen avtomobil s kar petletno garancijo brez omejitve kilometrov. Vseeno navdušuje, da je skoraj pozabljena znamka spet pri nas in da je tivoli tisti pravi in šele prvi znanilec sprememb. Na vidiku so že zanimive novosti!

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki ssangyong tivoli 1.6 e-XGi 2WD comfort
vrsta motorja bencinski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1597
moč v kW (KM) pri vrt./min 94 (128) pri 6.000
največji navor v Nm pri vrt./min 160 pri 4.600
menjalnik ročni, šeststopenjski
pogon na sprednji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4195 x 1795 x 1600
medosna razdalja v mm 2600
prtljažnik v litrih 423
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1270 (540)
največja hitrost v km/h 170
pospešek 0-100 km/h v s 12,0
poraba (po normah EU) v l/100 km 8,6/5,5/6,6
poraba na testu v l/100 km 8,7
cena osnovnega vozila v EUR 15.990
cena testnega vozila v EUR 17.990
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 18.440

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 20. 1. 2018
Januar 2018
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
01020304050607
080910  domača premiera - seat arona
11  domača premiera - mercedes-benz X
121314
1516  domača premiera - dacia duster
mednarodna premiera - subaru XV
17  mednarodna premiera - toyota yaris
1819  domača premiera - mitsubishi eclipse cross
2021
2223  domača premiera - hyundai i30 fastback
24  domača premiera - kia stinger
2526  Mednarodna premiera SEAT snow experience
domača premiera - volkswagen T-roc
2728
29303101020304

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
škoda octavia 189
volkswagen golf 178
renault clio 167
renault megane 107
dacia sandero 96

Podatki veljajo za december 2017

Lani je bilo v SLO prodanih 70.892 novih avtov!

Anketa
Zakaj bi vi kupili križanec?
872zaradi izgleda 871zaradi višjega sedenja 870zaradi lažjega vstopanja 869zaradi mode


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: rupa
Obvestila
Connected Car Zmagovalca opel insignia in opel vivaro ... pred 2 dnevi  | 
Opel astra Prepričani, da prepriča pred 1 meseci  | 
Ford fiesta, ranger Osvojila tri rekorde v eko-vožnji pred 2 meseci  | 
2. Ford performance day Fordov Performance dan bo še večji in ... pred 3 meseci  | 
Ford GT Z rekordom na najsevernejši progi na ... pred 3 meseci  | 
Continental Dva nova koncepta tehnologij pnevmatik pred 4 meseci  | 
Sava eskimo SUV 2 Po zasneženih poteh z novo pnevmatiko pred 4 meseci  | 
Goodyear vector 4seasons gen-2 Auto Bild Allard jo je uvrstil na prvo ... pred 5 meseci  | 
AMZS Podcenjujemo nevarnost zaspanosti pred 5 meseci  | 
Opel Opel in Vauxhall sta del skupine PSA pred 5 meseci  | 
Continental PremiumContact 6 Dve mednarodni nagradi za oblikovanje pred 6 meseci  | 
SPAR Slovenija Skrb za varnost policistov in ... pred 6 meseci  | 
Goodyear Wrangler All-Terrain Adventure Zmaga na testu cestno-terenskih ... pred 6 meseci  | 
Goodyear Kako poleti skrbeti za pnevmatike? pred 6 meseci  | 
Goodyear Že trinajsto sezono dobavitelj ... pred 7 meseci  | 
Junior Mechanic 2017 Bodoči mehaniki opravili zahtevne ... pred 7 meseci  | 
Goodyear KMAX T Pnevmatike za nizkonakladalne prikolice pred 7 meseci  |  Iztok Krajnc
Dunlop sport classic Za starodobne avtomobile pred 7 meseci  | 
Poslovni avto leta 2017 Znova zmaga mercedes-benza E pred 7 meseci  |