Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Resna nadloga tekmecem

BMW 118d urban

Avtor prispevka: Anže Jereb
V novodobni BMW-jevi zgodovini se je razdvajanje okusov začelo s prejšnjo generacijo sedmice. Njena drzna oblika je ljudi razdelila v dva tabora, na tiste, ki jim je bil avtomobil všeč in v tiste, ki jim je bil celo grd. Morda je precejšnja številčnost slednjih botrovala dejstvu, da so bili vsi nadaljni modeli manj oblikovno posebni. A le do prihoda nove enice.
Resna nadloga tekmecem
Foto: Anže Jereb, Matej Mitruševski
10. 1. 2012 ob 14:41
Komentarjev: 1
video test BMW 118d urban edition
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Ne bom rekel, da je grda, se pa je na to obliko vsekakor potrebno privaditi in to tudi ni prvi BMW, ki mi sprva ni bil simpatičen, pa sem potem sčasoma svoje mnenje spremenil. S temi minijevskimi dodatki kot so bela platišča in bele obrobe vseeno izgleda bolje, je pa njena oblika vseeno kontraverzna.

Kontraverzen je pravzaprav celoten avtomobil. Ker spada v premium segment, vsi pričakujemo, da ponuja veliko. A prav nihče ni mislil, da bo ponudil tako zelo veliko, saj v tem velikostnem segmentu blizu ne pride niti en sam tekmec. Vse »posebne« dodatke je seveda potrebno doplačati, je pa presenetljivo že to, da so sploh na voljo. Kar pomeni, da bodo morali snovalci tekmecev, zlasti novega audija A3, pošteno zavihati rokave.

Nova enica je zrasla, kar je odlično na dveh področjih. Premium predstavniki so od nekdaj ponujali manj prostora kot drugi. Pa jim tega ni nihče štel v slabost, saj za enico ne pogleduje isti oče dveh otrok, ki pogleduje proti fordu focus, ampak pogosteje uspešen mlad poslovnež, ki potrebuje zanimiv avtomobil. S prirastkom je nova enica sedaj prostorsko povsem konkurenčna ostalim tekmecem, prirastek medosja, širine in dolžine pa pomeni, da se v tem avtomobilu sedi dobro tudi zadaj. Za vsak slučaj, če bo kupca focusa vseeno zaneslo v BMW vode ...

Ena od stvari, ki jih sam neizmerno cenim, ko se prvič vsedem v nov avtomobil, je, da se takoj počutim domače. In le redko kateri avtomobil mi to ponudi, vedno se je potrebno nekaj časa peljati in se navaditi, BMW pa to zna vedno. Sem prepričan, da niti njihovi inženirji ne vedo, kako naredijo okolje tako posebno, a ga enostavno naredijo. Občutek v vsakem BMW-ju je fantastičen, enostavno se sedi tako dobro, kot bi bil del avtomobila. Naj se ostali še tako trudijo, občutka v tem avtomobilu skoraj nikomur ne uspe doseči.

Slogan »Ima vse kar imajo veliki« ste že slišali pri eni od bolj plebejskih znamk, velja pa tudi za ta avtomobil. Z novo generacijo so enico opremsko dvignili na mnogo višji nivo, v njej pa odslej najdete elemente, ki so do sedaj krasili le večje modele. Denimo odlični samodejni osemstopenjski menjalnik, velik zaslon pred voznikom, ki ponuja navigacijski sistem in celo internet, vrhunsko izdelavo, pa program prilagajanja podvozja in motornih parametrov, pri katerem je posebnost način ecopro, ki vam svetuje kako varčno voziti in prilagodi delovanje motorja, klimatske naprave ter ostalih parametrov. In vam potem izpisuje, koliko ste si že uspeli podaljšati doseg.

Kadar se ne boste vozili umirjeno, vam bo nasmeh na usta risalo vrhunsko uglašeno podvozje. Lega in občutek na volanu sta tako odlična, da je kar težko peljati počasi. Tudi motor je dober, mu pa precej pomaga še ta hiter menjalnik, zato brez težav sledi zahtevnejši desni nogi. Lega ni športno trda, ker konec koncev to mora ostajati avtomobil za širok krog ljudi, a je vseeno vrhunska. In to je tista druga pozitivna sprememba pridobljenih mer.

Vse lepo in prav, a ostanimo realni. Če je bila doslej edina kritika oblika nove enice, pa je druga cena. Že res, da je avtomobilu dejansko nemogoče zameriti karkoli tehničnega, pa je kljub bogati opremi cena za tako majhen avtomobil enostavno prevelika. Vas zanima koliko? 45.000 evrov. To pa je že teritorij za dve številki večje petice.

Tehnične specifikacije
Tehnični podatki
 
tehnični podatki BMW 118d
vrsta motorja turbodizelski, štirivaljni, vrstni, 4 ventili na valj
prostornina v ccm 1995
moč v kW (KM) pri vrt./min 105 (143) pri 4.000
največji navor v Nm pri vrt./min 320 pri 1750-2500
menjalnik samodejni, osemstopenjski
pogon na zadnji kolesi
mere (dolžina x širina x višina) v mm 4324 x 1765 x 1421
medosna razdalja v mm 2690
prtljažnik v litrih 360
masa praznega vozila (nosilnost) v kg 1395 (480)
največja hitrost v km/h 212
pospešek 0-100 km/h v s 8,9
poraba (po normah EU) v l/100 km 5,4/3,8/4,4
poraba na testu v l/100 km 6,6
cena osnovnega vozila v EUR 24.700
cena testnega vozila v EUR 26.700
cena testnega vozila z dodatno opremo v EUR 44.207

 

Informativni izračun v hypu
testno vozilo z vso dodatno opremo v Hypu že od 530,48 EUR
pri pologu 20% od nabavne vrednosti 8.841 EUR
testno vozilo v Hypu že od n.p.
pri pologu 20% od nabavne vrednosti n.p.
osnovni model v Hypu že od 296,40 EUR
pri pologu 20% od nabavne vrednosti 4.940 EUR
število mesečnih obrokov 57
efektivna obrestna mera 8,5181 %

* Izračuni so informativni, cene brez DDV in veljajo v akciji ‘LIZING BREZ SKRBI’. Za vse dodatne informacije obiščite spletno stran www.hypobrezskrbi.si.

 

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
1
UGhvdG8gb24gMTMtMTItMTQgYXQgMTMuMTEgIzIuanBnMTQxODUwMjczMw==.jpg
petek pravi:
Enka zgleda super , mi je pa bol všeč coupe različica
(pred 5 leti )
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 18. 6. 2019
Junij 2019
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
27282930310102
03040506  domača premiera - ford mondeo hibrid karavan
07  domača premiera - toyota camry hybrid
0809
10  domača premiera - peugeot 508 SW
111213  domača premiera - citroën praznuje 100 let
14  domača premiera - digitalno doživetje z BMW
1516
17  domača premiera - Mercedes-Benz V
18  domača premiera - jaguar I-pace
1920  domača premiera - Varno v poletje z AVP
212223
24252627282930

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 476
škoda octavia 365
dacia sandero 330
fiat 500 315
volkswagen polo 281

Podatki veljajo za maj 2019

Letos je bilo v SLO prodanih 34.155 novih avtov!

Anketa
Ali uporabljaš mobilni telefon med vožnjo?
951samo za klice 950ja, pišem tudi sporočila 949samo prostoročno 947nikoli, vedno ustavim


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Novi dobitnik: ciklon
Obvestila
Citroën praznuje 100 let Razstava starodobnikov na prostem pred 1 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Z nižjimi hitrostmi varno v poletje pred 1 tedni  | 
Renault clio 5 zvezdic na EURO NCAP pred 3 tedni  | 
Ford ecoboost 11. nagrada za 1,0-litrski motor pred 3 tedni  | 
Opel insignia Odlične ocene Oplove admiralska ladje pred 4 tedni  | 
Zavarovalnica Triglav - Turneja ... Kakšni vozniki so Celjani? pred 4 tedni  | 
Renault EZ-FLEX Francoska pošta prva preizkuša EZ-FLEX pred 4 tedni  | 
Gospodarsko vozilo leta 2019 Zmagovalci so znani pred 4 tedni  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Kolesarjenje naj bo previdno, varno in ... pred 1 meseci  | 
Park vojaške zgodovine Tankovski vikend pred 1 meseci  | 
Peugeot Tedni izrednih pred 1 meseci  | 
Ford Neukrotljivi Filip Flisar pred 1 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Turneja mobilnosti po Sloveniji pred 1 meseci  | 
Citroën Prodajna mreža v znamenju stoletnice pred 1 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Odgovorno obnašanje na cestah pred 1 meseci  | 
Razstava umetnin Slovenca v Dubaju Preboj na zahtevnem arabskem trgu pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Uspešno zaključena prva terenska ... pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Manjša uporaba telefonov, boljša ... pred 2 meseci  | 
Ford Bi zmanjšali stroške za gorivo? pred 2 meseci  | 
Škoda Auto Vzpostavili 7.000 električnih polnilnih ... pred 2 meseci  |